"אז מה עושים היום?" היא שאלה בשיעמום כשהיא שוכבת על רגליו.
אמנם זאת לא הייתה סיטואציה טבעית במיוחד משום שהיו קרובים, אולי אפילו יותר מדי קרובים, אך לא היה נראה כי לאחד מהם זה מפריע."מה בא לך לעשות?" הוא שאל אותה ובנתיים פרם קשר נוסף בשערה.
"אם הייתי יודעת מה אני רוצה לעשות אתה באמת חושב שהייתי שואלת לדעתך?" היא הרימה את עיניה. "תן לי להגיד לך- לא." היא גילגלה את עיניה בפעם העשירית באותו הבוקר.
" את יודעת, באיזה שהוא שלב זה עוד יתקע לך..." הוא הסתכל אל תוך עיניה בגיחוך.
היא פלטה אנחת בוז וחזרה להתכרבל.
הייתה שתיקה במשך כמה דקות ואז הארי קרא לפתע, "יש לי רעיון!""בוא נשמע את הרעיון שלך..." רוזלינה אמרה באנחה מיואשת מכיוון שהרעיונות האחרונים של הארי היו לא ריאליים בעליל. הם כללו אירוע ענק או טיסה לארץ רחוקה. רוזלינה פשוט לא האמינה שכאשר משעמם להארי הוא יכול לקחת מטוס וללכת לאן שהוא רוצה. מבחינתה טיסה לאירוע מיוחד לא הייתה אפשרות. ככל שבילתה יותר זמן עם הארי היא הבינה עד כמה העולמות שלהם רחוקים אחד מהשני ועד כמה הם לעולם לא יוכלו להתחבר בצורה כלשהי.
"מה את אומרת על להתחיל את ההתערבות שלנו?" הארי שעל וחיוך ערמומי עלה על פניו.
רוזלינה בחנה את פניו. כל העניין החל להלחיץ אותה פתאום. היא חשבה לרגע עם עצמה ואז הבינה שהיא לא עומדת להעניק להארי את הסיפוק שבלנצח אותה. היא תלך עם ההתערבות הזאת עד הסוף. היא עומדת לנצח."אוקיי. על מה חשבת? איפה מתחילים?" רוזלינה שאלה בקול שלא מראה שום רגש. חיוכו של הארי ירד מפניו אך הוא לא נתן לזה לדכא אותו. הוא היה נחוש לנצח בהתערבות הזאת. הוא עומדת להכשיל את רוזלינה, להראות לה עד כמה זה קשה.
"דבר ראשון נלך לקניון ונתחיל להחליף לך את הבגדים השמורים האלו לבגדים קצת יותר..." הוא בחן את גופה וניסה למצוא את המילה שתתאר בצורה הטובה ביותר.
"קצת יותר מה?"
"קצת יותר זנותיים." הוא אמר וחיכה לראות את תגובתה. הפה שלה נפתח לצורת אליפסה מושלמת ועיניה גדלו ונפקחו. היא הייתה בשוק.
"ולמה שאני אסכים ללבוש בגדים זנותיים?" היא שאלה, עדיין מופתעת מהרעיון.
"זה חלק מההתערבות ואני מצפה שתכבדי את הצד שלי." הוא ענה לה, רגוע לגמרי.
"ואיך בדיוק עצם כך שאני אלבש בגדים זנותיים יעזור לך בחלק שלך בעסקה?"
"אני לא יודע איך לבשר לך את זה, רוזי, אבל גברים חושבים ממקום אחד בלבד." הוא החל להסביר לה, משועשע לגמרי מכל הסיטואציה.
"הו, כן? ומהו ה'מקום' הזה בדיוק?" היא שאלה אותו בקול מתחכם אך בכל זאת לגמרי תמים.
"גברים חושבים מהזין, רוזי. ככל שתביני את זה יותר מהר כך יהיה לך קל יותר." הוא ענה לה בכזאת פשטות.
"הארי, יש דברים שאולי אתה הוא האחד שצריך להתחיל ולהבין." אמרה בקול מאוכזב. היא קמה מהמיטה, משאירה את הארי המום מאחוריה.
-----------
לקחתי הפסקה קטנה מהסיפור אבל עכשיו אני מתכוונת לחזור לשגרה!
מקווה שלא נטשתם!
זה חצי פרק ולכן הוא ממש ממש קצר...
בבקשה תצביעו ותגיבו כדי שאני אדע שעדיין יש קוראים:)
לאב יו
YOU ARE READING
GRANDOR // H.S
Fanfiction׳החיים הם באמת פשוטים, אלה אנחנו שמתעקשים להפוך אותם למסובכים.׳ הסיפור מכיל: •תכנים מיניים •שפה גסה •כל דבר אחר אשר יעלה על רוחי ממליצה לקרוא ומקווה שתאהבו:-) הסיפור השלישי שלי בווטפאד. זכויות שמורות. העתקה אסורה בהחלט. •קרדיט ל-another4world המוכשר...