Πήγενω στο μπαλκόνι και με κοιτάει με γουρλομενα ματια
" λίπον πάω στην πισίνα !!" Του λέω και βγενω απο ο δωμάτιο . Με ακολουθίσε και με έπιασε απο το χέρι τραβώντας με κοντα του
" με αυτο το μαγιο δεν πας πουθενα ! "
" ναι τορα δεν εχω χρόνο ! " του λέω και κατεβενω τις σκάλες . Αυτός με ακολουθούσε . Πήγα στην πισίνα την ίδια ωρα με την Λυδια . Ο Πέτρος ηταν στο ίδιο mud με τον Daniel . Η Λυδια ερχετε κοντα μου και αρχίζουμε να γελάμε ! Η Λυδια φορούσε ενα μαύρο μπραζιλ μπικινι οποσ και εγω και απο πανο ενα τοπ με λουλουδακια .
" εισε θεαααα" μου λεει και γέλαω
" και εσυ δεν πας πισω " της λέω και τα αγόρια πλησιάζουν και πλέον καταλαβενω οτι τα εχει πάρει . Τοτε ερχετε και μια παρέα αγόρια και καθοντε σε ξαπλώστρες . Ο Daniel με πιάνει απο το χέρι και εγω τον σπροχνω λίγο . Αυτός νευριαζει και με ξαπλώνει σε μια ξαπλώστρα . Με κοιτάει στα ματια και φένετε οτι θα εχω μουρμουρα μετα!
" πήγενε τορα πανω ! "
" οχι!! Κατεβεικα για να κανω μπάνιο και αυτο θα κανω ! "
Daniel Pov
Μολης την βλεπω με αυτο το μαγιο τρελενομε ειναι μονο δέικια μου ! Και η άρνηση της μου την σπάει ...
" είπα κατι ! Γιατι δεν με ακούς γαμοτο ! Και τι ειναι αυτο το μαγιο? Brazil ??"
"Πάω για μπάνιο Daniel !!" Του λέω και τον σπροχνω απο πανω μου . Τα αγόρια που κάθονταν στις ξαπλώστρες με κοιτούσαν με ανοιχτό το στόμα . Πήγενω μπροστα τους και βλεπω τον Daniel να σφυγγετε ! Χαχαχ καλα να πάθει . Κανω ενα μακροβουτι και μπενω στην πισίνα . Η Λυδια τσακονοταν ακομα με τον Πέτρο . Πήγενω κοντα της και την τραβάω με αποτέλεσμα να πέσει στην πισίνα ! Ο Πέτρος φεύγει θυμωμένος και παει διπλα σον Daniel και κάθονται μαζι και μας βλέπουν να κολιμπαμε θυμομενοι . Εντομεταξη τα αγόρια μπενουν στην πισίνα ! Χχαχα αυτο θα εχει πλάκα . Τα αγόρια μας κλείνουν το μάτι και εμεις γελάμε . Εντομεταξη ο Daniel με πλησιάζει
" ΒΓΕΣ τορα ! " μου λεει και εγω πήγενω προς το μερος του
" να μάθεις που φλερτάρες την αρχεολογο !" Του λέω και κολυμπάω μακρια του
" δεν το έκανα ! " μου φώναζει και τοτε ακούω τον ήχο οτι κάποιος βουταει στην πισίνα . Ηταν ο Daniel . Ερχετε κοντα μου και με περνει αγγαλια !
" ασε με ! " του λέω και πάω να φύγω
" δεν μπορω ! Καμοια δεν ειναι σαν εσένα χαζουλα μου " μου λεει και με φιλαει ! Με πιάνει αγγαλια και κολμπαμε μαζι . Αν και δεν με άφηνε να βγενω έξω απο το νερο για να μην με βλέπουν . Αλλα δεν με ενοιαζε . Γιατι δεν με νοιαζουν οι άλλοι . Το μονο που με νοιάζει ειναι το αγόρι που εχω μπροστα μου αυτήν την στιγμη . Και αφου εχω αυτόν εχω τα παντα ! Με περνει αγγαλιτσα και με φιλαει . Με βουταει μεσα στο νερο και φιλιομαστε μεσα στο νερο ! Μολης η ανάσα τέλειονε βγεικαμε έξω και κολιμπισαμε για να βγούμε έξω . Ο Daniel βγεικε αλλα εμένα μου ειπε να μην βγω ακομα . Περίμενα εκει και ειρθε με την πετσέτα . Μου ειπε "ΒΓΕΣ " και με το που βγεικα με ειχε καλιψει με την πετσέτα .
Konnie_Anto ΑΦΙΕΡΟΜΕΝΟ !!!❤ love you !!❤
YOU ARE READING
"Η αγάπη θέλει τρέλα !"
Teen FictionΤι θα γίνει οταν η Μελινα μια απο τα πιο ομωρφα κορίτσια του σχολείου της .. Αρχίζει να εχει αισθήματα για τον κολλητό του διδύμου αδελφού της ? ένα παιδι που ειναι συνεχεία σπίτι της ? και απο τα χυροτερα παιδιά του σχολείου ? θα μπορέσει αυτή η δι...