‼️18+‼️
-Betty, Tammy nem akarunk menni? - kérdeztem zavarodottan
-Dehogy megyünk. Most kezdődik csak a buli. - mondta Betty arcán halvány mosollyal.
-Amúgy én-... Én hívtam meg őket... - mondta Tammy
Patrickék leérkeztek a pályára, mikor minket megláttak odaüvöltöttek, hogy "lúzerek". Erre kiakadtam és feléjük dobtam téli erőből a kosárlabdámat. Szerencséjükre Leslie elkapta.
Leslie- Na mi lesz? Csak itt fogunk állni és várni?
Patrick- Báttya! Üsd már ki valamelyik csaj kezéből a lasztit. Az enyém új, fix, hogy nem evvel fogunk meccseket lenyomni
Betty- Az is tuti, hogy az enyémmel se!
Mark- Ne rinyáljatok már baszki!Erre kiütötte Tammy kezéből a labdát.
Tammy- Hé! Add vissza, Mark köcsög vagy!
David- Mit mondtál a bátyámra? Törpenyomi.Mi ketten Oliverrel csak hallgattuk a történéseket majd csináltunk egy csapat felosztást.
"Losers": Patrick, Oliver, Leslie, Tammy
"Bears": Betty, Mark, David és énElkezdtük a menetet. Az első meccs után 2-1-re nyertünk. A második meccset 4-2-re nyertük és a harmadik 1-1 azaz döntetlen lett. Magyarán, (hogy igazságos legyen) 3-1-re nyertünk. A meccs után kifáradtan és izzadtan mentünk haza. Majd annyit éreztem, hogy valaki a derekamnál fogva magához húz. Mikor hátra fordultam láttam, hogy Mark volt az.
-Szia cicus!
-Neked csak Maddy és szia!
-Gyere!
Majd a kezemnél fogva húzott fel egy lépcsőn.
-Ez a kecóm! Itt lakok. Tetszik?
-Azta.
Majd ledöntött az ágyra és pillanatokon belül egymás karjaiban anyaszült meztelen találtuk magunkat. De mielőtt bárminek neki álltunk volna dobtam egy üzit a mamának.
Szia mama!
Tammyéknél alszok. PusziIgen, hazudtam, tudom. Majd az üzenet után elvesztettem a szűzességem. Jó volt, tetszett. Csak egy a baj. Az akció után kiderült, hogy Mark annyira balfasz volt, hogy nem védekezett. Én meg... Nem szedek semmit elvégre még csak 17 éves vagyok... Ajjaj.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A kosarasok szelleme
Ficção AdolescenteA véredben csörgedeznek egy profi kosarasnak a technikái. Nagyon népszerű lány leszel a leghíresebb kosárlabda akadémián. 🏀