[28]Hm(M)m~

382 28 34
                                    

Seloooo

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Beomgyu)

Kadın gittiğinde Taehyun beni hala sakinleştirmeye çalışıyodu.

"Kırgınım sana, sus!" birden konuşmayı bırakmıştı.

Belimde hissettiğim elleri itmeye çalışsam da başarısız olmuştum. Beni kendine çekip ensemi öpmeye başlamıştı.

Yavaş yavaş ilerleyip boynuma gelmişti. Sonra kulağıma doğru yaklaşıp fısıldadı.

"Koltuk mu istersin yoksa yatak mı?"

"Ya-yatak"

"Bugün girdiğin bi oda vardı ya Beom."

"E-evet?"

"Oraya gitmeye ne dersin? Sen istemesen bile oraya gidiyoruz bebeğim."

Beni kucağına alıp merdivenlerden üst kata çıkmış ve beni o odadaki yatağa bırakmıştı.

Oda kırmızı ışıklı ve bir sürü fantezi aletiyle doluydu. Sıçtık.

"Bu odadaki en sevdiğim şeyi kullanıcam. Ama bunu sen giyiceksin." kim bilir hizmetçi kostümü mü giyicem yoksa kedi mi?

"Bunu şurda giy gel bebeğim, sana çok yakışıcağına eminim." elindeki şeyi alıp gösterdiği yere girdim ve kıyafeti giyip çıktım.

" elindeki şeyi alıp gösterdiği yere girdim ve kıyafeti giyip çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çıktığımda bana aç gözlerle bakmıştı.

"Boxerın hala neden altında?" onu da sen çıkar aaa üşendim napim!

"Buraya gel." yanına gittiğimde onun da sadece boxerla kaldığını gördüm. Boxerın üzerinden şişlik fazlasıyla belli oluyodu.

Uzanıp altımdaki boxerı çıkarmıştı. Kendisininkini de çıkarınca beni çekip kucağına oturttu. Altımdaki şişliği net bi şekilde hissediyodum.

Yatakta ilerleyip sırtını yatak başlığına yasladığında kucağında beni tamamen kendine çvirip oturttu.

"Dün gece yapmadığını yap, sürtün bebeğim." o böyle konuşunca ben bi tuhaf oluyorum ya!

Olduğum yerde kollarımı onun boynuna dolayıp sürtünmeye başladım. Taehyun kafasını geriye atıp inlerken altımdaki şişlik nedeniyle ben de inliyodum.

"Haklıymışım, bu elbise sana çok yakıştı!" kızarıp eğildim ve dudağını öpmeye başladım. Bu sefer hırçın olan taraf bendim, fazla sert ve hızlı öpüyodum onu. Benden ayrıldı.

Musica Magister // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin