5.4

5.8K 239 45
                                    

Bölüm Şarkısı: Davut Güloğlu- Nurcanım
İyi Okumalar🎀

...

Arkadaşlarıyla vedalaşıp bana doğru gelen Barışla yaslandığım arabadan ayrıldım ve ellerimi önümde birleştirdim.

Beni gördüğünde hem şaşırmış hem de yüzünde bir sırıtış belirmişti.

" Beceriksizim?" gülümsedim ve kollarımı boynuna doladım.

O da beklemeden belime sardı kollarını ayarsız gücünden ötürü ayaklarım yerden kesilmişti. Dudakları kısa bir an boynuma sürtülürken gülümsedim.

" Sapığım mısın sen benim..?" Gülüşünü tenimde hissettiğimde içim ürperdi.

" Evet kişisel sapığın." Yavaşça ondan ayrıldığımda gözleri vücudumda dolandı.

" Bu şölenin arkasında tam olarak ne saklı olduğunu çok merak ediyorum." dişlerimi göstererek gülümsediğimde o da sırıttı.

" Sana bir sürprizim var ama önce eve gidelim üstünü değiştir."

" Evde değil mi sürpriz?" gözlerimi büyütüp dudaklarına ufak bir tokat attım.

" Edepsiz." Hala dudaklarında olan parmak uçlarıma öpücükler bıraktı.

" Hadi gidelim madem tamam."

...

Aslında kısa olan ama Barışla uğraşa uğraşa geçtiğimiz için upuzun gelen yolun sonuna varabilmiştik.

Arabadan ben inerken o da karşı boşluğa arabayı park ediyordu.

Üstümün kırışıklığını elimle düzeltip eteklerime baktım.

Çok güzeldi ya kombinim..

" Ben Çıkayım istersen hızlıca giyinirim."

" Yok aşkım beraber çıkalım bende bir lavaboya gireceğim." Başını sallayıp elindeki anahtarla kapıyı açıp geçmem için ardına kadar açtı ve peşimden o da girdi.

" Nereye gideceğiz gerçekten?"

" Sürpriizz."

" Adımızı göklere yazdırdım üstüne yıldız çaktırdım sürpriz sürpriz sürpriz aşkıım." Şarkı zevki desen o da var maşallah sevgilime.

" Ama yine de sen söyleme şarkı boş ver. Biz dondurma reklamından devam." Gülüşerek vardığımız Barışın evine girdiğimizde o odaya bense hemen lavaboya girmiştim. Islak ve doğal görünümlü makyajım o kadar güzeldi ki... Aynada kendimle bir aşk yaşarken oyalanmadan çıktım. Barış hala odadaydı saçlarını yıkıyordu sanırım.

Yemek masasının üstündeki broşür dikkatimi çekince elime aldım incelemek için.

Bir masaj salonu broşürüydü.

" Bu broşür ne aşkım?"

Su sesi kısa bir kesilirken Barışın sesi duyuldu ardından.

" Masadaki mi?"

" Başka yerde de mi var?"

" Çocuklar övüyordu tanıdıkmış sanırım beraber gideriz diye düşündüm."

" Tamam." Bağrışmayı bıraktıktan sonrasında evde sessizlik hakim olmuştu.

Etraftaki dağınık yastıkları ve ortada duran oyun konsolunu yerine koyarken Barış hala hazırlanıyordu ve kendine karadeniz playlistini açmıştı çoktan. Onsuz hazırlanamıyordu.

Karadeniz melodisine tam bende ayak uydurmuşken bir yandan bağıra bağıra eşlik ediyordu Barış.

" Kar beyazdur, beyazdur

Bana yaptığın nazdur da, bana yaptığın nazdur

Bakışlarundan belli

Vallahi bu kız lazdur.." işveli sesine karşı sırıtmamak mümkün müydü?

Evin içinde zil sesi yankılanırken kapıya yürüdüm.

" Hadi Barış, çıkalım artık."

Kapının kilidini çevirip kapıya araladığımda karşımda ki sarışın kızla yüz yüze kaldım.

Gülümseyerek,

" Buyurun?"

" Merhaba, Barışa bakmıştım ben ama," kaşlarım yavaşça çatılırken elini ince trencinin cebine attı ve bir şey çıkardı.

" Bilekliğini unutmuşta, kaybolmadan getirmek istedim. Evde mi?"

Benim yaptırdığım künye bileklik?

" Aşkım krem ketenin üstüne beyaz gömlek olur mu Lacoste mi yoksa? Nazlı? Kız nerdesin?" Sesi giderek yaklaşırken kapıya geldi.

" Napıyon kapıda?" kapıyı geriye doğru açıp yüz yüze bıraktım onu. Ellerim buz gibi olmuş kulaklarımın yandığını hissediyordum. Kalbimse ağzımda atıyordu.

" Ebru? Ne işin var burada?"

Peki ya benim aynı seneryo içinde ikinci defa ne işim vardı?
İkinci bir seneryo? Var mıydı?
...

Değişik | Barış Alper Yılmaz • TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin