4.Bölüm : Sırtım Göğsüne Yaslandı

4.3K 367 203
                                    


Oy ve yorum yapmayı lütfeennnnn unutmayın. 👉👈🥺

BÖLÜM GÜNCELLENMİŞTİR.

🌞 Keyifli okumalar dilerim 🌞

"Hocam ben bir şey duydum.". Saliha şirince gülümseyerek bana bakıyordu.

Ellerimi dizlerime koyup ona doğru eğildim. " Ne duydun bakalım."

"Talha hoca ile okul çıkışı buluşacakmışsınız?" dediğinde boğazıma bir yumru oturdu. Bu çocuk ne ara haberi almıştı. Okula ne ara yayılmıştı. Çok günah çok böyle kulaktan kulağa hiç yakıştı mı çocuklar. 

Daha ben konuşmadan Saliha devam etti. " Talha hoca ile sevgili misiniz?" dediğinde gözlerim kocaman açıldı.

Yeniden konuşmaya Başlayacağı sırada diklendim. Gülümsedim.

" Yok öyle bir şey Saliha'cığım. Talha hocan ile sınavlar hakkında konuşacağız."

" yaaa." Diyerek dudaklarını büzdüğünde gözlerini de kaçırmaya başladı.

" Nee yaa?" dediğimde ellerini önünde bağladı. Sağa sola şirince sallanmaya başladı.

" Sevgili olsaydınız keşke çok tatlısınız." dediği gibi koşarak yanımdan geçip gitti. Ciddiyim 6.sınıf olduğuna bakmayın. Bunlar çok fena!

Kızardığını düşündüğüm yüzümü yere eğdim. Elimden geldiğince gizledim. Okuldan çıktım. Üst sokağa doğru çıkmaya başladım. 

Dersler bugün hızlı geçmişti. Normal de hiç böylesine hızlı bir okul günüm olmamıştı.

Yasir ile buluşacaktık. Ne hakkında konuşacaktık. Birbirimizi tanıyacaktık yani. İleri de ne olurdu peki? Evlenir miydik? Yok artık Afra ne diyorsun sen ya! Evlilik korkunç! Zor bir iş. Ama biz bu yola bunun için çıktık. Ve benim kalbimde yer edinmeye başlamıştı bile. Bu işin artık tatlıya bağlanması gerekiyordu. Öncelikle dediğim gibi benim onu onunda beni tanıması gerekiyor.

" İçimde iki kişiyi yaşattığım doğrudur." dışımdan cevap verdiğimi anladığımda yine kendime kızdım. Kafam bir milyon havada yemin ediyorum ya!

Okuldan çıkmadan önce Simay'ı aramıştım. Gelsin yanımda otursun diye ama hanımefendinin işi varmış. O yüzden kısa oturmayı planlıyordum.

Kafenin önüne geldiğimde derin bir nefes aldım. Okulda görmemiştim. Benden önce gelmiş olmalıydı. En azından bekletilmeyecektim.

Kafeden içeri girdim. Sağa sola bakarken ayağa kalkan beden ile ona döndüm. Hemen de belli oluyor canım nerede olduğu.

Dimi? Maaşallah maaşallah! Allah nazar değdirmesin. Pü Pü Pü!

Hiç iç sesimi tınlamadan Yasir'in yanına doğru gittim. Hemen karşısında durduğumda çantamı masanın üstüne koydum.

"Selamınaleyküm. Birazcık geç kaldım sanırım. Kusura bakma."

" Aleykümselam. Estağfurullah, hoş geldin. Otur lütfen." dediğinde hemen sandalyeyi çektim. Oturdum.

AFRA'NIN NİDASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin