Part18

4.4K 347 8
                                    

Με περνει αγγαλιτσα πολυ σφιχτα . Τέλεια κουμπομενη λες και φτιάχτηκε για εμάς ....

" κανω βλακιες ! "

" έλα κανεις πλάκα ! " του λέω υρονικα και αυτός γελάει δήθεν θυμωμένος .

" είμαι βλάκας !!"

" ο δεικος μου βλάκας !" Του λέω και τον φιλαω . Ξερω οτι αυτο ειναι ενα φάουλ για εμένα σε περιπτοση που ο βλάκας δεν με θελει και με παιζει τέλεικα αλλα δεν βαριεσε ?

" μ'αγαπας;;"

" λίγο.. Πολυ λίγο "

" πες τα ξεκάθαρα τι λίγο ;;" Μου λεει παίζοντας μας !!

" απο την μερα που φιλιθικαμε !!"

" μάλιστα ! "

" εσυ ? "

" εγω στο ειπα πρώτος ! "

" μάλιστα ! "

Τον αγγαλιαζω παλι .. Και τοτε χτιπαει το κουδούνι . Εχουμε καλητεχνικα ! Δηλαδη έξω ! Με σικονει αγγαλια και με φιλαει ! Λοβ γου !! Τοτε ερχετε μια κοπελα κοντα μας . Αν θύμαμε καλα ειναι η καθηστεριμενη που φασονοντουσαν πριν . Εγω κατεβενω άμεσος απο πανω το και βλεπω τον Daniel να χαμωγελαει βλέποντας την . Αααααααα δεν θα τα πάμε καλα... Τον πιανει αγγαλια αλλα δεν κανει τον κόπο να την διάολο στιλει ... Σικονομαι και φεύγω ! Βλακα! Πήγενω και κάθομαι μονη μου σε ενα παγγακι . Μετα απο δυο λεπτα αφινει την τσουλιτσα του και με πλησιάζει !

" φυγέ ! " του λέω θυμομενη !

" ζηλευουμε ;"

" ουτε καν θα θέλες!!"

" αφου το βλεπω . Γιατι έφυγες ? "

" για να μην σας ενωχλω . "

" μααα εγω εσένα θέλω"

" καλα πάω στο παιδι που μου έδωσε τι τηλεφωνο του να το ξανα πάρω . Θα χωρεψω μαζι του στο παρτι του σχολείου ! "

" έλα κάτσε τορα εδω μην με κανεις να νευριαζω "

" δεν με νοιάζει και εσυ με κανεις να νευριαζω "

" Κάτσε κατω τορα γαμωτο ! "

" ζηλευουμε !!"

" ναι ζηλεύω όποιον σε άκουμπαει "

" τι να κανουμε ! "

"Έλα εδω δεν θα το ξανα κανω "

" αφου δεν μπορείς να με έχεις τι το παλεύουμε ? "

"Ποο συγγνώμη ! Έλα τορα εδω θέλω αγγαλια !"

" εγω δεν θέλω παω! " αρχίζω να περπατάω μα ενα χέρι με τραβάει απο το μπράτσο ! Γειριζω και τον κοιταω στα ματια . Ειχε πολλα νεύρα και φενοταν !

" εισε μονο δέικια μου έλα πάμε τορα" μου λεει με το άκουσμα του κουδούνιου για το σχολασμα.

"Η αγάπη θέλει τρέλα !"Where stories live. Discover now