Selammmmm
Jenlisa ve Chaesoo 2 oy
Chaennie ve Lisoo 1 oy
Jensoo ve Chaelisa 9 oy aldıHikayede Jensoo ve Chaelisa yapıcam. Diğer aşklara şimdiden özür diliyorum.
Ben normalde bugün omzunu kıran bi arkıma gideceğdim ama anam büyük ihtimal izin vermicek çünkü kendim gidicem ve kız Altındağ'da oturuyomuş.
Ankara'da oturuyom ben.
Ankara/Keçiören.
Metroya binip Mecidiye'de inip yaklaşık yarım saat yürüyerek kızın evine varabilirim ama anamlar izin vermicek büyük ihtimal😭
Bana dua edin de izin versinler.
Neyseh
İyi okumalar💗
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Jisung)"Eeee unnie, hayatında biri var mı?" diye sorduğumda hafif kızarmış ve başını eğmişti.
"Evet var Ji. Biz küçükken bizim karşı apartmanda bir kız vardı, hatırlıyo musun?" başımı olunlu anlamda salladım.
"O kız da arada gelip bizle oynardı ama annesi katı olduğu için genelde ondan gizli gelirdi yanımıza. O kızla karşılaştık geçen ay. Tabi ben onu hemen tanıdım çünkü hiç değişmemiş. Onun yanına gidip biraz konuştum o da hatırladı beni. Ama Ji bi görsen nasıl güzelleşmiş. Küçükken de çok güzeldi ama şu anki hali, ah..." lan unniem elden gidiyi wağğaağğağğağa.
"Eeee Ji, senin var mı hayatında biri?" ona mor yakuşuklumu söylemeli miyim? Ama o benim unniem, ona herşeyi söylerim. Söylicem sanırım.
"Evet, ama ona aşık olsuğumu düşünmüyorum, sadece hoşlantı." dedim başta tedbirimi alarak.
Yazar:tabi paşam kesin değilsindir. Olur olur yeriz yeriz"Hmmmm. Tamam, anlat bakalım nasıl biri bu şanslı kişi." ikimiz de kıkırdamıştık buna.
"O aslında şu an benim gitar hocam. Saçları mor ve harika görünüyolar. Çok keskin bakışları var. Yüzü desen bizim Hyunjin'le yarışır. Dik bir duruşu var ve öyle kaslı ki. Kasları giydiği gömlekten belli oluyodu." diyerek herşeyi anlattım ona.
Yazar: kaslarını abartma Changbin'imle yarışamaz bile"Oha yüzü bizim Hyunjin'le yarışır mı dedin! Yuh, çok iyiymiş. Kadın olsa kimselere vermez ben alırdım valla. Ama benim Jennie'm var. Kendisi benim ona aşık olduğumu bilmiyo aslında ama, yapıcak bişey yok." Jis unnie buna üzülmüş gibiydi. O üzülünce ben de üzülüyodum. O yüzden ona sarıldım ve bir çözüm düşündüm.
"Peki unnie, ona senden geldiğini belli etmeden mektuplar göndermeye ne dersin? Hem ona aşkını itiraf etmiş olursun hem de senden olduğunu anlamaz. Kendini hazır hissettiğinde ise gidip ona söylersin. Nasıl fikir?" ben bunları söylerken Jis unnie bana gülümseyerek bakıyodu. Sözlerim bitince de usulca başını salladı.
Evet, kararımız şu anlık buydu. Jis unnie ona mektup yazıcaktı ve aşkını böyle ilan edicekti.
~~~~~~~~~~~~~~~~Jis unnie ile dışarı çıkıp güzel mektup kağıtları ve zarfları almak için bir mağzaya girmiştik.
Jisoo unnie genel olarak siyah ve pembe olan zarf ve kağıtlara bakıyodu, seçtikleri çok güzeldi. Jis unnie'nin zevki zaten beni hep hayran bırakmıştır.
Ben de boş boş raflara bakarken biri arkamdan gelip gözlerimi kapatmıştı.
"Bil bakalım ben kimim?" bu sesi tanyodum, BU SESİ TANIYODUM.
"HOSEOK HYUNG!" arkamı dönüp hızla boynuna sarılmıştım. O da gülerek sarılmama karşılık vermişti.
"Nasılsın bakalım sincap 2?" Hoseok hyung kendisini 1. sincap olarak ilan ettiği için bana sincap 2 diyodu.
"İyiyim hyung, sen?" diye sorduğumda birden biri Hoseok hyungun sırtına atlamıştı.
"Lan insan gelir bana da sarılır, alındım hyung." bu tabii ki de Jisoo unnie'ydi.
"Prenses sırtımdan biraz daha inmezsen sırtım tutulucak ve yanınızda gargamel gibi gezicem." bu söylediğiyle gül üştük. Hoseok hyung Jis unnieye hep orenses derdi, küçükken oynadığımız oyunlarda onu hep prenses yapardık. O yüzden hep böyle derdi ona. Jisoo unnie Hoseok hyungun sırtından inip yanımıza gelmişti.
"Siz napıyosunuz burda?" bu soruyu Hoseok hyung sormuştu.
"Şeyy, hyung ben birinden çok hoşlanıyorum da. Ona açılmaya utanıyorum. O yüzden ona mektupla açılıcam ama kim olduğumu söylemeden. Böyle birkaç mektup göndericem ve hazır hissettiğimde o mektupları benim yazdığımı ona söylicem." Jisoo unnie herşeyi olabildiğince kısa anlattıktan sonra başını kaldırıp Hoseok hyunga bakmıştı.
Hoseok hyung gülümseyerek Jisoo unnieye bakmıştı.
"E ne duruyoruz o zaman? Zarfları ve kağıtları aldıysanız hemen gidip yazmaya başlayalım!" Hoseok hyungtan da böyle bir karşılık beklenirdi zaten.
Kağıt ve zarfları alıp eve doğru yürümeye başlamıştık. Yolda giderken de bir yandan sohbet ediyoduk.
"Hoseok hyung, senin hayatında biri var mı?" diye sordum. Hepsinin hayatlarındaki kişi beni ilgilendiriyo tamam mı!?
"Yok be sincap 2,kimse beni hak etmiyo valla!" diyerek gülmeye başlamıştı. Tabi biz de ona katılmıştık.
"Senin var mı sincap 2?" bu söylediğiyle Jisoo unnieye anlattıklarımı ona da anlattım.
Yazar:kesinlikle yazmaya üşendiğim için değil"Hmmmm, bana nedense aşık olmuşun gibi geldi ama neyseh." demişti ve önüne dönüp yürümeye devam etmişti.
Gerçekten ona aşık olmuş olabilir miydim? Ama ben ilk görüşte aşklara inanmam şahsen. O yüzden sanmıyorum. Bence onlar yanılıyolar, ona aşık olmadım.
~~~~~~~~~~~~~~~Selammmm
Henüz Jisung'cum, henüz...
Haberiniz olsun diye söylüyorum bu fice ekstra eklicem shipler şunlar: Yoonmin Taekook Namjin
Bunlardan başkasını shiplemediğim için bu konuda size soramicam.
Shiplemediğim insanları yazamicağım için kendi shiplerimi koydum.
Bunları shiplemeyenler şimdiden özür dilerim.
Umarım beğenmişsinizdir💗
Minsung'la kalınnn💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Musica Magister // Minsung
Fiksi PenggemarJisung daha yeni okul çetesinden çıkmıştı, kendine yeni hobiler kazandırmaya çalışırken müziğe ilgisi olduğunu fark etti. Fakat hiçbir öpretmen ona ders vermiyordu. Birgün yine Jisung müzik kursuna gitmişti öğretmen aramak için... Sonra stajyee olan...