• 𝑯𝒆𝒂𝒅𝒄𝒂𝒏𝒐𝒏𝒔 - 𝑬𝒎𝒎𝒂 •

126 6 1
                                    

Uwaga: dla własnej wygody wszystko odpisywałm, jak dla płci żeńskiej, ale jeśli znalazł się tu jakiś chłopak to rozdział wciąż jest dla ciebie:) podpunkty typowo dla dziewczyn zostały oznaczone.

Na co dzień jest typową przekochaną dziewczyną.

Zawsze pamięta każdy szczegół o tobie i często to wykorzystuje w pozytywnych celach. Doskonale wie, co lubisz, a czego nie, więc tą wiedzę często wykorzystuje kiedy szykuje dla ciebie jakąś niespodziankę albo zabiera Cię na randkę.

Kiedy się poznaliście, blondynka ledwo się obejrzała, a to twoja osoba zaczęła zaprzątać jej codzienne myśli, zamiast Drakena.

Tak jak w jego przypadku, Emma długo i nieudolnie walczyła o twoją uwagę. Z innymi osobami łatwo jej wyznać swoje uczucia względem Ciebie, ale gdy jesteś już blisko, dziewczyna nie jest w stanie wyrazić tego wprost. Długo nie miałaś/eś pojęcia, że dziewczyna za tobą szaleje.

Ty byłaś tą osobą, która wykonała pierwszy krok w kierunku waszej romantycznej relacji. Było to bardzo stresujące dla Ciebie, ponieważ nie byłaś pewna/nie byłeś pewny, jak dziewczyna czuje się wobec Ciebie i czy aby na pewno w jej sercu nie ma już śladu po jej pierwszej miłości.

Początek waszego związku wcale nie miał żadnych niezręcznych czy krępujących momentów. Momentalnie oboje odnaleźliście się w nim idealnie i gdyby ktoś spojrzał na was z boku, dałby sobie rękę uciąć, że jesteście ze sobą już długie lata.

Wiele osób uważa was za parę wprost idealną. Niemal zawsze uśmiechnięta i pogodna, dbająca o siebie nawzajem.

Mimo wszystko tematu Drakena nie lubisz poruszać. Wolisz też, żeby jak najmniej był w obecności twojej dziewczyny, ponieważ zwyczajnie boisz się, że dawne uczucia Emmy względem niego odżyją i ją stracisz. Unikanie Kena niestety też nie jest łatwe, gdyż jest najlepszym przyjacielem jej brata, więc często się widzą. On jest najczęstszym powodem waszych zgrzytów.

Sano jednak nieustannie zapewnia Cię, że jesteś jej jedyną i największą miłością i nawet Ken nigdy tego nie zmieni. Jej słowa i czyny w końcu sprawiły, że zaczęłaś bardziej w to wierzyć.

(Do dziewczyn)
Z racji, że obie przechodzicie każdego miesiąca ten okrutny moment, Emma doskonale wie, jak się tobą zaopiekować, żebyś jak najlżej przeszła swoją miesiączkę. Oczywiście działa to też w drugą stronę, zawsze jesteś z nią, kiedy to ona cierpi. Słabo robi się dopiero w momencie, kiedy wasze macice postanowią się zsynchronizować i obie dostaniecie w tym samym czasie.

(Do dziewczyn)
Z racji, że obie jesteście dziewczynami, wielu osobom było trudno uwierzyć w wasz związek. Jedynie brat dziewczyny i Hinata od razu ucieszyli się z waszego związku. Wiele osób niestety nie przyjmowała tego do wiadomości i próbowali wmówić wam, że to po prostu przyjaźń i wy same źle to interpretujecie. Niektórzy także dręczyli was z powodu waszej orientacji, ale brat Emmy wraz ze swoimi przyjaciółmi szybko zajmowali się takimi osobami i dbali byście czuły się bezpieczne i wspierane.

SPOILER
Przed śmiercią prosiła Mikey'ego, żeby przekazał Tobie jej naszyjnik, który był prezentem od Ciebie. Chciała aby biżuteria wróciła spowrotem w twoje ręce, abyś wiedziała, i czuła, że mimo odejścia, ona wciąż jest przy tobie i czuwa nad tobą. To był także jej sposób na powiedzenie jej ostatniego "Kocham Cię".

𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 - 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 𝐢 𝐢𝐧𝐧𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz