𝟏𝟎|𝑶𝒇𝒇𝒊𝒄𝒆*

157 9 4
                                    

•Ruby POV•
Týden utekl jako voda. Práce u Donny byla skvělá. Ano je to trochu náročnější, protože se teď všechno učím a hlavně zjišťuji, co přesně po mne Donna požaduje. Byla ale opravdu milá a klidná, nikam nepospíchala a dávala mi čas, abych se zorientovala. S Alcinou jsem neměla tolik času, pravě kvůli své nové práci ale ona to chápala a neměla s tím žádný problém.

Teď ale byla sobota a Alcina byla k mé nelibosti v práci. Když jsem to s ní řešila, tak mi neustále opakovala, že tam musí jít, protože má neodkladné papírování, které musí být do pondělí vyřízeno. Ptala jsem se jí, proč to nemůže udělat nějaká její asistentka ale ona mi jako zodpovědná majitelka řekla, že to nechce nikomu svěřovat protože je to důležité a kdyby to někdo zkazil, byl by to problém. Byla jsem proto rozhodnutá jí čas v práci zpříjemnit a přijít. Napadlo mne vzít nějaké jídlo, že bychom si ho mohly společně snít a popovídat si. Alcině jsem samozřejmě nic neřekla a prostě sama přijela. Na sebe jsem zvolila trochu odvážnější oblečení, které se jí snad bude líbit.

V budově byl rozhodně velký klid, který nebyl obvyklý ale nemohla jsem se divit, když byl víkend. Na recepci byla jen starší žena, které jsem nahlásila, že jdu za Alcinou. Nesla jsem tašku s jídlem, které jsem koupila cestou sem.  Byly to jen obyčejné čínské nudle ale věděla jsem, že si je Alcina jednou za čas dá ráda.

,,Co tady děláš Ruby?" Zeptala se Alcina, když mě spatřila v její kanceláři. Měla na sobě bílý oblek, který rozhodně lichotil jejím křivkám.
,,Napadlo mě, že bych mohla přijít a trochu ti zpříjemnit čas tady." Posadila jsem se na židli k jejímu mahagonovému stolu, který musel stát snad milion. Položila jsem na něj tašku s jídlem, vyndala misky a jednu dala před Alcinu.
,,To si nemusela ale děkuji." Vzala si vidličku a začala jíst. Moc jsme si toho během jídla neřekly. Alcina musela mít očividně hlad a já se vlastně ani nedivila, protože už jsem si všimla, že když je zabraná do práce zapomíná jíst.

Po jídle jsem se Alciny ptala, kdy má v plánu jít domu. Odpověděla mi, že už tady dlouho nebude a můžu klidně počkat na ni. Prý bychom mohly jet rovnou k ní a já tam mohla přespat. Řekla jsem jí, že mám ale dole auto, to mě Alcina uklidnila, že prý pro něj někoho pošle.
,,Pojď sem ke mne." Vyzvala mě. Vstala jsem a přišla k ní, Alcina si mne najednou stáhla na svůj klín a držela mne na místě.
,,Chyběla si mi. Ten týden byl bez tebe náročný." Řekla, když mě hladila po stehnech. Podle jejího výrazu jsem dokázala přesně rozeznat, že si je plně vědoma toho jaký vliv to na mne má a užívala si to.
,,Nezačínej něco, co nemůžeš dokončit." Na tahle má slova se usmála ještě víc.
,,Kdo říká, že to nemůžu dokončit." Zavrněla.
,,Někdo by mohl přijít." Zašeptala jsem a otočila se na dveře, abych zjistila jestli jsou alepoň zavřené.
,,Nikdo nepřijde a hlavně tohle je moje kancelář, ve které si mohu dělat, co chci." Slovo "moje" zdůraznila, když me uchopila pevněji za pas. Pak mě vášnivě políbila. Do polibku jsem zasténala, když jsem pod sebou ucítila rostoucí bouli. Alcina mě pak zvedla a položila na svůj stůl.

,,Chtěla jsem počkat až budeme doma. To se ale nedá zvládnout, když jsi u mne a vypadáš takhle. Přesně jsi věděla, co si máš vzít má sebe." Zavrněla mi do ucha. Vyhrnula mi sukni, kterou jsem měla na sobě a stáhla kalhotky. Sama si pak začala rozepínat kalhoty, ve kterých se rýsovala velká boule.
,,Budeš zticha." Zavelela dominantním hlasem.
,,Ano madam." Řekla jsem zadýchaně a dál pozorovala, jak si stahuje boxerky a odhaluje svého ptáka. Byl vážně obrovský a já se začínala bát, že se nevejde.
,,Půjdu pomalu." Slíbila, když prsty projela mé mokré záhyby. Následně se vzala do ruky a zarovnala s mým vchodem.

Pomalu a opatrně do mne začala vstupovat malém jsem vyjekla ale udržela jsem to poslušně v sobě. Alcinu jsem popadla za jednu ruku a pevně stiskla pro oporu.
,,Vedeš si tak dobře." Pochválila mě a dál se do mne tlačila. Když byla celá ve mne chvíli se nehýbala, abych si zvykla na její velikost. Nepatrně jsem přikývla, aby věděla, že může pokračovat, než to ale udělala políbila mne na čelo a nakonec začala přirážet. Nejdřív to bylo pomalé, pak ale začala přidávat na rychlosti a síle. Bylo to úžasné, nikdy jsem nezažila něco tak krásného, nejhorší ale bylo, že jsem měla být zticha. Nejradši bych tam křičela na celou budovu ale chtěla jsem Alcinu potěšit.
,,Ještě chvíli." Zasténala Alcina a dál přirážela, aby se dostala ke svému potěšení. Volnou rukou mi také začala hladit klitoris a přibližovat můj orgasmus.
,,Už-" nestihla jsem to ani doříct, když jsem ucítila, jak do mne proudí Alciny semeno. Ten pocit dohnal k orgasmu i mne. Tentokrát jsem už sténání nezadržela ale Alcina byla v takové euforii, že nic neřekla.

,,Byla si úžasná." Řekla a políbila mě na čelo a pak na rty. Okamžitě jsem ji omotala ruce okolo krku a pověsila se na ni. Jen se mé reakci zasmála a zvedla mě k sobě do náruče, aby nás obě zase posadila na židli. Hlavu jsem si položila na její velká prsa a poslouchala uklidňující tlukot jejího srdce. Slyšela jsem, jak si Alcina zapálila cigaretu. Dřív mi kouření vadilo a hodně ale u ní ne. Neodmyslitelně to k ní patřilo a ta vůně po cigaretách na jejím oblečení byla nějakým způsobem uklidňující. 

Byly jsme takhle ještě dlouho. Nakonec jsem se zvedla z její teplé a příjemné náruče, abych našla své kalhotky, které ležely někde na zemi. Slyšela jsem, jak se zamnou také obléká a připravuje k odjezdu. Cestou domu se mne Alcina ptala na práci a svou jednu ruku během jízdy držela na mém stehně. I po tom, co se stalo, mě to docela vzrušovala ale snažila jsem se nedat na sobě nic znát.

•Alciny POV•
Celou cestu jsem nemohla uvěřit, že se to vážně stalo. Nebudu lhát naše poprvé jsem si představovala jinak a hlavně jinde, ale jak bych si mohla stěžovat, bylo to pořád úžasné. Ruby byla úžasná. Pořád jsem si říkala, jaké mám štěstí, že si vybrala mne a ne někoho jiného. Věděla jsem, že ji budu chtít něco koupit. Nějaký šperk, který by jasně říkal, že je moje.

Po příjezdu domu jsem řekla Grace ať začne pomalu připravovat večeři, že se brzy budeme chtít najíst. Ruby se šla zatím osprchovat a já měla v plánu jít hned po ní. Věděla jsem, že kdybych se k ní přidala, tak to skončí dalším sexem.

•Ruby POV•
Alcině během večeře začal zvonit telefon. Slušně se mi omluvila a odešla do kuchyně, aby měla nějaké soukromí. Nějak jsem to nevnímala a dál jedla jídlo, co uvařila Grace. Pak jsem ale zaslechla něco, co mou pozornost upoutalo.
,,Ano neboj se nedozví se to. Děkuju miláčku." Zněla její slova, která mi v hlavě spustila poplašné zařízení. Nedozví se to? Miláčku? Kdo to mohl být. A proč tomu někomu říkala sakra miláčku. Nechtěla jsem hned panikařit a dělat nějakou stíhačku, takže když se pak vrátila ke stolu nijak jsem to nekomentovala. V hlavě mi ale šrotovalo, kdo by to mohl být. Přeci jen neříkáte lidem na potkání miláčku. Rozhodla jsem se, že si teď budu dávat vetší pozor s kým Alcina mluví a telefonuje.

1235 slov
Konečně je to tady. Votes a komentáře potěší. Další v neděli.🩷

𝑹𝒆𝒅 𝑾𝒊𝒏𝒆 | Alcina DimitrescuKde žijí příběhy. Začni objevovat