4.7 "Gözden düşürülenler"

18.7K 585 243
                                    

İkimiz de susuyorduk, mahcuptuk, her birimiz diğerinin konuşmaya başlamasını bekliyorduk, ama kalpleri yakınlaştıran şeyin sadece konuşmalar ya da dudaklardan dökülen sözler olmadığının farkındaydık.

(Halil cibran)
_________________________________________________

(Halil cibran)_________________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gidenler asla geri dönmez"

Saatlerdir zihnimin içinde tekrarlayan kelimeleri bastırıp elimde ki sigaradan bir nefes daha çektim.

Çocuklum ebeveynlerim tarafından terk edilmeme rağmen kötü geçmemiş, dedem her zaman sırtımı dayayabileceğim bir duvar olmuştu.

Fakat yaşlanmaya başladığında o duvarlarında çatlaklayabileceğini en kısa zamanda acı bir şekilde öğrenmiştim.

"Kim bu kız?" diyerek büyük annemin yaptığı türk kahvesini keyifle yudumladı.

Ona olayları üstü kapalı bir şekilde anlatmama rağmen pek çok şeyi kavrayabilmişti.

"Bizim üniversiteden"

Kaçamak cevabımı farketse bile önemsememeyi tercih ediyordu.

"Bu hayatta en çok neyi gördüm Çağan biliyor musun?"

Kahveyi masaya koyarak gözlerimin içine bakmayı sürdürdü.

"Sen düştüğün zaman o en çok güvendiğin dostların, kardeşlerin, sevgilin...
hepsi yanında olabilir evladım"

Oturduğu koltukta toparlanmış, ağzından çıkan cümlelerin önemini farketmemi sağlamıştı.

"Ama kimse acını hissedemez"

Kimi zaman acıyı hissetmek bile onu durdurmaya yeter diyordu okuduğum hasarlı bir kitabın soluk satırlarında.

Acı, ruhuma karışıp düşüncelerimin etrafına bir sis bulutu gibi çökmüşken, aldığım soluklar yetersiz kalıyor hareketlerimi kısıtlıyordu

Değil durdurmak karşı çıkmaya bile gücüm kalmamıştı.

Akşama doğru bizim çocuklarla buluşmak için dedemlerden ayrıldım.

Geçtiğim yollara olan aşinalığım iki saatlik yolu yaklaşık bir saate indirmemi sağlarken Faruk abinin mekanına geldiğimde beni Murat karşılamıştı

"Hoş geldin kardeşim, nasıl sizinkiler?" diyerek bir dal sigara uzattı.

"değişen bir şey yok, keyifleri yerinde"

Sigarayı yakıp arabanın kaputuna yaslanmışken Murat'ın ağzında ki baklayı çıkarmasını bekliyordum

"Hayırdır Murat?"

Ellerini saçlarının arasına götürüp bir süre zaman kazanmaya çalıştı

"Sezen içeride bir herifle beraber"

son kez (Texting +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin