רוזלינה לבשה חיוך גדול ומזויף, ודפקה על דלת הסוויטה הגדולה שלוש פעמים. היא חיכתה אבל אף אחד לא פתח לה. היא דפקה פעם נוספת ושוב חיכתה.
"שירות חדרים!" היא קראה בקול מבעד לדלת. כעבור רגעים אחדים הדלת נפתחה על ידי מישהו גבוה במיוחד. הוא נראה מאיים ולא נחמד בכלל.
"אני גריפין, העוזר האישי של מר סטיילס." הוא הציג את עצמו ופרצופו עדיין נשאר רציני.
"אני רוזלינה, אני מצוות המלון ובאתי לנקות את הסוויטה. אפשר?" היא ניסתה להמשיך לחייך חיוך מזויף.
"בבקשה." הוא אמר ופינה לה את הדרך. רוזלינה התקשתה מעט בדחיפת עגלת הניקוי הכבדה אך לא הראתה שום קושי ונכנסה לתוך הסוויטה הענקית.
"אני צריך ללכת לעשות כמה סידורים בשביל מר סטיילס. את תסתדרי כאן?" גריפין שאל אותה אך ראו שלא באמת כל כך אכפת לו. רוזלינה נשארה בדמות העובדת הנחמדה והמשיכה לחייך.
"כן, תודה." ובמילים אלו גריפין יצא והשאיר את רוזלינה בכוחות עצמה.
היא הורידה את אוזני החתול שלה ואספה את שערה לפקעת מרושלת. לא היה נשמע שיש כאן מישהו.
"את יכולה לעשות את זה.״ היא אמרה לעצמה ונשמה נשימה עמוקה. היא ניגשה אל עגלת הניקוי ובחנה את תוכנה. רוזלינה הוציאה את אחד הבקבוקים שהיו שם.
׳מנקה רצפות חלקות. לא מנקה פרקט, מרצפות עם שקעים או חורים כלשהם. ללא סבון. עם שמן צמחי.׳
מה זה לעזאזל אמור להביע?!? היא עברה לבקבוק הבא.
׳מנקה רצפות, לשימוש על רצפה רטובה. המתנה של כעשר דקות לאחר השימוש.׳
רוזלינה אפילו לא המשיכה לקרוא. זה לא אמור להיות קל? ממתי יש כל כך הרבה סוגים של חומרי ניקוי לרצפות? מה היא תעשה?
רוזלינה המשיכה לקרוא עוד כמה וכמה סוגים עד שהתייאשה והחליטה להסתכן ולהמר על אחד מהם. היא עצמה את עיניה ומבלי לראות שלפה את אחד הבקבוקים. היא הניחה אותו בצד והכינה את המגב עם מטלית מעליו. רוזלינה לקחה את המטאטא והחלה לנקות את הרחבה הגדולה.
לאחר שסיימה, שפכה מנוזל הניקוי על הרצפה והמשיכה לנקות עם המגב.
'Singing in the shower...' רוזלינה החלה לשיר לעצמה תוך כדי שניקתה. היא הוסיפה גם תנועות והמגב שימש לה כמיקרופון. ממש זמרת אמיתית.
היא סיימה במהירות לנקות את הרחבה, את חדר השינה הקטן ועברה לשירותים. האנרגיות שהיו לה בהתחלה נעלמו כלא היו, והעבודה הזאת, שבהתחלה נראתה בצורה כלשהי כיפית, עכשיו מעצבנת ומעיקה. השירותים היו נקיים כעבור רבע שעה. עכשיו נשאר רק חדר השינה הגדול.
רוזלינה התקדמה במהירות לעבר חדר השינה הגדול והחליטה שתעשה זאת מהר וכך תוכל לגמור עם הניקוי המעצבן הזה. ככל שהיא התקרבה קולות חזקים יותר עלו מן החדר. זה בטח סתם הרדיו, היא חשבה לעצמה. מבלי לחשוב פעם נוספת היא פתחת את דלת חדר השינה.
"אההההההה!!!!!" צרחה מקפיאה נשמעה.
"מה? אההההההה!!!" רוזלינה צרחה גם היא. המראה שהיה באותו הרגע בחדר היה הזוי לגמרי. מר סטיילס, או הארי בקיצור, שכב על המיטה ערום לגמרי כשמעליו רוכבת איזו זונה בלונדינית עם חזה בגודל לא אפשרי, ואז יש את רוזלינה בתחפושת החתולה כשבידיה עגלת הניקוי והיא עומדת בפה פעור ולא מצליחה לעכל את הסיטואציה. שתי הבנות מזועזעות לגמרי ועדיין בתוך סוג של הלם. לעומתן, הארי משועשע לגמרי מכל המצב הזה וחיוך מרוח על פניו.
הראשונה שיצאה מההלם הייתה הבלונדינית.
"מי את לעזאזל?!?" היא עוד רגע ערפה לרוזלינה את ראשה.
"א-אני מהשירות חד-חדרים..." רוזלינה ניסתה להסביר את עצמה וכיסתה את עיניה במהירות.
"ולא לימדו אותך לדפוק לפני? איזה מטומטמת, איך העסיקו אותך בכלל?" הבלונדינית המנותחת אמרה בערסיות.
איזו כלבה! רוזלינה חשבה אך לא העזה להוציא מילה מפיה. היא עדיין צריכה להיות נחמדה.
"אני מצטערת, חשבתי שאין כאן אף אחד. אני אחזור יותר מאוחר." רוזלינה אמרה בשקט כשראשה מורכן וידה מכסה את עיניה. היא התכוונה לצאת אך הארי קרא לה.
"חכי!" הוא קרא והיא עצרה. צריך למלא את מבוקשו של האדון הדוחה הזה.
"גברת מגושמת, את רוצה אולי להצטרף? אני בטוח שיש לך כמה מהלכים בשרוול..." הוא שאל אותה בממזריות ורוזלינה המופתעת לא האמינה שלבן אדם יכולה להיות כזאת חוצפה. הדמות המזויפת של העובדת הנחמדה נשברה בשנייה אחת והכל התפרץ.
"תקשיב לי טוב-טוב י׳חתיכת בן זונה מזדיין בתחת. לא אכפת לי כמה דולרים יוצאים לך מהתחת בכל פעם שאתה מפליץ, אבל כן אכפת לי מזה שאתה חושב שאתה כל יכול. אתה סתם כלב מניאק שחושב שמגיע לו הכל. תן לי להחזיר אותך בחזרה אל המציאות, אתה בסך הכל בחור יהיר ומתנשא שלא מבין כלום מהחיים שלו. אז תמשיך לדפוק את הזונה הבלונדינית שלך אבל בחיים אל תעז לדבר אליי בצורה הזאת כי אני ממש, אבל ממש לא אחת מהזונות שלך ואני גם בחיים לא אהיה. תודה על ההצעה אבל אני אאלץ לסרב." ובזאת היא יצאה מהחדר כשהעצבים נוטפים ממנה.
הארי המופתע לא הבין בכלל מה קרה פה הרגע.
"שנמשיך?" סטייסי שאלה בקול שהיה אמור להיות חושני והמשיכה להתנוענע מעליו. הארי החליט לשכוח מהבחורה הזאת לעת עתה, ולהתרכז בצרכים הגופניים שלו. סטייסי המשיכה לרכוב מעליו ולנגוח בקולי קולות.
"אוי הארי! כן! תמשיך! פאק פאק פאק!!! אני עומדת לגמור!!!" היא צעקה מעליו והמשיכה להתנוענע במהירות גבוהה יותר.
"אה! פאק תמשיכי! אני רוצה לגמור לך בתוך הפה המזויין הזה שלך!" הארי הרגיש שהוא הולך לגמור. הוא יצא ממנה במהירות ושם את הזין שלו בפיה. סטייסי החלה ללמצוץ אותו עד שהארי גמר בתוך פיה בגניחה חזקה.
----------------
שלום:)
החלטתי שבמקום מטרות אני פשוט אעלה את הפרק כל יום שישי. אז מעכשיו בכל יום שישי יעלה פרק.אני באמת ממש מבקשת שתפרסמו את הסיפור!
אני רוצה לראות תגבות ארוכות שיתנו לי את החשק להמשיך:)
סיימתי בית ספר אתמולללל אז יש מצב שאם אני אראה שהסיפור מתקדם במורה טובה יעלו כמה פרקים בשבוע;-)
שבת שלום!
YOU ARE READING
GRANDOR // H.S
Fanfic׳החיים הם באמת פשוטים, אלה אנחנו שמתעקשים להפוך אותם למסובכים.׳ הסיפור מכיל: •תכנים מיניים •שפה גסה •כל דבר אחר אשר יעלה על רוחי ממליצה לקרוא ומקווה שתאהבו:-) הסיפור השלישי שלי בווטפאד. זכויות שמורות. העתקה אסורה בהחלט. •קרדיט ל-another4world המוכשר...