𝟏𝟑|𝑹𝒆𝒂𝒍 𝑩𝒐𝒔𝒔*

186 10 6
                                    

•Alciny POV•
Víkend, na který jsem se neuvěřitelně těšila byl tady. Ruby včera večer přijela ke mně domu, abychom mohly, co nejdřív vyrazit.  S Ruby jsme už byly ve všem v pořádku. Samozřejmě v hlavě jsem měla, co udělám s Mirandou, ale to teď mohlo počkat. My si to teď jely užít a odpočinout si konečně.

Při příjezdu do finální destinace jsem nestačila žasnout nad tím, jak krásné místo to je. Samozřejmě jsem to viděla na fotkách ale takhle naživo to bylo milionkrát krásnější. Dům byl postaven na samotě, takže to bylo přesně to, co jsem hledala. Nikdo nás nebude rušit. Při pohledu na Ruby jsem poznala, jak je tím fascinována. Vypadala jako malá holčička, která dostala nového plyšáka.
,,Je krásný Alci." Řekla se širokým úsměvem.
,,Uvnitř je ještě krásnější." S těmito slovy Ruby rychle vystoupila z auta, aby se jí to mohlo potvrdit.

Interiér byl vážně perfektní. Sama jsem se nestačila divit, jak nádherné to je.
,,Jsi nejlepší." Zakřičela radostně Ruby a nečekaně mi skočila okolo krku. Rychle jsem ji popadla do náruče a došla k nedalekému gauči, na který jsem si i s ní sedla. Byla to hezká a nevinná chvíle, kdy se ona na mne jen dívala a usmívala se, pak se to ale zvrhlo. Ruby mi nejdřív dala něžnou pusu, ze které se ale stal vášnivý polibek. Netušila jsem, kde se v ní vzala ta vášeň ale sakra jsem si to užívala. Vážně bych nečekala, že v ní něco takového je. Horlivě mě líbala a svou rukou začala osahávat. Vzala okraj mého trika a přetáhla mi ho přes hlavu, aby se dostala k mým prsům. Okamžitě je začala líbat a mačkat. Už tohle pro mne bylo úžasné, ale Ruby se pak začala třít o můj rozkrok, ve kterém už rostla boule.
,,Vezmi nás do postele." Zavelela a já výjimečně poslechla. Bylo příjemné vidět, jak se nebojí být na chvíli ta dominantní, ale já byla Alcina Dimitrescu, takže tomu takhle už na dlouho nebude.

Šla jsem nahoru po schodech, kde by měla být naše ložnice a naštěstí jsem ji rychle našla. Ruby mě celou dobu líbala na krku a nejspíš někde zanechala i svou značku.

Ruby jsem hodila na postel a nařídila jí, aby si sundala oblečení. Sama jsem si svlékla podprsenku a kalhoty. Když jsem se na ni ale podívala, stále ležela plně oblečená a jen se na mne usmívala.
,,Něco jsem ti řekla ne?" Na má slova se ale ještě víc zazubila.
,,Jak myslíš holčičko." S těmi slovy jsem na ni vlezla a začala ji sundavat oblečení sama. Když byla nahá, nechala jsem ji tak a klidně se posadila na okraj postele.
,,Přehni se. A být tebou to udělám dobrovolně." Tohle moje vyhrožování zabralo a Ruby se opatrně přehla přes můj klín. V jejich pohybech šla znát nejistota.
,,Je hezké, jak se snažíš mi velet ale pamatuj si. V posteli vždycky velím já. To já jsem šéf." S posledním slovem jsem jí dala první ránu přes zadek, při které Ruby hlasitě vyjekla ale pak si povzdychla.

Udělila jsem jí ještě několik ran, které si hodně užila, protože jsem na svém stehně cítila její vlhkost. Rukou jsem pak sjela k jejímu vchodu, který byl vážně hodně mokrý a připravený na všechno, co jsem ji v tu chvíli chtěla udělat. Prsty jsem sbírala její vlhkost a užívala si to. V penisu mi už cukalo, ale chtěla jsem vydržet dokud ona sama nebude prosit. A k mému štěstí jsem nemusela dlouho čekat.
,,Prosím. Potřebuji tě. Už budu hodná. Jen se mě dotkni." Zakňučela. Tomu jsem samozřejmě nemohla odolat.

Položila jsem ji znovu na postel a sundala si boxerky. Ruby si při tom pohledu olízla rty, což byla poslední kapka. Lehla jsem si na ni a pomalu se do ní začala zasouvat. Rty se jí hned otevřely do O ale nic z nich nevyšlo. Proto jsem ji hned políbila a začala pomalu přirážet.
,,Opovaž se to znovu udělat. Příště bych totiž tak jemná nebyla." Varovala jsem ji a dál do ní nemilosrdně vrážela. Věděla jsem, že dlouho nevydržím ale chtěla jsem, aby Ruby přišla první. Jednou rukou jsem jí mačkala prso a hrála si s její bradavkou. Druhou jsem držela na jejím stehně, abych měla větší oporu a stabilitu.
,,Už budu." Řekla a sama si začala třít klitoris.

Ruby vážně během pár minut přišla a já hned po ní. Chvíli jsem v ní zůstala, aby se uklidnila a až pak jsem se vytáhla a lehla si vedle ní. Přitáhla jsem si ji na sebe a hladila ji po vlasech.
,,Byla jsi skvělá." Zašeptala jsem jí do vlasů a znovu se k ní přitulila.

•Ruby POV•
Když jsem takhle ležela s Alcinou v posteli po tom úžasně sexu, přemýšlela jsem, kde se to ve mne vzalo. Byla to příjemné zpestření a myslím si, že se to Alcině také líbilo, i když dělala, že ne. Rozhodně to v ní probudilo určitý druh dominance, který byl sakra vzrušující. Chtěla jsem si tenhle víkend užít, jak nejvíc to jen šlo. Jak často se mi povede být s Alcinou takhle sama uprostřed ničeho.
,,Půjdu přinést věci." Oznámila Alcina, která už se zvedala z postele. Chtěla jsem jí pomoc, ale podle jejich slov se s tím nemám tahat a stačí, když dám naše oblečení do skříně.

~~~~~

Večer byl opravdu příjemný. S Alcinou jsme si sedly na prostornou verandu, ze které jsme měly krásný a romantický výhled. Moc jsme si toho neřekly, to ale ničemu nevadilo, protože to ticho bylo příjemné. Alci nezklamala a zabalila pár láhví jejího výborného vína, které jsme si mohly dát.
,,Co budeš dělat s Mirandou?" Optala jsem se zvědavě, protože mi bylo jasné, že to jen tak nenechá.
,,Nejsem si jistá. Budu to muset ještě promyslet, ale neboj neprojde jí to." Ujistila mě.

Asi okolo jedenácté hodiny jsem Alcině řekla, že půjdu spát, protože jsem unavená. Alci jen řekla, že vše uklidí a připojí se ke mně. Ten dnešek mě opravdu vyčerpal, jak ta cesta tak i naše aktivity. Alcina svůj slib dodržela a brzy se objevila ve dveřích. Hned se šla svléknout a lehnout si ke mně. Přitáhla si mě k sobě do náruče, abych měla hlavu na jejích prsou. Obě jsme si popřály dobrou noc a šly jsme spát.

1032 slov
Kratší kapitola ale snad nevadí. Rovnou varuji, že příští neděli nevyjde kapitola. Votes a komentáře potěší.🩷

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 13, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

𝑹𝒆𝒅 𝑾𝒊𝒏𝒆 | Alcina DimitrescuKde žijí příběhy. Začni objevovat