BÖLÜM 4: GİZEMLİ ADAM
2 GÜN SONRA..
Telefonumun alarmı çalınca, uyandım ve alarmı kapatıp yeniden yattım. Bir dakika ya ben alarmı bu kadar erkene almamıştım ki.. tekrar telefona bakınca Aslının arka arkaya beni aradığını gördüm “Elif ! ” eyvah geliyor gelmekte olan
“ne var ya uyuyacağım ben?”
“Hayır, uyumak yok okulun ilk günü bu gün, daha hazırlanacağız, hadi kalk”
“Aslı, canım arkadaşım, bak, okulun başlamasına daha 2 saat var.."
“Ee? Yani?”
“Yani bence biraz daha uyuya biliriz değil mi ?”
“Olmaz hadi kalk, hazırlanalım, ay çok heyecanlıyım, sen heyecanlı değil misin ya, kalk ”diye beni kolumdan tutup yataktan kaldırınca tabi bende sıcak yatağımdan kalkmak zorunda kaldım.
“Tamam, bak kalktım işte, hadi sen git bende üstümü giyineyim”
“Olmaz, sen önce elini yüzünü yıka da, ben sonra çıkarım”
“Aslı !”
“Ben nereden bileyim, ben çıktıktan sonra senin uyumayacağını ?”
“Tamam söz, uyumayacağım, hadi çık”
“İyi, tamam, ama birazdan gelir kontrol ederim ona göre..”
“Tamam, anlaştık” aslı gittikten sonra, kalktım ve duş aldım, 2 gün önce yaptığım o sert isyan hala aklımda dolanıyordu, ilk defa birilerine karşı çıktığım için ola bilirdi.
Kahverengi gözlü adam başka eve çıktı, diğerleri aynı evde hala, ama artık o kadarda sesleri gelmiyor. Evet o gün ev sahibini aradım ve şikayetçi oldum, sonra ev sahibi gelince Aslıyla ben eve çıktık. Sonra olanlar oldu işte..
Üstüme beyaz crop, altına da siyah bol pantolonumu giyindim ve mutfağa gittim.
“Elif baksana takipçilerim artmış”
“Bıkmadın değil mi bu takip işlerinden, hadi gel kahvaltımızı yapalım, sonrada git giyin artık Aslı”
“Tamam geldim” Kahvaltı yaptık ve Aslı giyinmek içi odasına geçti, bende onu bekliyordum, birazda heyecanlanmıştım acaba üniversitede neler olacaktı, kimlerle karşılaşacaktık...
“Aslı bu ne, düğüne gitmiyoruz okula gidiyoruz farkında mısın ?”
“Ama ben bunu giymek istiyorum Eliif”
“İyide bu elbise çok abartılı olmadı mı sence de ?”
“Tamam haklısın, o zaman ben, mavi elbisemi giyeyim mi?”
“Evet o çok iyi olur, günlük elbise, hadi giyin de, çıkalım geç kalacağız yoksa” Aslı giyindikten sonra, evden çıktık ve yürümeye başladık, sokak çok güzeldi, 2 gündür aşağıya inmeye vakit bulamamıştık, kediler de var burada, kendi evimdeki gibi... ama onun yerini veremez tabii.
Ve yine birisi tarafından izleniyordum, kafamı çevirdiğimde ise o tarafta kimsenin olmadığını görünce rahatlıyordum.
Okula gelmiştik çok büyüktü, şu an karşımda ilk defa bu kadar büyük bir okul görüyordum. Kendi sınıfımı zor bulmuştum, şu an dersteydim, ama bir şey daha vardı bizim yan sınıfta o çocuklar vardı, gürültü yapanlar ve onların yanından geçerken bana çok kötü bakıyorlardı. Şu an çok gergindim.. Aslı bunu fark etmemişti.
Ders bitmişti, ama tabi kafamı derse verememiştim hep olduğu gibi, biraz yorgun birazda halsiz hissediyordum.
Çantamı aldım ve dışarı çıktığımda Aslının benim sınıfıma doğru geldiğini gördüm sonra birlikte okuldan çıktık, evet alış-veriş yapmamız lazımdı ama Aslı dediği gibi akşama parti vardı ve oraya gitmeye hazırlanmak için, hemen eve gitti, bende evimizden 2 sokak ötede olan markete gittim ve alış-verişe başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşimde Birisi Var
ChickLit"Bakma öyle, tamam, sor ne soracaksan ama sınırları aşmak yok !" "Tamam sınırları aşmak yok. Soru 1. Ne zamandan beri peşimdesin ? Soru 2. Sen seri katil falan ola bilir misin acaba? Yada psikopat, manyak, vampir falan ?" İlk soruyu ciddi bir ifadey...