Selamınaleyküm Nidalarım 🤍
BÖLÜM GÜNCELLENMİŞTİR!
BÖLÜM YENİ YAZILMIŞTIR!
Sınır: BOL BOL YORUM :)
(Arkadaşlar satır aralarına yorum yapar mısınız? Yorum çok az ve ben yeni bölüm yazamıyorum. Sınır koymuyorum zorlama olmasın diye ama siz bu sefer de hiç yorum yapmıyorsunuz :(.)
🌞 Keyifli okumalar dilerim 🌞
Söylerimin hemen arkasından yattığım yerden kalktım. Yasir'in tam yanına oturdum. O ise hala yanımda uzandığı yerden bana bakıyordu. Bunu beklemiyor olabilir miydi?
"Yasir cevap vermeyecek misin?"
Yattığı yerden yavaşça kalktı. O da tam karşıma oturdu. Karanlık oda da birbirimizi sınırlı ışıkta görüyorduk. Bu ışık süzmesi bile gözlerinde canlanan pırıltıları görmemi sağladı. Sözlü cevaba gerek yoktu ben cevabı en güzel şekilde almıştım.
"Ben sadece seni bu durumların içinde sık boğaz etmemek için susuyordum ama aslında yolda da söylemiştim."
O kadar heyecanlıydı ki ne dediğini nerelerden konuyu bağlayacağını bilmiyormuş gibiydi. Bununla beraber kocaman gülümsedim. Demin karnımın üstünde olan elime uzandım. Avucumun içine aldım. Bunu yaparken gözlerinden gözlerimi çekmedim.
"Yasir'im sadece ne istediğini söyle bana. Ben seninle her şeyin üstesinden gelirim. "
O an belimden tutup beni kendine çektiğinde kollarımı boynuna doladım. Saçlarım boynundan sırtına doğru yayıldı. Bu bile yüzümü güldürdü.
"Senin canından kanından bir cana ben nasıl hayır derim güzelim. Çok mutlu olurum. Şuan bile mutluluktan seni içime sokasım var."
Kıkırdadığımda boynundan öptüm kollarımı geri çektim tam karşısına yeniden oturdum.
Şirince ona bakmaya başladığımda saçlarıma dokundu. Usulca sevmeye başladı. Narin bir çiçeğe dokunurmuşcasına sevdi saçlarımı bende ise sadece bekledim. Mutluluğunu izledim.
Yasir benim hayatımda baba olmayı en çok hak eden adamdır. Hissediyordum bebeğimize benim hayatımdan daha güzelini yaşatacaktı. Gözlerinden o hissiyatı alıyordum.
"Uyku vakti geldi mi?" Diye sorduğumda saçlarımda ki elleri boynuma oradan kollarıma indi. Kafasını olumluca salladı. İkimizi beraber yatağa yatırdı. Yana toplanan yorganı üstümüze çekti.
"Hayırlı geceler kocacığım."
"Hayırlı geceler güzel hatunum."
Belimden tutup beni kendine çekti. Kafamı göğsüne yasladım. Kendimi derin bir uykunun içine hapsettim.
111
Perdelerin arkasından odaya vuran güneş ışığı ile gözlerimi açtım. Yanımdan yastığına yüzün koyun sarılmış uyumaya devam eden kocama tebessüm ettim. Saçlarını onu uyandırmadan narince okşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFRA'NIN NİDASI
Подростковая литератураHer genç kızın bir travması olabilirdi. Önemli olan o travmayı seninle beraber sırtlayacak bir hayat arkadaşına sahip olmaktı. Talha Yasir 🌞 Afra *** ... Elime ne ara aldığım kahve fincanı titremeye başladığında fincanı sıktım. Yanımda oturan ad...