• 𝑯𝒆𝒂𝒅𝒄𝒂𝒏𝒐𝒏𝒔 - 𝑯𝒂𝒏𝒎𝒂 •

198 9 22
                                    

Podobnie, jak Ran, nie jest nieśmiałą osobą i wyznanie uczuć przyszło mu z łatwością. Głupi tez nie jest i wyraźnie widział, że podoba ci się, więc też żaden strach mu nie towarzyszył.

Związek z nim może być, że tak to ujmę... ciekawy. Z pewnością nie będziesz się nudzić, raczej nie w głowie mu luźne, spokojne spotkania lub przesiadywanie w domu całymi dniami. Ciągle gdzieś się szlaja, często zabierając cię ze sobą i raczej nie będzie to duże zdziwienie, że podczas takich wypadów, wpadacie na różne durne pomysły (tak, w większości on). Nieraz zdarzyło się także, że musieliście uciekać przed ochroną czy nawet policją.

Wychodząc z nim, nigdy nie wiesz, jak to się skończy. To jedna wielka zagadka.

Zazdrość? Raczej nie w jego stylu. Wie, że nikt nie da rady zwrócić ci w głowie, tak jak on i wie, że kochasz tylko jego. Dlaczego więc miałby być zazdrosny? Czasami jednak, gdy ktoś ostentacyjne cię podrywa mimo tego, że ty wyraźnie tego nie chcesz, czeka najpierw na twoją reakcję - jeśli sama w końcu nie przywalisz adoratorowi to on zrobi to z wielką radością.

Jest zdecydowanie dominującą stroną w waszym związku, ale czasami pozwala ci przejąć pałeczkę w pewnych rzeczach, jeśli jesteś wystarczająco pewna siebie i zdeterminowana. Mimo wszystko to rzadkość.

Uwielbia kłaść się centralnie na tobie. W pierwszej chwili niemal dosłownie "rzuci" się na ciebie, przygniatając cię całym swoim ciężarem, tak że po chwili walczysz o oddech. Po kilku sekundach jednak zmienia pozycję tak, aby wciąż na tobie leżał, ale żebyś ty mogła normalnie oddychać i czuła się komfortowo.

Uwielbia cię drażnić. Poważnie, to chyba jego ulubione zajęcie. Robi to dosłownie na milion sposobów i za każdym razem wymyśla nowy.

Kocha też droczyć się z tobą podczas wspólnych chwil, gdy się przytulacie i całujecie. Kiedy już zbliżacie do siebie swoje usta, ten z przebiegłym uśmiechem w ostatniej chwili swoje odsuwa. I tak dobre kilka razy z rzędu, aż się nie zdenerwujesz.

Wtedy najczęściej na złość mu sama zaczynasz się odwracać od niego i mówić, że teraz już nie masz ochoty, ale Hanma po chwili łapie cię mocno i na siłę składa pocałunek, który jednak w końcu odwzajemniasz.

Zazwyczaj jest standardowym sobą, pewnym siebie, przebiegłym i lubiącym się z każdym droczyć, jednak gdy zostajecie sami zdarza mu się być nagle spokojnym i czułym. To jest jeden z waszych momentów, gdy siedzicie w końcu na miejscu, nie robicie głupot i ciągle jesteście w siebie wtuleni.

Z racji tego, że oboje macie dosyć ciężkie charaktery, dużo się kłócicie. Bardzo. Większość z tych kłótni jednak szybko idzie w zapomnienie albo po prostu przemienia się w wasze typowe droczenie się ze sobą.

Jak już wiadomo, kocha się z tobą droczyć, jednak nieraz zdarza mu się pójść nieco za daleko. Wtedy skutecznie doprowadza do tego, że zwyczajnie obrażasz się i Shuji musi głowić się przez długi czas, co ma zrobić, abyś dłużej się na niego nie gniewała.

Jest też raczej typem osoby, który nie umie i nie lubi mówić "przepraszam", co często podsyca wasze konflikty. Czasami jednak nie ma innego wyboru i koniec końców, nieważne czy tego chce czy tez nie, musi przeprosić.

Wasz wspólny związek ma kolejny minus, być może największy. "Przyjaźnisz" się z Kisakim i nie masz zbytnio innego wyboru, często też jesteście na spotkaniach całą trójką.

Kiedyś było to kolejnym powodem do sprzeczek. Uważałaś, że Kisaki nie jest odpowiednim towarzystwem nawet dla twojego narwanego chłopaka i wolałaś, aby odpuścił sobie przyjaźń z nim. Hanma jednak był zbyt uparty i w końcu dałaś sobie z tym spokój.

Uwielbia patrzeć na twój uśmiech i słyszeć twój śmiech. Z tego też powodu niemal na każdym spotkaniu stara się ciebie rozśmieszać i to zazwyczaj z powodzeniem.

Śmiejecie się, że chłopak jest tak nałogowym palaczem, że najprawdopodobniej sprzedałby cię za paczkę fajek.

(za ten punkt możecie podziękować MariiMarinea, ja dziękuję bardzo, wprost musiałam tego użyć w Headcanonie z nim)

Kolejny na prośbę B_A_N_G_B_A_N_G <3

𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 - 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 𝐢 𝐢𝐧𝐧𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz