[19]

333 42 94
                                    

Seloooooo

Naberrrrrr

Yarın okula gidecem ama bütün dersler boş olduğu için ordan bile yb atabilirim bilginize

Neyseh

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar 💞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Minho)

Şu anda hastanedeyim ve yanımda Felix, Jennie unnie ve götüme saplanan okun sahibi ve hastanede olma nedenim olan Jisung var.

Yani, umarım gitar işinde de bu kadar kötü değildir. Yoksa hastaneye bir sonraki geliş nedenim kafama sağlanmış bi gitar olur.

Götümden çıkarmak suretiyle oku çekip götüme pamuk tıkmışlardı. Lan bunlar nasıl doktor be!

Şu anda götümdeki pamuğun rahatsızlığı ile bizimkilerle beraber hastane odasında oturuyoduk.

Felix ve Jennie unnieye kaş göz işareti yapıp çıkmalarını istedim. Tabii ki de anlamayıp bana mal mal baktılar.

Tekrar anlattığımda çok şükür ki anlayıp odadan çıktılar, Jisung ile tek kaldık.

"Evet süper okçu, nasılsın bakalım."

"Eh, şey.... üzgünüm."

"Her neyse, şu anda götümdeki pamuklar fazlasıyla beni rahatsız ediyo. Çıkartmam lazım."

(Jisung)

Lan yoksa benden mi isticek pamukları çıkartmamı!? Yazar lütfen öle yappppp!

"Hadi tamam, iyi günüme denk geldin Hannie"

Evet yakışuklumun götünü görücem! Buna neden bu kadar sevindiğimi sorgulamyın.

"Çıkartmama yardım et Hanji. Madem bu belayı sen taktın başıma, o zaman sen temizliceksin."

Ay yazar eyw, ama erken olmadı dimi. Kızatlar mı ki sana?

"Valla hiç bilmiyom Hanji, kızmazlar inşallah."

"felixlovess : Yok yazarım kızmayız!"

"lixyvy : Aynen, aynen takma kafaya yaz sen."

"He iyi o zaman. Go Hannie, fighting!"

Tamammm! Götündeki pamuğu çıkarıcam, ne kadar zır olabilir ki?

"Erken konuşma Hannie, ben erken konuşma gazisiyim..."

Ya bana özlü sözlerle gelme, anlamıyorum ben edebiyatım kötü!

"La özlü söz nalaka mal mısın?"

"Hyunjin: Evet mal!"

Ya olum Hyunjin, sen nerden çıkıyon ya ikidir!

"Hyunjin: Yazarın içinde yaşan bi parçam var, o konuşuyo."

Nasi la?

"Hyunjin: Yazar Felix enayisi, bu yönünü benden almış!"

Ben sizin beyninize ya, neyseh.

"O zekanla bana laf etme Hanji, unutma ben yazıyorum, siz oynuyosunuz!"

Uff, iyi tamam be sustum!

Neyseh, yakuşuklum yüz üstü yatıp öle beklemeye başladı. Lan neden bana ni utanma geldi yaaa! Yazar kes şunu!

Musica Magister // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin