• 𝑯𝒆𝒂𝒅𝒄𝒂𝒏𝒐𝒏𝒔 - 𝑵𝒂𝒉𝒐𝒚𝒂 •

177 12 19
                                    

Uwielbia się z tobą droczyć i patrzeć, jak się denerwujesz, ale szczególnie kocha, gdy ty odpowiadasz mu tym samym. Takie przekomarzanie się jest częścią jego języka miłości.

Do drugiej części jego języka miłości jest dotyk - głównie włosów. Kocha zarówno, gdy on dotyka i bawi się twoimi, jak i gdy to Ty zajmujesz się jego lokami.

Stara się pamiętać o każdym szczególe o Tobie, jednak nie zawsze mu to wychodzi. Gdy uświadamia sobie, że czegoś zapomniał, próbuje tak poprowadzić rozmowę, abyś nieświadomie mu o tym przypomniała. Czasami pyta Cię po prostu wprost i zaraz potem mówi coś w stylu "przecież pamiętałem".

Jest niesamowicie zazdrosny. Typ "chcesz zginąć?", gdy tylko inny chłopak spojrzy na ciebie o sekundę dłużej, niż on sam by sobie tego życzył. Niech tylko ktoś spróbuje jawnie Cię podrywać. To kwestia ułamka sekundy, a twój adorator leży obity na ziemi.

Kiedy nie jest pewny, jak postąpić w sprawie z tobą, pyta o radę brata.

Jesteś jedną z na prawdę nielicznych osób, która widziała go nie uśmiechniętego.

Kocha się wygłupiać przy tobie. Randomowo będzie wydawać przy twoim uchu jakieś niewiadomego pochodzenia dźwięki, robić głupie miny czy pozy, a nawet gdy nikt nie widzi tańczyć w połamany sposób.

Równie mocno kocha, gdy akurat ty też jesteś w głupkowatym nastroju. Gdy się tylko dopasujecie, przez całe godziny możecie robić z siebie idiotów i cieszyć się z tego, jak nigdy.

Gdy jesteście zupełnie sami w jego domu lub twoim, staje się niesamowitą przylepą. Ciężko mu choć na chwilę zaprzestać przytulasów i pocałunków.

Chłopak dosyć często nie rozumie słowa "nie" i bywa bardzo impulsywny, co nie raz kończy się kłótnią. Ze względu na wasze charaktery potrafią one być bardzo ostre, a wtedy żadne z was nie ma zamiaru przepraszać jako pierwszy.

Jeśli po kilku dniach żadne z was nie złamie się i nie przeprosi, do akcji wkracza Souya. Ilekroć godziliście się za jego sprawką to już chyba nikt nie zliczy.

Gdy już się pogodzicie, po paru sekundach zwyczajnie żartujecie ze swoich kłótni, nieważne jak mocne by były.

Z Souyą są niesamowicie blisko, więc twoja relacja z jego bratem jest dla niego bardzo ważna. Można by powiedzieć, że gdybyście się nie lubili, Nahoya by zwyczajnie cierpiał z tego powodu.

Mimo, że niesamowicie Cię kocha i szaleje za tobą, gdybyś kazała mu kiedyś wybrać między tobą a jego bratem... Nie myśl, że będziesz opcją do chociażby rozważenia. Taki szantaż oznaczałby dla niego koniec waszego związku. Od razu.

Jeśli jednak masz świetne relacje z Angry'm to są olbrzymie punkty dla Ciebie. Gdy twój chłopak widzi, jak dobrze się dogadujecie, jest jeszcze bardziej pewny, że zostaniesz jego żoną i największą miłością na całe życie.

Souya z grona waszych bliskich najbardziej cieszy się z waszego związku, nieważne czy się lubicie, czy też nie. Widzi, jak szczęśliwy jest jego brat u twojego boku i tylko to jest dla niego najważniejsze.





Rozdział na prośbę B_A_N_G_B_A_N_G
P

s. Jeśli macie jakieś zamówienia, piszcie w komentarzach. Postaram się zrobić każdego, jeśli tylko będę miała pomysł i wenę. 🖤

𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 - 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 𝐢 𝐢𝐧𝐧𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz