3. Bölüm

634 36 10
                                    

Instagram: anarfileGörsel: Azze Kübra Şahin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Instagram: anarfile
Görsel: Azze Kübra Şahin


Bölüm şarkıları;
- Zara: Beyaz Giyme toz olur
- Sezen Aksu: Küçüğüm
- İbrahim Tatlıses: Mavişim
- Serdar Ortaç: Gamzelim
- Barış Manço: Domates  Biber Patlıcan

3. Bölüm " Göz Göze "

" Hadi arkadaşlar başlayın artık." dedi, sınıftaki arkadaşlarındam biri olan Yusuf.Diğer öğrenciler de tamam diyerek onayladılar onları. Azze Kübra onları izlemek ile yetindi. Bu iş bayağı önemli, ve işçilik isteyen bir işti.

Kim kısa çubuğu ubuğu çekse ebe başkası çıkıyor , çıkan kişi itiraz ediyordu.

Ortada büyük bir kagva kokusu vardı.

" Tamam o zaman yeniden çubukları karıştırıyoru., bakmayın."dedi, Yusuf.
Diğer sınıftaki öğrencileri kafasını yukarı aşağıya onaylar gibi salladılar. Sonra da iki elleri ile gözlerini kapattılar.

Azze'nin gözü açıktı, oynamıyordu sonuçta.

"Karıştırıyorum çubukları , eğlence için yapacağız çubukları. Ebelemece oynamak için kısa çubuğu çekeceksiniz Okul talebeleri. Kapatın gözlerinizi , bırakın bana ellerinizi. Söyleyeceğim şimdi size , kimin ebe olacağını..." dedi, Yusuf. Bu onların sınıfça kurdukları bir tekerlemeydi. Her oyun öncesi söylerlerlerdi, diğer sınıftaki çocukları gıcık etmek için kendi kendilerine buldukları bir tekerlemeydi hem de.
Bunu yaparken,iyice karıştırmayı da ihmal etmemişti, Yusuf.

Sınıfın çoğunu bu sırada Azze sayabilmişti. 8 kişilerdi.

O ile beraber 9.

" Açın karıştırdım!" dedi, Yusuf heybetle. İki eli ile çubukları sarmıştı, artık hangi çubuğun uzun , hangi çubuğun kısa olduğu belli olmuyordu. Hepsi eşit gibiydi.

İlk başta Ediz olmak ile beraber hepsi 7 çubuğu çektiler. Ediz hiçbir şeyden geri kalmıyordu.

" Şimdi ben , üç , iki , bir! diyeceğim. Sonra hepiniz çubuklarınızı bana göstereceksiniz." dedi, Yusuf. Şu an tam da oyun kurucu gibiydi.

"Bir."

"İki."

"Üç. Açın!" dedi, ve hepsi ellerinde olan çubuğu incelediler.

ZAMAN ÖYLE GEÇİVERİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin