Zawsze względem ciebie jest delikatny i zwraca uwagę na twój nastrój.
❁
Gdy nie jesteś w humorze, za każdym razem pyta, co mógłby dla ciebie zrobić, żebyś poczuła się lepiej.
❁
Z racji, że ma dwie siostry, temat okresu nigdy nie będzie dla niego tematem tabu. Otwarcie możesz mu o wszystkim mówić, czy prosić, żeby kupił ci podpaski lub tampony.
❁
Podobnie z gotowaniem. Przez lata opieki nad rodzeństwem idzie mu to świetnie i wystarczy twoja mała prośba czy sugestia.
❁
Wystarczy, że wspomnisz mu, że nie masz żadnej sukienki na daną okazję lub innego ubioru to każdą wolną chwilę spędzi nad uszyciem czegoś dla ciebie.
❁
Podobnie, gdy tylko go o to poprosisz.
❁
Szybko się do tego nie przyzna, ale już po paru miesiącach wiedział, że gdy tylko oboje dorośniecie, oświadczy Ci się.
❁
Gdybyś chciała go zostawić, zrozumiałby to i zaakceptował, jednak przez dobre lata nie byłby w stanie się z ciebie wyleczyć.
❁
Nigdy nie zrobiłby ci czegoś wbrew twojej woli.
❁
Myśli zawsze dwa razy, żeby mieć pewność, że cię nie zrani.
❁
Martwi się, co byś zrobiła, gdyby coś mu się stało.
❁
Bez wahania możesz mu opowiadać o wszystkich swoich uczuciach czy problemach. Nieważne czy tyczy się to twojego stanu psychicznego, twojej rodziny, znajomych czy szkoły/pracy, on zawsze z zaangażowaniem słucha, a nawet stara ci się doradzić.
❁
To samo tyczy się waszego związku. Wiesz, że zawsze możesz mu otwarcie powiedzieć, co ci nie pasuje, co cię boli, co chciałabyś zmienić lub czego byś chciała więcej. Zawsze do końca cię słucha, a potem razem szukacie wyjścia z danej sytuacji.
❁
Kiedyś w rozmowie z Hakkai'em poprosił go, by przypilnował, żeby nic ci się nie stało i żeby dbał o ciebie, gdyby jego samego zabrakło.
❁
Z racji że Hakkai jest jego dobrym przyjacielem, masz świetny kontakt z Yuzuhą.
❁
Nigdy by cię nie zostawił w potrzebie. Nieważne czy byłaby ona materialna, czy byłabyś chora fizycznie czy psychicznie. Będzie przy tobie mimo wszystko.
❁
Wiele rzeczy jest w stanie ci wybaczyć. Jedyne co NIGDY nie przejdzie to brak akceptacji jego sióstr i zdrada. Gdybyś zrobiła którąkolwiek z tych rzeczy, byłabyś momentalnie przekreślona. Rozstanie bardzo by go oczywiście bolało, ale nie byłby w stanie być z tobą.
❁
Byłby najlepszym ojcem, jakiego mogłabyś zapewnić swoim dzieciom.
❁
Co tu dużo mówić - generalnie chłopak jest jedną wielką, chodzącą, zieloną flagą.
CZYTASZ
𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 - 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 𝐢 𝐢𝐧𝐧𝐞
FanfictionPostacie z Tokyo Revengers jako twój chłopak lub dziewczyna, czyli jak by się zachowali w określonych sytuacjach według mnie.