15.Bölüm : Aşık Olmuş Gibi

3.6K 295 222
                                    

Selamınaleyküm Nidalarım <3

Nasılsınız? ❤️

Ben bugün çok mutluyum. O yüzden yazım yanlışlarına bakamadım. Klavyem kendiliğinden otamatik değiştiriyor. Affedin!! 🤍

Sınır: 2K OKUNMA 195 OY 200 YORUM

🌞 Keyifli okumalar dilerim 🌞

Odanın karanlığına inat gözlerimi açmamı isteyen sese kulak asmadan uyumaya devam etmeye çalıştım.

Yastığıma daha bi fazla sarıldım.

" Afra ezan okundu. Uyanmayı düşünüyor musun?"

Yasir mi o?

Öyle duyuluyor.

Gözlerimi usulca açtığımda karanlığa inat karşımda gördüğüm beden ile gözlerimi kırpıştırdım. Bu adamın burada benim yatağımda ne işi vardı?

"Yasir?"

" Lütfen bana burada ne iş yaptığımı sorma. Biz dün evlendik."

"Valla mı?"

Yasir güldüğünde yataktan kalktığım gibi kollarımı boynuna doladım. Ay hep yapmak istemişimdir. Canım kocam.

" Afra birazdan utanıp sıkılıp benden kaçmaya çalışmayacaksın değil mi?"

"Yok. Kaçmayacağım."

" E iyi madem."

Kucağına daha fazla tırmandığımda bacaklarımı beline doladım. Üstümde ki geceliği unutalım.

Yasir'in gözler kısıldığında ben kıkırdadım. Uyku sersemine yaptığım bu şeyler yüzünden öğlen cidden utanıp etraflara saklanacaktım ama şuan bu görseli bozasım yoktu.

" abdest almamız gerekiyor güzelim."

" tamam." diyerek kucağından indiğimde Yasir'in hedefi banyo olmuştu. Bende yataktan kalktığım gibi Üstüme sabahlığı giydim. Simay'ın odasına gittim. Usulca kapıyı açtığımda Simay'ın namaza durduğunu gördüm. Fazla durmadan odadan çıktım.

Yasir banyodan çıkmış seccadeleri seriyordu. Bende gülümseyerek banyoya girdim. Abdestimi aldıktan sonra üstümü giyip Kocamın yanına gittim.

İkimiz yan yana sessizce namaza durduk.

Dualarımızı ettikten sonra dolan gözlerim ile amin dedim. Seccadeden kalktığım da Yasir bana baktı. Yüzümü gördüğü an telaşla ayaklandı. Kolumdan tuttuğunda bütün uyku sersemliğim gitmişti.

Ben yasir'e çok aşığım be. Açıkçası büyük bir elektrik alıyordum canım.

" Güzelim, neden ağladın? n'oldu?"

Burnumu çekip kafamı kaldırdım. Gözlerinin içine içli içli baktım.

" Duygusallaştım bir an. Şey etme."

" Yerim seni ben. Ne düşündün?"

"Bizi."

Yüzünde oluşan tebessüm. Gözlerine vurduğunda bende kocaman gülümsedim. Kollarımı kaldırdığım gibi kollarını belime doladı bende boynuna sıkıca sarıldım.

Kısa sarılmamızdan sonra beni odama ilerlettiğinde ona bakıyordum.

" Odaya geç. Burayı toplayıp geliyorum."

AFRA'NIN NİDASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin