Bölüm 16: Huzurlu ve güvende

68 9 5
                                    

Selam.

Yazı hatalarım ola bilir...

Desteklerinizi bekliyorum.

İyi okumalar...

<><><><><><><><><><><><><><><>

BÖLÜM 16: HUZURLU VE GÜVENDE

 
Ağzıma doğru gelen yemek kaşığını ,midem bulanarak geri ittim. “Barış doydum tamam artık”  Evet 3 gündür hastanedeydim, ve Barış yanımdan ayrılmıyordu.


“Tamam, o zaman ben bunu masaya bırakayım” diyerek elindeki tabağı masaya bıraktı.

“Biraz konuşalım mı ?” Sordum.

“Daha iyileşmedin, aynı şeyleri konuşup, hatırlamanı istemiyorum”

“Ama konuşmadığımda da, kendi kendime düşünüp, hatırlıyorum ki zaten”

“Düşünme o zaman” 3 gündür yüzüme bakmıyordu ama yanımdan da ayrılmıyordu. Sıkılmıştı o da bence benden, sürekli benimleydi.

“Niye yüzüme bakmıyorsun, eskisi gibi sarılmıyorsun da ? Sende artık istemiyorsun beni hayatında değil mi ? “dedim alt dudağımı büzerek.

“O nasıl söz, istemez olur muyum ben hiç seni ?”dedi telaşla yüzüme bakarak. 3 gün sonra ilk defa yüzüme bakmıştı, onunla konuşmaya çalışmıştım ama sürekli geçiştiriyordu. Onu özlediğimi anlamıştım.

“Bilmem, öyle davranıyorsun ama ?”

“Ben öyle anlamanı istemiyordum, sadece biraz uzak durmak ikimize de iyi gelir diye”

“İyi gelmez, iyi gelmiyor baksana, küs gibisin bana, bilmeden bir şey mi yaptım ?”

“Hayır hayır, utanıyorum kendimden, sana yalan söylemelerimden, benim yüzümden bu haldesin”

“Doğru, bana yalan söyledin, hayatımı değiştirecek bir gerçeği benden sakladın, ama bu hale gelmemin sebebi sen değil, benim annem ve babam, yani sözde annem ve babam”

“Keşke en başından beri söyleseymişim diyorum, kızıyorum hep kendime. Ya da hiç karşına çıkmayıp, işime devam etseydim, ama yapamadım, son zamanlar çok zorlandım”

“Neden ? Niye zorlandın ?”

“Seni korumakla görevlendirildim, Kadir, yani benim babam, seninle tehdit etti beni, biliyordu senin baban Tarık’la olan işimi. Bende işimden olmak istemedim, seni yanıma almak zorundaydım o zaman”

“Sonra ?”

“Sonra işte, ben o zamanlar iş diye konuştuğum şey, tamamen farklı duyguları tatmama neden oldu”

“Nasıl yani, ne duygusu bu ?”

“Onu şimdilik söylemek istemiyorum, bu şekilde öğrenmeni istemiyorum, daha iyi olduğun, benim hazırlıklı olduğum bir zamanda”

“Bak yine kötü başka bir şey saklıyorsan ? “

“Yok yok, bu iyi haber, hatta heyecanlı ve kıpır kıpır bir haber”

Peşimde Birisi VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin