פרק -11- ״שתייה, ריקודים ושחרור״

238 21 3
                                    

רוזלינה פתחה את דלת דירתה עד שכמעט יצאה מהמקום. היא נכנסה כרוח סערה ועטה אל ארון הבגדים הקטן והזול שלה. היא החלה להוציא בגדים עד שלבסוף מצאה זוג מכנסי ג׳ינס כהות וצמודות שהיו משפשפות ממספר הפעמים הרב שלבשה אותם אך זה נתן להם מראה קשוח במקצת. חולצה לבנה חלקה הוצאה גם היא ומעליה ג׳קט עור מזוייף בצבע חום-בז׳.

היא התלבשה במהירות ושמה כמה שפריצים של בושם זול שאוזל לה לאט-לאט. היא העיפה מבט במראה הקטנה שהייתה לה בחדר השינה והייתה מרוצה מהתוצאה הסופית.

שניה לפני שיצאה מדירתה והזמינה מונית צלצול של הודעה הקפיץ אותה.

*מספר לא מוכר:*
זה הארי. מה את עושה היום בערב? אני רוצה להתחיל בהתערבות הקטנה שלנו.

הדבר הראשון שעשתה היה לשמור את מספרו של הארי בפלאפון שלה בתור- *הארי המעצבן*. לאחר מכן היא הקלידה תשובה בחזרה.

*רוזלינה:*
אני בדרך למועדון עם בוני ושיין.

*הארי המעצבן:*
איזה מועדון?

*רוזלינה:*
אני לא יודעת, אבל לפי איך שאני מכירה את בוני זה יהיה מועדון חדשני יחסית.

*הארי המעצבן:*
הבנתי. אני בדרך, אפגוש אותך שם.

*רוזלינה:*
אבל לא הזמנתי אותך!

*הארי המעצבן:*
לא היית צריכה, מותק ;-)

ובאותו רגע רוזלינה חשבה לעצמה שהשם הזה הולם אותו במיוחד.

היא תפסה מונית שבדיוק עברה ואמרה לה את הכתובת של בוני. כעבור כעשר דקות המונית עצרה בפתח בניינה של בוני. בוני ושיין כבר חיכו למטה ונופפו לעבר המונית כשראו את רוזלינה בתוכה.

בוני לבשה שמלה צמודה וקצרה ביותר בצבע ורוד עם עקבים כסופים. היא הייתה מאופרת והשיער שלה היה מסודר בצורה מושלמת. לפתע, רוזלינה הרגישה מכוערת ומוזנחת. בזמן האחרון היו לה מין התקפי קנאה לבוני. לא באמת היה אכפת לה איך היא נראית אבל בזמן האחרון היו לה הרבה רגעים של חוסר ביטחון. היא לקחה נשימה עמוקה והחליטה שזה לילה שנועד כדי להינות ולא לשקוע במרמור.

שיין נכנס ראשון למונית. ריח הבושם החזק ששם מילא את המונית במהרה. הוא לבש ג׳ינס שחור ומשופשף עם חולצת טריקו לבנה שהחמיאה לשרירו. את הדרך למועדון הם העבירו הריכולים ודיבורים על עובדי המלון. הנסיעה הייתה קצרה ולכן זו לא הייתה שיחה ארוכה.

החבורה הקטנה ירדה מהמונית ונכנסה למועדון. כבר בכניסה ריח הסיגריות, האלכוהול והזיעה אפף אותם. הם התקדמו לעבר הבר והתיישבו על כיסאות שמצאו במזל. בוני הזמינה כמה צ׳ייסרים עם נוזל שקוף שלא היה נראה לרוזלינה טעים במיוחד.

״לחיי לילה של כיף!" בוני קראה ואז שלושתם שתו כוסית אחת. הנוזל היה חריף ושרף את גרונה של רוזלינה אך בשניה שלאחר מכן ההרגשה החמימה והממכרת הגיעה.

"תביא לי עוד!" היא קראה וסימנה לברמן בידה.

"תביא לנו עוד שלוש שוטים של וודקה." בוני תיקנה את בקשתה של רוזלינה למשהו יותר ספציפי.
הברמן הגיש להם את כוסות השוטים הקטנות עם הנוזל השקוף והחריף.

"שלוש, שתיים, אחת, ולשתות!" שיין צעק בקול כדי להתגבר על המוזיקה הרועשת. החבורה שתתה את הכוסית בשלוק אחד ודפקה אותה על השולחן.

"הולכים לרקוד!" בוני צעקה ומשכה את כולם לרחבת הריקודים.

רוזלינה הרגישה איך הנוזל מתחיל להשפיע ואיך הראש שלה מסתחרר מעט. היא החליטה שהיא הולכת להינות הערב עד הסוף, ולא להפסיק באמצע, ולכן הלכה בחזרה אל הבר.

"תביא לי עוד שוט!" היא צעקה אל הברמן ונפנפה בשטר שהיה בידה. הברמן הגיש לה את השוט ולקח את השטר. שנייה לפני ששתתה עוד כוסית, היא הסתכלה על בוני. הנערה היפיפיה עם השמלה הוורודה והעקבים הכסופים זזה כאילו אין מחר. בחור גבוה ושרירי נצמד אליה מאחורה, והיא במקום להעיף אותו, רק נצמדה אליו יותר. הוא הניח את שתי ידיו הגדולות על מותניו והסתכל על בוני במבט רעב. רוזלינה הסיטה את מבטה במהירות ואז הסתכלה על עצמה. היא התחרטה על בחירת הבגדים הלא הולמת שלה. היא הרגישה כל כך מכוערת ולא קשורה עד שהיה לה קיא אמיתי שאיים לפרוץ דרך הפה.
"לחיי עוד לילה שמלא בחרא!" היא קראה לעצמה, הרימה את הכוסית ונתנה לנוזל לרדת במורד הגרון ולשרוף אותו. הסחרחורת חזרה ורוזלינה הרגישה שהיא מוכנה להפסיק לחשוב ופשוט לחיות.

היא התקדמה אל רחבת הריקודים והחלה להזיז את גופה בהתאם לקצב המוזיקה. לא עברו יותר משתי דקות עד שהרגישה גוף זר נצמד אחיה מאחורה. ברגע הראשון היא נרתעה, אך לאחר מכן נזכרה בבוני ובבחור, וברגשות הקנאה שעלו לה באותו הרגע. היא נצמדה אל הגוף הזר שהיה מאחוריה והמשיכה לרקוד מבלי לחשוב בכלל על להסתכל אחורה או אפילו להציץ ולבדוק מי זה. היא ניסתה לחכות את תנועותיה של בוני.

היא רקדה והזיזה את גופה הקטן עד שלפתע הרגישה משהו מוזר. היה משהו קשה שנצמד לישבנה. היא חשבה לכמה רגעים ואז הבינה מה זה.

וכל זה בגללה?!?

היא החליטה שתמשיך לנוע כי הרגישה מוחמאת ונחשקת לשם שינוי.

"רוצה שנלך להמשיך את זה אצלי?" היא שמעה קול שהיה לה מוכר.

יותר מדי מוכר.

--------------------------------
אני יודעת שלא העליתי פרק המון זמן ואני ממש מצטערת!
אני רוצה הפצצה בתגובות ובהצבעות!
זה באמת מאכזב שאין כמעט תגובות כי זה אחד מהדברים שנותנים את החשק להמשיך... אז אל תאכזבו;-)

שבת שלום!
אוהבת!!!!

GRANDOR // H.SWhere stories live. Discover now