• 𝑯𝒆𝒂𝒅𝒄𝒂𝒏𝒐𝒏𝒔 - 𝑺𝒉𝒊𝒏𝒊𝒄𝒉𝒊𝒓𝒐 •

200 9 15
                                    

Jest typem osoby, która gdy raz zakocha się tak "na prawdę", jego uczucia pozostają już z nim do końca życia. Możesz być więc pewna, że w życiu nie zakocha się w kimś innym niż ty.

Z racji, że tyle razy został odrzucony, bardzo długo zwlekałby z wyznaniem swoich uczuć, a nawet możliwe, że ty musiałabyś zrobić to pierwsza. Ciężko byłoby mu się zdobyć na odwagę i uwierzyć, że ktoś, a w szczególności ty, mógłby go rzeczywiście pokochać.

Jest na prawdę dobrym partnerem. Szanuje i ciebie i każde twoje zdanie, dba o twój komfort w każdej sytuacji i słucha wszystkiego, co mówisz.

Jeśli jesteś osobą palącą, regularnie razem wychodzicie na tak zwanego fajka. Jeśli jesteś natomiast osobą niepalącą, przykra informacja - Przy Shinichiro bardzo możliwe, że jednak zaczęłabyś chociażby sporadycznie popalać.

Czy byś paliła, czy nie, za każdym razem denerwujesz się i ochrzaniasz go, gdy pali w domu lub innym pomieszczeniu, gdzie razem przebywacie. Smród dymu, który uporczywie wchłania się we wszystko dookoła, doprowadza cię do szału.

Często, szczególnie na początku związku, Sano mocno zawstydzał się przy bliższych kontaktach.

Nawet przy długim stażu związku, nie jest dla ciebie wyzwaniem, żeby wywołać rumieńce na jego policzkach. W dodatku uwielbia, kiedy doprowadzasz go do takiego stanu.

Masz bardzo dobry kontakt z jego młodszym rodzeństwem, szczególnie Emmą. Blondynka była wprost wniebowzięta, że w ich domu wypełnionym samą płcią męską, w końcu pojawiła się jakaś inna dziewczyna.

Jest olbrzymią przylepą i jego ulubioną pozycją na przytulanie się jest leżenie na tobie z głowa na twoim brzuchu lub piersiach, kiedy ty drapiesz go po głowie. Chłopak mógłby całe życie spędzić w ten sposób i nie żałowałby żadnej sekundy.

Prawi ci wiele komplementów, chociaż niektóre z nich są... krótko mówiąc trochę pokaleczone. Sporo jednak jest uroczych i kochanych!

Uwielbiasz zwyczajnie siedzieć obok i gapić się godzinami, jak naprawia motory czy po prostu majstruje przy nich. 

Często podczas tego opowiada ci, co konkretnie robi i mimo że nie rozumiesz ani jednej rzeczy, wciąż siedzisz zaciekawiona. Bardziej jego widokiem, niż czynami bądź słowami.

Na urodziny dałaś mu matching bransoletki. Dosłownie nigdy, nawet na sekundę jej nie ściągnął od momentu założenia.

Uwielbiacie jeździć na nocne, spokojne przejażdżki motorem.

Definitywnie typ panikarza. Uderzysz się? Od razu dokładnie ogląda miejsce uderzenia i biegnie po lód. Kichniesz? Gorąca herbatka i obserwacja, czy kichanie się powtarza. Jeśli tak - cyk telefon do lekarza.

Mimo że jest okropny w walce wręcz, bez wahania stanąłby przeciwko każdemu, aby cię ochronić.

Z racji braku jakiegokolwiek talentu do walki, często chodzi poobijany i poraniony. Można by rzec, że to trochę masochistyczne, ale lubi, kiedy kończy w takim stanie, ponieważ wie, że zaraz bardzo dokładnie zajmiesz się nim. Obejrzysz każdą ranę, przemyjesz ją i opatrzysz, a każdego siniaka delikatnie pocałujesz i obłożysz lodem.

Od kiedy po raz pierwszy zostałaś u niego na nic, nienawidzi każdej samotnej nocy, po której budzi się sam. Chciałby ciągle zasypiać i budzić się przy tobie, chce żebyś była pierwszym, co zobaczy i poczuje o poranku.

Myślę, że byłby wspaniałym ojcem. Szczególnie widzę go z córeczką, której pozwala na wszystko. Dziewczynka chce go pomalować? Żaden problem. Chciałaby urządzić przyjęcie dla księżniczek? Już widzę, jak on i kilku jego najbliższych przyjaciół z gangu siedzi w koronach i być może nawet w założonych niedbale, tiulowych spódnicach na dresy i popijają z dziewczynką herbatkę i zajadają się ciasteczkami. Nigdy nie zmienicie mojego zdania. Czy jego przyjaciele się zgodzili na to? Oczywiście, że nie. Czy Schini w jakiś magiczny sposób ich przekonał do tego? Jeszcze jak.

𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 - 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 𝐢 𝐢𝐧𝐧𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz