Episode 4
____
Bible«ពុទ្ធោអេីយ សោរឡាន? ហេតុអីខ្ញុំភ្លេចទៅកេីត ... តេីខ្ញុំទុកវានៅទីណា ? »
សភាព Bui នៅពេលនេះគឺពិតជាគួរឱ្យបារម្ភនិងគួរឱ្យខ្លាចខ្លំាង ខ្ញុំខ្លាចគេស្លាប់ ខ្ញុំភ័យណាស់ ខ្ញុំគ្មានចេតនានោះទេ ខ្ញុំពិតជាគ្មានបំណងចង់ឱ្យគេស្លាប់ឡេីយ ពេលនេះវង្វេងអស់ហេីយ ខ្ញុំរកគិតអ្វីមិនចេញ សូម្បីតែសោរឡានក៏កំពុងតែរកគិត មិនដឹងថាពេលចុងក្រោយដែលខ្ញុំខានប្រេីឡានមកជាយូរខែនោះ តេីខ្ញុំទុកនៅទីណា ?
«Bui នាងទ្រំាណា រងចំាបន្តិចណា យេីងនឹងមកវិញ »
ខ្ញុំបានទុកឱ្យ Bui នៅក្នុងឡានម្នាក់ឯង ទទូតនិយាយជាមួយគេទំាងមាត់ខ្ញុំនិយាយឡេីងញ័រ ថាហេីយខ្ញុំក៏រត់ឡេីងទៅបន្ទប់របស់ខ្ញុំដេីម្បីរកសោរឡាន«លោកប្រុស តេីមានរឿងអ្វី ...»
«កុំសួរនៅពេលនេះ ...»
ខ្ញុំគ្មានពេលឆ្លេីយនឹងសំនួរមេផ្ទះឡេីយ ខ្ញុំគិតតែពីរត់ឡេីងកំាជណ្ដេីរ សម្ដៅទៅបន្ទប់របស់ខ្ញុំក្រំាង !!
«សោរ ? នៅទីណា ខ្ញុំទុកនៅទីណា !..»
សំលេងទ្វាផ្ទប់លាន់មួយទំហឹង ពីការរុញច្រានដោយការស្លន់ស្លោរបស់ខ្ញុំ ខ្ញុំត្រហែបត្រហប បេីកភ្លេីងឆែករកមេីលចង់សព្វទូរ តុ នៅតែមិនឃេីញ ។«អាវ ? ត្រូវហេីយ អាវក្រៅធំ !»
វីវក់ចុះឡេីងខ្ញុំក៏នឹកឃេីញ ពីអាវក្រៅធំសំណព្វរបស់ខ្ញុំ ដែលខ្ញុំតែងតែពាក់វាទៅធ្វេីការ អាចដែល សោរឡានប្រហែលនៅនឹងអាវនោះ ។«អូឃេីញហេីយ .. »
ទីបំផុតខ្ញុំក៏រកឃេីញ វាពិតជានៅក្នុងអាវនោះពិតមែន មិននៅយូរទៀត ខ្ញុំក៏ប្រយ៉ាប់រត់ចុះទៅ ជ្រុលរអិលជេីងសឹងតែដួលទៅទៀត តែក៏ទប់ខ្លួនជាប់«Bui Bui ! យ៉ាងម៉េចហេីយ យេីងមកវិញហេីយ កុំកេីតអីណា ទ្រំាបានទេ កុំអាលស្លាប់អី ខ្ញុំមិនចង់ឱ្យនាងស្លាប់ទេ ខ្ញុំមិនចង់មានវិប្បដិសារីនោះទេ ....អូទេ ! ចង្រៃយ៍ »
ខ្ញុំនិយាយទៅកាន់ Bui បណ្ដេីរ យកសោរចាក់បញ្ឆែះឡានបណ្ដេីរ តែខ្ញុំបានស្រែកវៃចង្កូតឡានមួយទំហឹងដៃភ្លាម ពេលខ្ញុំឃេីញ ត្រឡិចសំាងឡានធ្លាក់នៅត្រង់ចំណុច 0
YOU ARE READING
បន្លំខ្លួនព្យាបាលបេះដូង❤️🩹BibleBuild (ចប់)
Humorរឿងនេះ ទំាង Top BTT តួកាចឆ្នាស់ ឈ្លោះគ្នា cuteៗ Build បន្លំជាអ្នកបំរេី ហេីយបន្លំជាមនុស្សស្រី ព្រោះ Build ដឹងថា Bible ជា gay ក្លាយគេចាប់រំលោភ 🤣