Selam ballarım!
Yeni bir kurgu ile yeniden beraberiz🧡
Her bölümde geçmiş ve şimdiki zamana yer vereceğim.
Bölümleri yazarken kâh güldüm, kâh ağladım. Bu duygularımı size yansıtabilirim umarım.Kitapta geçen lakaplar bana özgüdür, bu kitaba özeldir. Alınmasına ve kullanılmasına kattiyen iznim yoktur.
Bu isimle yazılan ilk kurgudur.
Birçok araştırma yaptım, diziler izledim, internetten geniş çaplı araştırma yaptım.
Ama eğer sıkıntı çıkarsa kitabın kurgu işleyişinde sorun görürseniz bana , paragraf aralarında yazabilirsiniz. Değiştiririm, hata yapa yapa öğreniyoruz sonuçta. İlk defa askeri bir kurgu yazıyorumm hwjwkskwBölüm ile ilgili merak ettiklerinizi ve daha çok bilgi almak isterseniz,
Instagram; eddielf
Buradan ulaşabilirsiniz🦪Ve gönderilerinizde #zamanöylegeçiverir etiketini kullanırsanız beni musmutlu edersiniz.
Paragrafları🦪 emojisi ile dolduralım!!
Yeni bir serüvene başlıyoruuzz. Bu kurguda Azze Kübra ve Ediz Ahter ile var mısınız?
Başlama tarihlerinizi alalım 🧚🏼♀️
2003 Ankara;" Ediz pabucuyarım çık dışarıya, oynayalım. Ediiz.." diyerek Ediz'in yakalamasını bekliyorlardı , koca sınıf.
Azze de , durmadan koşan ve hareket eden sınıfına dik dik bakmak ile yetiniyordu. İzliyordu.Sınıfı cidden baş belasıydı, bunu biliyordu.
" Hayır ama ! Kabul etmiyorum. Çıkın!" dedi, Ediz. Sert bir şekilde.
Bütün sınıf öğretmen de dahil Ediz' e bakarken , Ediz bakışlarını hocaya çevirip, öylece baktı. " İstemiyorum..." dedi sonra." Ediz pabucuyarım çık dışarıya, oynayalım. Ediiz..." Diye bağırarak tekrar Ediz'in etrafında dönmeye başladılar.
" Yeter!" diyerek, Bütün sınıfın peşinden koşmaya başladı. Ediz Bir o tarafta, bir de başka tarafa.. Sınıf onu sinirlendirmek için yemin mi etmişti?
" Kes lan cürrrrük!" dedi, biri. Tükürüklerini bildiğin Ediz'in üzerine salmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMAN ÖYLE GEÇİVERİR
RomanceYüzünü kaplayan , geçmişin izleri. Evinde yankılanan şehit haberi, Her geceki gururun ve uykusuzluğunun sebebi. Geçmişte yüzleşemediğin acının önüne sunulduğu aşk. Özlediğin mavi gözlü adam. Gözüne yedide hoş gelen şakaklara sarkan saçlar, bundan s...