"בהתחלה השאלות יהיו סתמיות ופחות אישיות אך ככל שהמשחק ימשך כך גם השאלות ישתנו לחודרות יותר." הארי ווידא בפעם האחרונה שרוזלינה בסדר עם כל זה.
רוזלינה התמהמה מעט לפני שהגיבה אך לבסוף החזירה לו הנהון קצר וחיכתה שיתחיל.
"יש לך אחים או אחיות? ואם כן, אז כמה?" הארי התחיל בשאלה שהייתה חסרת חשיבות לשניהם אך נועדה להתחיל את המשחק.
"יש לי אח אחד." רוזלינה ענתה בקצרה ורצתה להמשיך הלאה ולא להתעמק בנושא. הארי שם לב לדרך שבה ענתה אבל הבין שעדיף לא ללחוץ עליה. הם בדיוק החלו להתקרב והוא לא רצה להרוס את כל זה.
רוזלינה מסתירה משהו. היא לא רוצה להיזכר בו או אפילו לחשוב עליו לרגע אחד. זה קרה בעבר והיא מעדיפה להשאיר את זה בעבר. כל הסיפור קשה לה ותמיד משפיע עליה בצורה רעה.
"לך יש אחים או אחיות?" היא שאלה והפנתה את מבטה ממנו. משום מה האווירה הייתה מתוחה פתאום. הארי שם לב לכך והחליט שהוא לא ייתן לאווירה הזאת להישאר. הוא עומד להפיק את המיטב מהזמן הקצוב שנותר לו עם רוזלינה במטבח החשוך.
"את לא יכולה לשאול את אותן השאלות אני שואל. את צריכה לחשוב על שאלות אחרות." הוא גיחך וניסה לשנות את האווירה.
"בסדר, אני אחשוב על משהו לשאלה הבאה אבל תענה עליה עכשיו. חוץ מזה, מי החליט את הכלל הטיפשי הזה?" היא עשתה פרצוף חמוץ לעברו והוא גיחך בתגובה.
"מה זאת אומרת מי? אני, כמובן!" הארי הזדקף ומתח את ראשו בגאווה. רוזלינה צחקקה צחקוק קטן, הארי הסתכל עליה ומצא את זה כחמוד.
"יש לי אחות אחת, קוראים לה ג׳מה. אני בטוח שהייתן יכולות להיות חברות טובות." הוא ענה לשאלתה של רוזלינה ופניו נפלו.
"מה קרה?" היא שאלה בדאגה שהפתיעה אפילו את עצמה.
"עכשיו תורי לשאול את השאלה." הארי התחמק במהירות וישר העלה על פניו חיוך מזויף שלא סיפק כלל את רוזלינה.
"אם היה לך את כל הזמן שבעולם, ואת כל הכסף שבעולם, מה היית רוצה לעשות?" הארי התקיף את רוזלינה בשאלה שדורשת מחשבה. רוזלינה לא הייתה צריכה לחשוב אפילו רגע אחד לפני שענתה.
"הייתי הולכת לטייל. טיול מסביב לכל העולם." היא התחילה לדבר וכבר עיניה נצצו.
"הייתי מתחילה בכל הארצות המוכרות, כמו צרפת, איטליה וכל שאר הארצות בסגנון. לאחר מכן הייתי עוברת אל הארצות המוכרות אך אלו שלא נהוג לטייל בהן כמו קוראטיה או סלובניה, מטיילים בהן אך בקושי. ולסיום הייתי הולכת לארצות שאף אחד אף פעם לא שמע עליהן. ארצות קטנות כל כך אבל בכל זאת הן כל כך מיוחדות. כן, זה מה שהייתי עושה עם כל הזמן והכסף שבעולם." רוזלינה סיכמה וסיימה את דיבורה השוטף ומלא ההתלהבות.הארי הסתכל עליה וכל מה שרצה לעשות באותו רגע היה פשוט להגשים לה את החלום. הוא רצה לקחת אותה לכל מקום שרק תרצה, ובתמורה שיוכל להמשיך ולראות את הניצוץ הזה שדלק בעיניה כשדיברה. הוא רצה להיסחף איתה לכל מקום שרק תרצה. הוא רצה ללכת אחריה לאן שלא תלך.
"אני לא יכולה לשאול אותך את אותה שאלה כי בעיה כלכלית אין לך... אז מה היית רוצה לעשות אם היה לך את כל הזמן שבעולם?" היא הסתכלה עליו וראו שבאמת רצתה לשמוע מה הוא יענה.
"הייתי הולך לכל התיאטרונות הכי מפורסמים בעולם. הייתי רואה את כל המחזות וההצגות הכי טובים שיש כרגע. האמת היא, שלפעמים אני חולם להיות על הבמה. אני חולם להציג ולהופיע, לא סתם, מול קהל עצום. ושכולם יריעו לי ויעריכו אותי." הניצוץ שהיה קודם לכן בעיניה של רוזלינה, היה כעת בעיניו של הארי. הוא כל כך רצה את זה.
"אבל זה לא משנה... אני לא אוכל לעשות את זה, אז למה אני חושב על זה בכלל?" הארי השפיל את מבטו. הוא שנא לחלום. הוא שנא לשקוע בדבר שלא יכול להתממש. אין מה לעשות, צריך לחיות עם שתי רגלים על הקרקע, כך לפחות אביו לימד אותו. אם אבא שלו היה שומע על החלומות שלו הוא היה צוחק בקול גדול עד שהארי היה פורץ בבכי.
"כי החלום זו בריחה מהמציאות. חלום הוא לא דבר שלא תוכל לממש. הוא בר השגה, הכל תלוי בך. אתה צריך לתת לעצמך קצת לרחף. תן לעצמך לחלום קצת." רוזלינה סיימה את נאומה חוצב הלהבות וחיכתה לתגובתו של הארי.
"תור מי עכשיו?" הארי הסיט את הנושא. הוא לא רצה להתמודד עם כל זה עכשיו. המשחק הזה הלך למקומות עמוקים מדי, מקומות שלא רצה להיתקל בהם.
"אני כבר לא יודעת. אני חושבת שתורי אבל אין לי שאלה אז תורך..." רוזלינה התאכזבה מעט ולכן ענתה בחוסר חשק. היא סוף סוף החלה לפענח את הדבר שנקרא ׳הארי סטיילס׳ והוא פשוט לא נתן לה.
הוא לא נתן לה לפרוץ את החומות שלו.
לא לה, ולא לאף אחד אחר.
"בואי נראה, את בתולה?" הארי שאל מבלי לחשוב פעמיים וחיוך ערמומי וזומם עלה על פניו. זו לא הייתה השאלה שרצה לשאול. אבל אין מה לעשות, הוא היה צריך להרגיש קצת את הארי הרגיל כדי לחזור למוטב- לפי דעתו.
רוזלינה פתחה את פיה. היא הבינה שהרגע ממקודם שבו הארי נפתח אליה, לא יחזור על עצמו.
"ואני כבר כמעט שכחתי מי אתה באמת..." היא אמרה ספק לו, ספק לעצמה.ובדיוק אז האורות במטבח נפתחו. רוזלינה לא התכוונה להיות עוד רגע אחד נוסף בקרבתו. היא קמה ממקומה ויצאה מהמטבח, משאירה את הארי לבדו.
-------------------------------
אזזז הארי המפגר שתמיד צריך להרוס הכל...
מה קורה????
מלא זמן לא העליתי פרק ואני ממש מצטערת! הייתי בחו״ל ונחתתי היום בבוקר אז החלטתי לפנק אותכן;-)
להציע!
להגיב, להגיב, להגיב!
ואתן מוזמנות לעקוב אחרי כדי להתעדכן:-)
YOU ARE READING
GRANDOR // H.S
Fanfiction׳החיים הם באמת פשוטים, אלה אנחנו שמתעקשים להפוך אותם למסובכים.׳ הסיפור מכיל: •תכנים מיניים •שפה גסה •כל דבר אחר אשר יעלה על רוחי ממליצה לקרוא ומקווה שתאהבו:-) הסיפור השלישי שלי בווטפאד. זכויות שמורות. העתקה אסורה בהחלט. •קרדיט ל-another4world המוכשר...