• 𝑯𝒆𝒂𝒅𝒄𝒂𝒏𝒐𝒏𝒔 - 𝑩𝒂𝒋𝒊 •

287 10 4
                                    

Uwielbia się z tobą droczyć, nieraz do tego stopnia, że denerwujesz się i wściekasz na niego.

Uważa, że wyglądasz niesamowicie seksownie, kiedy się denerwujesz, a szczególnie na niego.

Przy ludziach jest dosyć powściągliwy jeśli chodzi o okazywanie uczuć, jednak czasami bez zawahania złapie cię za tyłek lub obejmie w talii. Głównie po to, żeby albo wprowadzić cię w zakłopotanie, co go niesamowicie satysfakcjonuje, lub też by zaznaczyć swoje "terytorium", gdy ktoś zbyt długo na ciebie patrzy.

Gdy ktoś tylko spróbuje cię poderwać, od razu kończy nieprzytomny na ziemi. Nawet nie zwraca uwagi na to, czy to zobaczysz, czy też nie - i tak mu przywali z pełną satysfakcją.

Gdy jesteście zupełnie sami, czasami pokazuje swoją drugą twarz. Bywa na prawdę delikatny i uczuciowy, a nawet jest w stanie zupełnie szczerze, bez żadnych złośliwych uwag czy przezwisk, powiedzieć ci, że cię kocha.

Jego językiem miłości jest zarówno dotyk, jak i słowa. Oczywiście dopiero wtedy, gdy jesteście sami i zaczyna być w humorze do tego. Wtedy dużo trzyma cię za rękę lub udo, składa wiele pocałunków na przeróżnych częściach twojego ciała, jednocześnie szepcząc różne rzeczy.

Z racji jego wybuchowego charakteru, bardzo często się kłócicie i nieraz zapada milczenie między wami nawet na kilka dni. O dziwo zazwyczaj to on przeprasza jako pierwszy.

Gdy zamieszkacie razem, chce przygarnąć z tobą kota, najlepiej czarnego.

Waszą najczęstszą formą randki jest karmienie bezdomnych kotów. Uwielbiasz oglądać go, gdy to robi, bo jest to jedna z nielicznych sytuacji, kiedy możesz go zobaczyć w jego najbardziej spokojnej wersji.


Czasami w żartach potrafi cię "lekko" uderzyć. Chłopak ma słabe wyczucie, czego nie jest do końca świadom i gdy powiesz mu o tym, stwierdzi że zdecydowanie przesadzasz.

Kiedy ty próbujesz mu oddać to albo z łatwością blokuje albo gdy już pozwoli się trafić, śmieje się z ciebie, że słabo bijesz.

Może sprawiać wrażenie kobieciarza, ale gdy znajdzie swoją jedyną, nikt inny nie da rady zawrócić mu w głowie.

Nigdy się do tego nie przyzna, ale czasami się boi, że możesz go zostawić, przez jego brak delikatności i wyczucia.

Gdy o wyczuciu mowa, zdarza mu się nie wyczuć twojego złego humoru i wtedy powiedzieć lub zrobić coś nieodpowiedniego, co cię tylko jeszcze bardziej zasmuci albo zezłości.

Lubi zajmować się twoimi włosami. Chętnie je za ciebie umyje, wysuszy i nawet uczesze.

Nie cierpi za to, gdy ty dotykasz jego włosów. Są nieliczne sytuacje, kiedy pozwala na to.

𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 - 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 𝐢 𝐢𝐧𝐧𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz