[43]

57 9 6
                                    

Ay seloooo

Denizden dönüyoreee

Denize gitmişken de bi deniz bölümü atılmaz mı

Ama bu bölüm smutta olabilir

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Chung-hee)

"Chung~Şu an, tam şu an seni istiyorum!"

Shin'in dediğiyle başta şaşırsam da sonra gülümsedim.

"Ailelerimiz evde Shin?"

"Bizimkiler genelde olmuyolar akşam, anahtarım var." arka cebinden çıkardığı anahtarı gözlerimin önünde sallayınca sırıttım.

"O zaman buyrun kapıyı açın bayan Hwang." dediğimle hafif kızarmış ve zorlukla anahtarı deliğe sokup çevirmiş ve kapıyı açmıştı.
(Anlamayanlar için Hwang Chung'ın soyadı)

İçeri geçtiğimizde belinden tutup kapıya yaslamış ve tekrar öpmeye başlamıştım.

Dudaklarını ısırdığımda hafifçe inlemiş ve ellerini göğüslerimde gezdirmeye başlamıştı. Ben de elimi tişörtünün içinden sokup teninde gezdirdim.

Geri çekildiğinde belinden tutup tekrar kaldırmış ve bacaklarını belime sarmasını sağlamıştım.

O şekilde Shin'in odasına geçerken bi ağlama sesi duyduk. Ses Beom-hyun'un odasından geliyodu.

Shin'i indirip kapıyı tıklattık. Bi süre sonra içerden çatlamış bi 'girin' sesi geldi.

İçeri girdiğimizde ağlamaktan gözleri ve burnu kızarmış bi Beom-hyun'la karşılaşmıştık.

"Hemen barıştınız mı?"

"Aşk bu, kıyamazsın Beom. Ne kadar ona tripli olsam da hasta olmasını istemezdim. Niye onu o halde çardakta bırakıyosun!? Kısacık etekle be incecik bi tişörtle hasta olması çok muhtemel. Hasta olmasını geçtim o kısa etekle etrafta dolanan o pislikler ne düşünürler sence, onu kullanabilirlerdi!" Beom yeni fark ediyo gibi korkuyla Shin'e bakmıştı.

"İyisin dimi!?"

"Chung gelmeseydi nolurdu bilmiyorum." ellerini bağlamış Beom-hyun'a bakıyodu.

"Özür dilerim. Jis öyle diyince, çok kötü oldum."

"Ne hissettiğimi anladın mı?" pişmanlıkla Shin'e baktığımda mimiklerinden o acıyı hissettim.

"Özür dilerim Shin." başımı eğip söylediğim şeyle yanıma gelip başımı hafifçe kaldırmış ve dudaklarıma kısa bi öpücük kondurup geri çekilmişti.

"Onun kalbini al Beom."

"Ama kırılan benim?"

"Ama seni kırmasına neden olan korgınlığı yaşatan da sensin. Olayların başlangıcı kimse özrü o dilemeli. Chung'dan ilk ben özür diledim Beom." Beom başını sallayıp yataktan kalkmış be kapıya yönelmişti.

"Jis'i bulucam, size de iyi eğlenceler." göz kırpıp çıktığında ve dış kapının sesi geldiğinde Shin Beom'un dediğiyle utansa da tekrar kucağıma çıkmıştı.

Musica Magister // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin