• 𝑯𝒆𝒂𝒅𝒄𝒂𝒏𝒐𝒏𝒔 - 𝑰𝒛𝒂𝒏𝒂 •

209 10 5
                                    

Jeśli cię kocha, ufa ci, jeśli ci ufa, zwierza ci się. Idąc tym tokiem myślenia, jeśli opowiada ci cokolwiek o sobie czy swojej przeszłości, możesz być pewna, że nie jesteś mu obojętna.

Jeśli ktokolwiek chociaż spróbowałby zrobić ci krzywdę, oprawca szybko wylądowałby na cmentarzu.

Po kilku różnych sytuacjach, wiesz doskonale, żeby nie rozmawiać z nim o nikim inny płci męskiej. Strasznie szybko robi się zazdrosny i nieprzyjemny.

Chłop może cię kochać ponad życie, ale nie oznacza to, że będzie partnerem idealnym. Nie łudź się też, że jesteś w stanie go zmienić. Nie ten typ kochana.

Za każdym razem gdy się kłócicie i ty mu odpyskujesz lub zrobisz cokolwiek, co mu się nie spodoba, daje ci to swoje puste, przerażające spojrzenie, któremu czasami towarzyszy równie niepokojący uśmiech.

Często zdarza się, że przy swoich wybuchach krzyczy na ciebie i mimo że nigdy by cię nie uderzył, może ścisnąć trochę za mocno twój nadgarstek. Są to jedne z nielicznych sytuacji, po których czuje olbrzymie wyrzuty sumienia i szczerze cię przeprasza.

Nie przyzna ci tego, ale uwielbia kiedy dajesz mu całą swoją uwagę. Chociaż ty to doskonale widzisz...

Oczywiste jest to, że to Izana jest tą dominującą stroną związku. Ty raczej nigdy nie przejmujesz kontroli, chyba że akurat wyjątkowo ci na to pozwoli.

Zwierza ci się ze swoich planów dotyczących gangu. Jako jedyna wiesz wszystko o każdym następnym jego ruchu. Czasami, choć bardzo rzadko, pyta cię o zdanie, wtedy masz okazję wpłynąć na jego działania - szczególnie gdy wiesz, że jego plany mogą się bardzo źle skończyć.

Bywa niesamowicie zaborczy, nadopiekuńczy i bardzo panikuje, jeśli chodzi o ciebie. Jeśli spóźniasz się chociaż kilkanaście minut albo nie odpiszesz mu w ciągu wyznaczonego przez niego czasu, zaczyna niemiłosiernie się do ciebie dobijać. Twój telefon dosłownie nie przestaje dzwonić. W końcu cytując jego słowa "skąd ma wiedzieć, czy ktoś cię nie zabił"?

Gdy jesteście zupełnie sami przez dłuższą chwilę, zdecydowanie mięknie przy tobie i znacznie się otwiera. Masz wtedy szansę, aby bardziej się do niego zbliżyć, wpłynąć na niego czy po prostu szczerze porozmawiać.

Mimo swojej toksycznej otoczki bywa na prawdę czuły i kochany wobec ciebie. W jego dobrych chwilach możesz liczyć na długie przytulasy czy równie długie i romantyczne pocałunki.

W każdym zdaniu skierowanym do ciebie dodaje zwroty typu "kochanie" czy "słońce".

Ciężko mu zasnąć bez ciebie, a jeśli mu się uda, noc nie należy do tych spokojnych i regenerujących przez męczące go koszmary. Często więc śpicie razem i dopiero, gdy Kurokawa czuje cię w swoich ramionach, jest w stanie normalnie usnąć i przespać spokojnie całą noc.

Jesteś jedyną osobą w jego życiu, która dała mu aż tyle uwagi, miłości i poczucia opieki. To sprawia, że kocha cię jeszcze bardziej i nie jest w stanie żyć bez ciebie, jest dosłownie uzależniony. Gdyby cię stracił, myślę, że złamałoby to go do końca i zabiłoby w nim jakiekolwiek resztki emocji i człowieczeństwa.

𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 𝐑𝐞𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 - 𝐇𝐞𝐚𝐝𝐜𝐚𝐧𝐨𝐧𝐬 𝐢 𝐢𝐧𝐧𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz