• 𝑯𝒆𝒂𝒅𝒄𝒂𝒏𝒐𝒏𝒔 - 𝑫𝒓𝒂𝒌𝒆𝒏 •

205 9 2
                                    

Raczej nie jest zbyt wylewny w okazywaniu swoich uczuć.

"Kocham Cię" mówi na swój sposób. Są to zazwyczaj pytania typu, czy coś dzisiaj jadłaś, jak się czujesz, czy mówienie, żebyś cieplej się ubrała, założyła kask ochronny, jak zabiera cię na przejażdżkę czy żebyś nie wychodziła późno sama.


Jest nadzwyczaj dojrzały w relacjach międzyludzkich i w ogólnym życiu codziennym.


Praktycznie nigdy nie zaprasza Cię do siebie z wiadomych przyczyn, raz, że wstydzi się przed tobą tego gdzie mieszka, a dwa boi się, że jakiś oblech weźmie Cię za "pracownicę". Zdecydowanie bardziej woli przychodzić do ciebie i jest to częstsze miejsce waszych schadzek.

Jest trochę jak taki doberman w wersji ludzkiej. Wzbudza przerażenie innych i zawsze gotowy jest stanąć w twojej obronie, a jednocześnie jest ci niesamowicie wierny.

Jeśli zaczęliście się umawiać przed śmiercią Emmy, oczywiście jesteś o nią niesamowicie zazdrosna. Wiesz, że dziewczyna jest po uszy zakochana w twoim chłopaku i myślisz, że wykorzystałaby każdą okazję, by ci go odebrać.

Jeśli zaczęliście się umawiać po śmierci Emmy, niestety często masz wrażenie, iż twój chłopak wciąż za nią tęskni i przeżywa jej stratę. Mimo że aktualnie bardzo cię kocha i to ty jesteś całym jego światem miłosnym, to niestety w pewnej mierze masz rację.

Nieważne jednak, czy Emma żyje, czy też nie, chłopak nigdy przenigdy by Cię nie zdradził. Kocha Cię ponad swoje życie i ma zasady, których sztywno się trzyma.

Szanuję twoją przestrzeń osobistą. Z łatwością wyczuwa, kiedy chcesz mieć dzień czy dwa dla siebie i natychmiast Ci to daje.

Czasami jest ci przykro, że nie jest zbyt wylewny w uczuciach, jednak zawsze gdy mu o tym wspominasz, tłumaczy Ci, że mimo to, wciąż bardzo Cię kocha i mówi byś nigdy nie miała względem tego wątpliwości.

Przy innych ludziach Draken zachowuje się względem Ciebie bardziej jak przyjaciel, niż twój chłopak. Trzymanie za rękę to jest maksimum, jakie może zrobić.

Dopiero uczy się okazywać otwarcie uczucia i mówić o nich wprost, więc musisz być cierpliwa.

Czasami pewne rzeczy do niego nie docierają, więc nie możesz owijać w bawełnę.

Sprawy okresowe troszkę go krępują, jednak je rozumie i stara zapewnić ci przez te kilka dni wsparcie.

Gdy kupuje ci podpaski lub tampony, przy kasie prawie zawsze stoi czerwony i niewyraźnie mówi.

Zawsze, gdy go poprosisz, chętnie wiąże twoje włosy lub zaplecie warkocza.

Również tobie pozwala się uczesać, ale tylko w jego standardowy sposób, czyli oczywiście warkocz. Nic innego nie wchodzi w grę.

Raz go troszkę oszukałaś i zamiast zapleść mu warkocza, zrobiłaś mu niedbałego koczka. Bardzo mu pasował, jednak on nieco zły nie dał się do tego przekonać i szybko się go pozbył.


Jest do bólu szczery. Z jednej strony to ogromna zaleta, jednak z drugiej... No cóż, dosyć często zdarza się, że Ken coś powie i nawet nie pomyśli. Zawsze otwarcie wyraża opinię i czasami jest ci zwyczajnie przykro z powodu jego słów.

Pamiętaj jednak, że kluczem do szczęśliwej relacji z nim są rozmowy. Nie możesz absolutnie ukrywać swoich uczuć i musisz otwarcie z nim rozmawiać. On każdą twoją opinie szanuje i kiedy coś ci nie pasuje, na tyle na ile może, stara się to zmienić, byle byś tylko była szczęśliwa.

𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 - 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 𝐢 𝐢𝐧𝐧𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz