............តដោយសារតែព្រឹកនេះមានភ្ញៀវមហាពិសេសមកលេងទំាងព្រឹក ផ្ទះអ្នកណាមិនដឹងអាចនឹងសប្បាយរីករាយក្នុងការទទួលភ្ញៀវដោយកក់ក្ដៅ តែផ្ទះត្រកូលបញ្ញាថន បែរជាកេីតចិត្តក្ដៅក្នុងទ្រូងជាខ្លំាង ពិសេស លោកយាយណាម ។
គ្រប់គ្នាបានមកអង្គុយជុំគ្នានៅកន្លែងសាឡុងទទួលភ្ញៀវ ដោយ Nai បានមកអង្គុយកៀកដៃ Bible ដោយទឹកមុខស្រងោកស្រងាត់ ធ្វេីជាសោកសៅ សោកស្ដាយនៅចំពោះមុខគ្រប់គ្នា ដោយមានអ៊ុំមេកាផ្ទះឈរក្បែរនោះដូចគ្នា ។«ឯងមករកអីទៀត Nai ? »
សម្ដីយ៉ាងគ្រោកគ្រៀតចេញពីមាត់លោកយាយណាមបោះទៅលេី Nai រួមជាមួយទឹកមុខដែលមំាស្មេីធេង ធម្មតាលោកយាយជាមនុស្សមុខកាចស្រាប់ តែគាត់តែងមានស្នាមញញឹមស្រស់ជានិច្ច តែពេលនេះទឹកមុខអាចនិយាយបានថា Nai កឺខ្លាចមិនហ៊ានមេីលចំ បានត្រឹមឱនៗកៀក ៗBible ។«លោកយាយ ...»
«យេីងមិនមែនលោកយាយរបស់ឯង ហៅយេីងលោកស្រីធំ ដូចដែលអ្នកដទៃគ្មានជាប់សាច់ឈាមយេីងទូទៅគេហៅ !»
រកតែ Naiងេីបមុខ ហេីបមាត់និយាយមិនទាន់បានប៉ុន្មានម៉ាត់ផង ក៏ត្រូវលោកយាយណាម ហាកាត់ផំាងៗដោយងាកមុខចេញមិននិយាយទល់មុខទៀតផង Naiគឺ បានត្រឹមច្រមុជមុខបន្ត ។
«លោកយាយ នេះលោកយាយត្រូវទៅក្រុមហ៊ុនមែនទេ ? »
ដោយស្ថានការណ៍មិនស្រួលទេីប Bible សម្លឹងមុខ Ta នាយយេីងដឹងពីបងប្រុសចង់មានន័យបែបណា Ta ក៏ធ្វេីជានិយាយកាត់សួរទៅលោកយាយណាម ។«ត្រូវហេីយ តែយេីងចំាទៅជាមួយបងប្រុសឯង »
«លោកយាយណា ~~ទុកឱ្យបងប្រុសគាត់ដោះស្រាយចុះ ខ្ញុំជឿថាបងគាត់មិនល្ងង់ឱ្យអ្នកណាមកបោកគាត់បានទៀតទេ ណា ? »
«...អឺ ក៏បាន Bible !យាយសង្ឃឹមថា ចៅចេះឈឺចេះចំា ជីវិតចៅរស់ក្នុងនរកប៉ុន្មានខែមកនេះ សូមចៅកុំភ្លេចឱ្យសោះ ហេីយអ្នកណា ដែលបានជួយឱ្យចៅបានត្រឡប់វិញ គួរឆាប់ទៅអរគុណ នឹងសុំអភ័យពីគេ យាយចាស់ហេីយមិនដឹងថាស្លាប់ថ្ងៃណាទេ យាយពិតជាមិនអាចជួយចៅបានច្រេីន បានគ្រប់យ៉ាងទៀតទេ បញ្ហាកន្លងមកគួរបង្រៀនចៅបានច្រេីនហេីយ យាយទៅមុនហេីយ តោះ Ta ! »
YOU ARE READING
បន្លំខ្លួនព្យាបាលបេះដូង❤️🩹BibleBuild (ចប់)
Humorរឿងនេះ ទំាង Top BTT តួកាចឆ្នាស់ ឈ្លោះគ្នា cuteៗ Build បន្លំជាអ្នកបំរេី ហេីយបន្លំជាមនុស្សស្រី ព្រោះ Build ដឹងថា Bible ជា gay ក្លាយគេចាប់រំលោភ 🤣