[11]

663 80 41
                                    

Selooooo

Düzenli bölüm atamayabilirim çünkü ben üşenmek yazmaya 🙂

Aklıma bazen fikir falan da gelmiyo o yüzden yazamıyom bazen

İnş anlayışlı olursunuz

Umarım beğenirsiniz💗

İyi okumalar💗💗💗💗
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Ryujin)

Buluşma yerine gelmiştik bizim çete topluca. Jisung ve Hyunjin okuldan ayrılınca çetenin başına ben geçmiştin. Bana kraliçeleriymişim gibi davrandıkları için hiç sıkıntı değil aslında.

Buluşma yerine gittiğimizdr Hyunjin baktığı telefonu hızla masaya koymuştu. Hatta öyle hızlı koymuştu ki neredeyse telegon kıtılıyodu. Ayı işte.

Kesin bişey saklıyodu. Yoksa böyle yapmazdı rahat olurdu. Kim bilir yine ne boklar yedi mal.

Geçen gün yediği dayaktan sonra sesini çıkartamamıştı. Çıkartsa zaten ne yapıcağımı biliyo, götü yememiştir.

İyi ki Lisa unniem Hyunjin'in Yeji'ye yaptıklarını Hyunjin'e de yapıyo da adalet yerini buluyo. Çok yaşa Lisa unnieeee!

Ben ona bir side eye bakışı atıp çardakta baş köşeye oturmuştum. Çetedekiler de korumammış gibi hemen iki tarafına doluşmuşlardı.

Şimdiden bu çardak doldu diğerleri bereye oturucak kim bilir. Neyse, üstüme oturmaeınlar da ger yere oturabilirler.

Hemen yanımda sağ kolum yaptığım Taehyun vardı. Onda da var yetenek şimdi. Han'ın kardeşi Beom ile sevgili olunca da Han'a karşı bi koz olarak elimde duruyo. Her an çeteler arası bi savaş çıkabilir o yüzden diyorum.

Geçen sene olmultu da ben ve Jisung sayesinde halletmiştik hepsini. Tamam, belki Yoongi oppa sayesinde de kazanmış olabiliriz. Orayı karıştıtmayın.

Son zamanlarda bizim çeteye katılmak isteyen bi kız vardı, onu da çağırmıştım buluşmaya. Belki çetedekileri falan görürse gözü korkar ve vazgeçer diye.

Kızın adı Lia diye hatırlıyorum. Geçen seneki okulundan atılmış ama neden atıldığını kimse bilmiyo.

Bana 'beni çeteye almazsan pişman olursun' falan diyip duruyodu. Sen kimsin bacım beni pişman edecen!

Yavaş yavaş birileri gelmeye başlamıştı. Han gelince onun göz göze geldik. Yeji ile olanları öğrenince bana sinirkenmişti o yüzden onu daha da sinirlendirmek için ona sırıtıp göz kırptım. İstediğim gibi de oldu. Üzgünüm Hannie, seni çoktan çözdüm baby!

Şu anda ortamda bulunan herkesi neyin mutlu ediceğini ve neyin sinirlendireceğini biliyorum. İnsanları çözmek benim için çok kolay.

Bizim çardağın önünde simsiyah bir araba durdu. Şoför koltuğundan inen takım elbiseli adam arka kapıyı açtığında içinden bahsettiğim o kız, Lia çıkmıştı.

Bu kadar gösterişe gerçekten gerek var mıydı? Beni etkilemek için daha farklı nuainarakar gerekli tatlım.

Aslında Lia'yı da uzun zamandur gözlemliyodum. Şaşırtıcı bir şekilde bu kadar uzun sürede çözemediğim tek insan oydu. Lia'da beni etkileyen tek özellik de buydu zaten.

Lia çardağın girişine gelip gözündeki gözlüğü çıkarttıktan sonra başına takıp gülümsemişti.

"Selam Ryujin, çetesi, Jisung ve Hyunjin." nasıl..? Onları nasıl tanıyodu bu kız!?

"Hey, sen de kimsin? Adımızı berden biliyosun?" merak ettiğim şeyi Han sormuştu.

"Ah, Han Jisung. Senin hakkında isminden fazlasını biliyorum. Ryujin'den beni çeteye almasını istiyodum, o da beni buraya çağırdı." bizinle oynamak için mi böyle demişti yoksa gerçekten başka şeyler de biliyo mu?

"Madem biliyosun bişeyler bildiklerini söyle. Bakalım doprularla mı yoksa yanlışlarla mı oynuyosun." Han biz sabırım seninle soulmatesiz, açıkçası bunu istediğimden emin değilim ama yapıcak bişey yok.

"Bunları burda, herkesin karşısında söylememi istediğine emin misin gitarist?" kesin konuşamamk için kaçıyodu ama gitarist?

"Gitarist mi? Sen... Nasıl bilebilirsin!? Daha Hyunjin bile bilmezken!" oha Han gitar çalmaya mı başlamış! Sanırım bu Lia'da iş vardı.

"Sana söylemiştim, isminden fazlasını biliyorum sincao adam." lan Han'ın çocukluk lakabı bu! Oah oha, bu kız şimdi gözüme girdi işte!

"Tamam, bu kadar yeter!" en sonunda bağırmıştı Jisung. Zaten onu durdurmasa kız don rengine kadar söylicekti valla.

"Korkma uğurlu çocuk, sustum." demiş ve kıkırdayarak masaya oturmuştu. Uğurlu çocuk mu?

"Hey, bunun anlamını sadece Yeji bilir! Ona bişey mi yaptın!?" lan kelebeğime dokunduysa o kızı gebertirim! Yemin ederim ki yaparım bunu!

"Merak etme kaykaycı kız, sevgiline bişey yapmadım. Sadece masun bi buluşmaydı." tekrar kıkırdamıştı. Lan kaykaycı kız mı, buluşma mı!?

"Sen, sen... Nasıl..? Yeji... Sen... Buluşma... Kaykaycı kız..." bana noluyo? Bu kız neden bu jadar harika!? Tamam, çeteye girmeye hak kaxandı ama benim kelebeğinle buluşmak!?

"Sakin ol aslancık, beni çeteye aldığını duymam yeterli benim için. Sonrasında gidicem. Ah, vuluşmayı umarım yanlış anlamamışsındır. Ciddiyim, sadece arkadaşça bi buluşmaydı. İnsabların sevgililerine yavşicak kadar karakter yoksunu değilim." bunu demesiyle için rahatlamıştı. Aslancık? Yeji derdi bana böyle. Ondan öğrenmiştir büyük ihtimal. O yüzden çok sıkıntı etmicem.

"Tamam, çeteye kabul edildin. İşimize yararsın. Bu kadar bilgiyi kolayca öğrenmiş olman işimize fazlasıyla yarar." bunu dememle masadan inmiş ve vana göz kırpıp bekleyrn arabasına binip uzaklaşmıştı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Seloooooo

Tek oturuşta yazrım bunu ha.

Yine kontrol etmeden atıcam çünkü daha fazla bölün yazmam lazım.

Sizi çok boş bıraktım o yüzden bunun telafisi olarak bolca bölün yazıcam.

Umarım beğenmişsinizdir💗
Umarım güzel yazabilnişimidir💗

Beğendiyseniz ne mutlu bana!💗

Oy vermeyi unutmayın 💜

Sizleri seviyoreeee 💗💗💗💗💗💗

Minsungla kalın 💗

Musica Magister // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin