9.Bölüm : Ben Adam Dövüyorum

3.4K 287 134
                                    

Selamınaleyküm, Ben geldim kızlarrrrr

Sınır koyuyoruz da bir işe yaramıyor. Neyse NDKDNDKXNDKCJC Biz böyle devam bir süre daha.

BÖLÜM GÜNCELLENMİŞTİR.

Yorum yapın olur mu?

🌞 Keyifli okumalar dilerim 🌞

" Çok güzel oldun. Maaşallah."

Simay akşam olacak isteme için beni hazırlamıştı. Kendini de hemen ortadan kaldırmıştı. Yani ikimizde hazırlık.

Hızlı bir hatun en iyisidir.

Simay bana aşkla bakarken bende kendime aynadan bakıyordum. Üstümde siyah salaş belden aşağıya doğru dalgalanan bir elbise vardı. Ayaklarımsa ise beyaz ev patiklerim. Başımı da Simay'a güvenerek yaptırmıştım. Yine mükemmel bir iş çıkarmıştı.

"Birazdan kapı çalacak ve seni sözleyeceğiz. Kuzum gidiyorsun ya!"

" Susar mısın? Sadece bir söz."

" Nişanı da aradan çıkarsa mıydık?"

"Abart istersen. Ne bu mal kaçırır gibi. Aileler tamamen bir tanışsın. Sonra nişanı yaparız. Sonra da hayırlısı olursa-"

" Bekarlığa veda partisi dimi!"

Bu kız beni yoruyor.

" Oda var elbette ama asıl önemli olan şey nikah. Sonra da kına ve düğün."

" Say say bitmiyor. Ne zaman teyze ola-"

" Cehennemin dibinde Simay! "

" Aman be! Teyze olmak istiyorum diyorum azar işitiyorum. Allahtan evleniyorsun. Utangaç karı. "

" Simay, tamam güzelim sana özel çocuk yapacağım sus. "

Kahkaha attığında bende gülerek kafamı olumsuz malukat anlamında salladım.

O an da kapı çaldı. Gülüşlerimiz kesildi. Kalbim maratona çıkmış gibi atmaya başladı. Bugün günlerden ne arkadaşlar?

Bayılma.

Amin. İnşallah.

Allah'ım Talha bizi alsın. Sonra adamın kollarına bayılsın. Yoksa bu en önemli durumlarda baygınlık geçiriyor. Evde kalacak.

Ha ha ha çok komik.

"Hadi aşağıya inelim! Enişte beyi bekletmek olmaz."

Elbisemin eteklerinden tutup odadan çıktım. Dış kapıya yöneldiğim an annem yanımıza geldi ama babam ortalıkta gözükmüyordu.

" Kızım baban bir üst sokağa kadar gitti. Gelirim dedi ama daha gelmedi. Kayın ailende geldi."

" Sorun yok anne. Babam gelene kadar sohbeti ilerletiriz." annemi rahatlatmaya çalıştım. Gülümseyerek Simay'a döndüm.

AFRA'NIN NİDASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin