2.7

32K 779 15
                                    

Karakterlerimizin nasıl tanıştığına dair iki bölüm yazmak istedim.

Böylece Sezen ve Çağan'ın kurgusuna hakim olmak daha kolay olurdu.

Tabi bu süreç içerisinde kitap textingten çıkmış olsa da bundan sonraki bölümlerin texting olacağını söylemek istiyorum.

Yorum yapmayı ve vote atmayı ihmal etmezseniz çok sevinirim.

İyi okumalar!
_________________________________________________

"Seninle ne tartışmak istiyorum ne de kavga etmek."

"Öyleyse bana bir sigara ver."

(José mauro de vasconlecos)

_________________________________________________

"Görüyorum ki geçen süre boyunca değişen hiç bir şey olmamış"

Eskiden beni hatırlaması için gözlerinin içine baktığım zamanlar olurdu, bazen bir sigara yakar yanıma gelip selam vermesini beklerdim.

O dönem içinde bunu ondan beklemek benim gerçekleştirmemden çok daha kolaydı.

Aylar sonraysa karşıma geçmiş dolaylı yoldan bana beni hatırladığını söylüyordu.

Bir kaç saniye öylece sigaranın dumanının ciğerlerime hapsolmasına müsade ettim.

Bakışlarım tekrar onu bulduğunda bana bakmıyor ve manzarayı izliyor oluşu bir nebze sakinleşmemi sağladı.

"Hatırlıyorsun"

Dudakları kıvrıldı.

"Hatırlamak için ilk önce unutmak gerekir Sezen"

Gözlerimi ondan kurtarıp balkonun demirlerine  vücudumu yasladım.

ayakta durmak benim için oldukça zor bir iş haline gelmişti

Cem'in arabası evin bulunduğu sokakta görüş açıma girdiğinde sigaradan son bir nefes çekip izmaritini aşşağıya attım.

Çağan bana dönüp bakışlarını yüzümde gezdirdiğinde gizlendiğim maskenin ardından ne hezeyanlar koptuğunu surat ifademe yansıtmamak için büyük çaba harcıyordum.

"Cem'in işi uzamış bu gece, seni eve bırakacak"






son kez (Texting +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin