❀
Kocha dzielić się z Tobą jedzeniem. Za każdym razem, gdy tylko coś je, bez namysłu wysuwa jedzenie w Twoją stronę, pytając, czy chcesz część.
❀
Jego głównym językiem miłości są słowa i rozmowy. Zawsze otwarcie mówi o swoich uczuciach względem Ciebie i często Cię komplementuje.
❀
Drugim językiem miłości Matusno są prezenty, najczęściej te małe, bo nie zawsze, głównie ze względów finansowych, jest w stanie podarować Ci coś większego.
❀
Zawsze, gdy chłopak tylko zauważy, że coś przykuło Twoją uwagę, zapamięta to i wróci po to, gdy tylko będzie sam, aby przy następnym spotkaniu, podarować ci.
❀
Wprost uwielbia spędzać z tobą czas i nigdy nie ma Cię dość. Nawet jeśli mielibyście siedzieć w kompletnej ciszy, czy po prostu spać obok siebie, on chce cały czas być przy Tobie. Oczywiście kiedy czujesz się przytłoczona lub po prostu potrzebujesz dnia dla siebie, Chifuyu nie ma z tym najmniejszego problemu.
❀
Poza wyrażaniem miłości w słowach, kocha również kontakt fizyczny. Mógłby ofiarować Ci go 24h na dobę, a także mógłby cały czas go otrzymywać.
❀Nie lubi szybkich czułości, typu lekkie cmoknięcie w usta. Gdy tylko pocałujesz go krótko w ten sposób, patrzy na ciebie z wyrzutem i od razu poprawia po swojemu, w delikatny, ale dłuższy sposób. To samo z przytulaniem.
❀
Wbrew swojej otwartości względem Ciebie, na początku związku był na prawdę nieśmiały i niepewny. Przy każdym bliższym kontakcie od razu się kłopotał i rumienił.
❀
Często nie mówi Ci o swoich problemach czy negatywnych emocjach. Matsuno zwyczajnie nie chce Cię martwić i zawsze z perfekcyjnym uśmiechem mówi Ci, że wszystko w porządku. Bywa w tym tak przekonujący, że ciężko bywa z dostrzeżeniem, czy chłopak mówi prawdę, czy kłamie.
❀
Jedyny moment, kiedy nie był w stanie nic ukryć, było zaraz po śmierci Baji'ego. Keisuke był dla niego tak ważny i tak bliski, że pozbieranie się po jego śmierci, zajęło mu bardzo dużo czasu. Na szczęście byłaś cały czas przy nim i twoja obecność i wsparcie, sprawiły, ze chłopakowi było choć trochę łatwiej w tym wszystkim.
❀
Nie powie ci tego otwarcie, ale mimo waszego młodego wieku, w głowie już rozmyśla o waszej wspólnej przyszłości, waszym ślubie, ile będziecie mieć dzieci i kogo będą bardziej przypominać.
❀
On Cię dosłownie kocha nad życie i bez wahania by się poświęcił za Ciebie, gdyby sytuacja tego wymagała.
❀
CZYTASZ
ððšð€ð²ðš ððð¯ðð§ð ðð«ð¬ - ððððððð§ðšð§ð¬ ð¢ ð¢ð§ð§ð
FanficPostacie z Tokyo Revengers jako twój chÅopak lub dziewczyna, czyli jak by siÄ zachowali w okreÅlonych sytuacjach wedÅug mnie.