11.Bölüm : Kocam Canım, Kocam

3.6K 315 214
                                    

Selamınaleyküm Nidalarım!

İnşallah iyisinizdir.

- Ben bölüm için sınır koyuyorum ama sınırı takan kim. JDLXNDLMXKDNCKDNC Yemin ediyorum sınırı boşuna koyuyorum. Ama hoşuma da gidiyor şimdi. ( BOL BOL YORUM YAPIN LÜTFENNN SATIR ARALARI ÇOK BOŞ KALIYOR. 🤍)

( Hem size uzun bir bölüm yazdım. 🤍)

BÖLÜM GÜNCELLENMİŞTİR!

Yeni sahneler eklenmiştir. :)

🌞Keyifli okumalar dilerim 🌞

Elimdeki çantamı sallaya sallaya evden çıkıyordum. Günlerden bugündü. Yatağımdan kalktığım gibi Yasir'e olumlu cevap vermiştim. Ve bu kahvaltı yapmama neden olmuştu. Olsun canım kahvaltı önemli.

Hiiiiiç olur mu?

Bende öyle düşünmüştüm. O değil de üstümdekiler çok mu sade kaldı? Bilemedim şimdi. İç ses kardeş ne diyon?

Sana birş eyler kafa yaptı ama ben bile çözemiyorum.

Dün fincaları düşürürken kafanı mı çarptın?

Hatırlatmasana deli! Ben unutmaya çalışıyorum sen fincan diyorsun.

Ne bilim ben? Zaten dün ne oldu bende bir şey anlamadım. Benim bile kalbim sıkıştı kız. Çok kötü bir andı.

Öyle, o değil de onların önünde kriz geçirmem çok ezikçe değil miydi? Yanlış zamanda geçmiş gözlerimin önüne geldi. Benim hakkımda ne düşünüyorlardır Allah bilir.

Ya son dakika vazgeçerlerse. Ya rezil olmamla kalırsam. Ya yine terk edilen ben olursam? O zaman ne olacak? Ben çok alıştım. Kendimi evliliğe alıştırdım.

Afra, Sen ben olabilirsin ama biz iki farklı sesiz. O yüzden beni dinle. Hayatımda ilk defa mantıklı konuşacağım.

Talha öyle bir adam değil. O adamın sana bakışlarını görmüyor musun? Sana bir zarar geldiğinde yada bir şeylerin ters gittiğini fark ettiğinde yerinde zor duruyor. Öyle bir adam mı seni terk edecek? Hayır. O adam öyle bir şey yapacak biri değil. 

İçimi rahatlattın. Lakin her şeyi kendi kulaklarımla duymam lazım. Elbette bugün o konu açılacak. Yasir soracak. Bana geçmişimi soracak. Öğrenmek isteyecek. Kimse geçmişini bilmediği biriyle hem de benim gibi biri-

Senin bir şeyin yok. Sende normal bir kızın! Kendini küçük görmekten, herkesten farklı görmekten vazgeç. Sen asıl bu dünya da gördüğüm güçlü kızlardan birisin. 

Hem farklıysan ne olmuş. Böyle çok tatlısın sen. Çok iyi bir kalbin var. Her şeyi içinde yaşıyor olman kötü değildir. Her şeye gülüyor olman salakça değil.

Sen masum bir kızsın Afra. Gerçekten öylesin?

Dudaklarım yukarı kıvrıldığında kendimi teselli etmeme karşı gülmeye başlayacaktım. Hayırdır, hani fesattım ben. Ne oldu şimdi iki dakikada masum kızçe oldum.

Konuyu dağıtmasana fesat karıığğ!

Saol be iç ses. İnsanın senin gibi bir iç sese ihtiyacı var. Tabii bunu kimse bilmesin. Düğüne diye deliler hastanesine götürülebilirim. Bunu istemeyiz.

AFRA'NIN NİDASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin