--5--

478 22 0
                                    

Nigdy nie poczułam się tak dziwnie jak w tej chwili, nie chodził ze mną, tak samo mi się nie podobał, więc nie rozumiem swojego zachowania. -Wiecie co dziewczyny, bardzo bym chciała żeby chłopaki znaleźli tak miłe i ładne dziewczyny jak wy, ale nie chce się mieszać pomiędzy nimi a ich drugimi połówkami, nie chcę się z nimi skłócić- odpowiedziałam z lekkim żalem w głosie, bo jednak prawdę mówiłam, poznałam te dwie dziewczyny zaledwie 10min temu a już stwierdzam że są ładne, ta która chce żebym załatwiła jej randkę z Tomem jest pewnie na dodatek w jego typie. -Rozumiemy, ale dziękuję że mogłyśmy zagadać i podpytać- powiedziała dziewczyna lekko chyląc się w moją stronę na znak podziękowania, gdy już powoli odchodziły, nie wiem dlaczego ale podbiegłam do nich, -Czekajcie, mogę prosić o wasz numer? nie znam tu jeszcze żadnej dziewczyny a pasowało by mieć jakiś przyjaciół- powiedziałam lekko się uśmiechając a blondynka wyprzedziła swoją również blond ale krótkowłosą koleżankę. Gdy skończyłam zakupy zadzwoniłam do Toma by po mnie przyjechał, bo jak to powiedział "Nie będę nosiła tych wszystkich zakupów" gdy na niego czekałam zauważyły mnie nowo poznane koleżanki w sklepię, jedna długo blond włosa nazywała się Natasza, a druga Ella, natychmiastowo do mnie podbiegły. -A ty jeszcze tutaj? Podwieźć cię- zapytała Natasza ,a ja tylko machnęłam głową na nie, -Nie trzeba, za chwile ktoś ma po mnie przyjechać, ale dziękuje za propozycję- odpowiedziałam uśmiechając się w stronę Nataszy, Ella siedziała już w samochodzie i czekała na swoją przyjaciółkę, lecz ona nie zbierała się do odejścia. -Nie idziesz do samochodu? Ella na ciebie czeka- powiedziałam a dziewczyna lekko zlała to co powiedziałam, -Kto po ciebie ma przyjechać- zapytała po chwili ciszy, lecz jak zauważyła czarne sportowe auto, od razu poprawiła górę bluzki i uśmiechnęła się szeroko. -Nie musisz odpowiadać, już wiem- odwróciła się w moją stronę z uśmiechem a ja z lekką irytacją również się do niej uśmiechnęłam. Tom po zaparkowaniu ruszył od razu w moją stronę machając mi, gdy był już na tyle blisko bym usłyszała jego słowa, przede mnie wepchnęła się Natasza która od razu przykleiła się do chłopaka, kątem oka zauważyłam że z samochodu wychodzi Ella, lecz ona nie chciała podejść po prostu była już zirytowana zachowaniem Nataszy, uśmiechnęłam się do niej na co dziewczyna oddała uśmiech i wsiadła do samochodu. -Przepraszam Tom, możesz wziąć tą siatkę? jest strasznie ciężka- powiedziałam po czym chłopak oderwał od siebie przytulającą się dziewczynę i podszedł do mnie. -Kto to kurwa jest- zapytał szeptem lekko pokazując głową na dziewczynę za nim, -Opowiem ci w samochodzie- odpowiedziałam i ruszyłam z nim do samochodu, pożegnałam się z dziewczyną i odjechaliśmy.

-To powiesz mi w końcu o chuj chodziło- powiedział chłopak, w jego głosie można było usłyszeć dużą irytację tą sytuacją. -No poznałam ją i jej koleżankę w sklepię, wydawały się naprawdę miłe więc poprosiłam o numer- odpowiedziałam głośno wypuszczając powietrze, -Wiedziałam że jest twoją fanką, bo zaproponowała mi nie moralną prośbę, ale przypuszczałam że przy bliskim poznaniu będzie miała wywalone że się znamy- dopowiedziałam. -Co ona ci niby zaproponowała- zapytał zerkając na mnie kątem oka, -No podobasz się jej od pierwszej klasy, ale nie wie jak cię wyrwać i chciała żebym jej pomogła bo wie ,że się z tobą znam przez te zdjęcia wszystkie- powiedziałam i wydusiłam z siebie fałszywy uśmiech. -Błagam, nie widuj się już z nimi, zablokuj je czy coś- powiedział po czym w samochodzie zapadła cisza. Reszta soboty i cała niedziela przebiegła nam nawet dobrze, wieczorem w sobotę wraz z chłopakami zaprosiliśmy Gustava i Georga by zrobić noc filmową z lekkimi procentami. Lecz wszystko co dobre się kończy i właśnie pakuję się na poniedziałek do szkoły, lekcje miałam odrobione więc nie będę musiała wstawać o piątek i robić wszystko na szybko. Nastał już ranek, poniedziałki przeze mnie, jak i przez Toma znienawidzone, jedyne co nas zmusiło do natychmiastowego wstania to to kto pierwszy zajmie łazienkę, oczywiście chłopak wygrał i musiałam przebierać się w pokoju, cała nasza trójka wstała dosyć późno przez co wyszliśmy bez zjedzenia śniadania, chłopaki jeszcze w niedziele coś popili więc obudzili się na lekkim kacu i zdecydowano, że to ja będę prowadzić. Gdy podjechaliśmy przed szkołę, zszokowało mnie, kogo tam zastałam. Stała tam Natasza wraz z Ellą która nie wyglądała na bardzo szczęśliwą, zaparkowałam a dziewczyna podbiegła do samochodu energicznie. -To twoje auto, jak tak to nie dziwię się, że chłopaki się tobą zainteresowali- zaśmiała się ale dodała że był to po prostu głupi żart. -Nie jest mój, Tom poprosił żebym ja dziś prowadziła więc po prostu to zrobiłam-, -Czekaj, ale Tom podobno nigdy nie daję prowadzić samochodu innym, chyba że swoim przyjaciołom czy tam bratu- powiedziała po czym podniosła brew ku górze, lecz gdy zauważyła że z samochodu wyszedł Bill z Tomem od razu mnie wyminęła i do nich podbiegła po czym zaczęła coś do nich gadać. Ja za to spokojnym krokiem podeszłam do Elli która stała i sprawdzała coś w swoim klapkowym telefonie, -Cześć, co tam?- zapytałam dziewczyny z uśmiechem, -Hej, nic czekam na Natasze, ale ona chyba wejdzie już z chłopakami- powiedziała po czym poprawiła grzywkę, -Przepraszam za nią, słucha ich już od dwóch lat, i ma na ich punkcie fioła a najbardziej na Tomie- powiedziała dziewczyna po czym przewróciła oczami, na co ja się tylko lekko zaśmiałam i ruszyłam z nią w stronę szkoły. Okazało się, że Ella chodzi razem ze mną do jednej klasy, a Natasza z Tomem, Gustavem i Georgem, lecz ona cieszyła się tylko z obecności Toma.

Podczas lekcji języka angielskiego, dostałam wiadomość od Gustava czy dam radę wraz z Billem spotkać się na następnej długiej przerwie bez moich nowych koleżanek, nie widziałam problemu, więc natychmiastowo odpisałam mu że na spokojnie i przekazałam Billowi to, że na następnej przerwie spotykamy się z chłopakami

--------------------------------------------------------------
WRACAM POWOLI

°☆•Pierwsze Spotkanie•☆° || •Tom Kaulitz• Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz