Bölüm Şarkısı: Mavi Gri- Çok Özledim
İyi Okumalar 🖤..
" Ay yeter be, gidiyorum ben."
Çantamı masadan alıp saçlarımı savurarak ayaklandığımda Talha kolumdan tutup geri çekmişti.
Temasına karşı, gereksiz temasına karşı, nedensiz ilk defa rahatsız olduğumu hissederken kolumu kendime çektim." Bana Zorla hiç bişey yaptıramazsın sen gidiyorum." Şakayla karışık ses tonuma gülerek ayağa kalktı ve kapının önüne dikildi.
" Maaşına %100 zam yaparım."
Çantamı kenara bırakıp geri yerime oturdum.
" Ne yapacaktım?" gülerek geri dönüp masaya kuruldu yeniden. Bir NYX kapatıcı olmuş 400 lira? Futbolcu sevgiliniz olması mesele değil, çocuğun parasını mı yiyeyim?
" Ya zor değil işte, Yine asistanım olacaksın ama daha söz sahibi olacaksın. Benim sözüm yerine geçecek sözün."" Talha bey vallahi kafam kaldırmaz benim. Okulum var benim okula gidip geliyorum, beraber zaman geçirmekten çok zevk aldığım bir sevgilim var. Ona ayırdığım zaman dilimi zaten onun yoğunluğundan dolayı çok az oluyor. Şimdi bir de bu çıkarsa olmaz. "
Talha'nın gözleri bir süre üzerimde gezinmiş sonrasında başını sallamakla yetişmişti sadece.
" Hem ben daha yeniyim burada. Eminim çok daha güvenilir çalışanların vardır."
Masaya dalmış gözlerini gözlerime çevirdiğinde söyleyeceklerini çoktan merak etmeye başlamıştım.
" Senden daha fazla güvendiğim birisi yok şuan. Ama tamam neyse. Sağol yinede. Çıkabilirsin istersen."
Ses tonu canımı sıkarken boynumu kaşıdım yavaşça." İşimiz varsa kalayım?" Başını olumsuzsa salladı ve yüzünde ki gülümsemeyle kurduğu cümle mahallinde aklıma çeşit çeşit kurtları saldı.
" Barışa sürpriz yapmayacak mıydın sen? Barıştan başka işin yok, hadi çık sen. "
Çantamı elime alıp ayaklandım ve baş selamı vererek soğuk odadan bir an önce çıkmak için adımladım." Haftasonu sınavın varmış, gelmene gerek yok bu hafta başka. Dersini çalış."
" Teşekkürler,"
Kapıyı çekip Talha'yı ardımda bıraktığımda derin bir nefes aldım. Ne oluyor buna da böyle canım? Bir onun tribi kalmıştı çekmediğim.
Trip demişken dün akşam ki ufak tartışma bazlı tripli olan Barışa yazmak için telefonumu aldım çantadan.•Nazlı-Barış Chat•
Nazlı: Sevgiliimmm
Nazlı: Akşama tatlı yapayım diyorum ne istersiiinnn???
Barış:Uğraşmana gerek yok
Barış: Canın bir şey istiyorsa alırım akşam.
Nazlı: Ben yapmak istiyorum sana. O harika kurabiyelerimden yapayım mııı?
Barış: Sen bilirsin güzelim.
Nazlı: Barış.
Barış: Efendim
Nazlı: Özür dilerim, fazla uzattım.
Barış: Bende seni.
Nazlı: Ne?
Barış: Bende seni dilerim diyorum.
Nazlı: Yaaa🥹🫶🫶🫶🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik | Barış Alper Yılmaz • TAMAMLANDI
Teen FictionBarış Alper Yılmazff * " Kim o?" " Benim desem tanıyacak mısınız?" Gelen yabancı erkek sesiyle istemsizce tedirgin oluyordum. " Kimsiniz?" " Açarsanız, söyleyeceğim." " Belki hırsızsınız? Belki sapıksınız? Kapıyı açınca beni bayıltıp kötü kötü ş...