Έφηγε και ο Πέτρος και μήναμε μόνοι μας ..
" ξέρεις τα μαζεύω ολα και η τιμόρια ειναι αυριο να ξέρεις .. "
" ααα για πες τι ειναι αυτη η τιμόρια ? "
" μα άμα σου πω δεν εχει νωιμα ... "
" μάλιστα... "
" λες και δεν ξέρεις ... " ένοιτε οτι ξερω τι ενωει . Το θεμα ειναι οι εγω δεν το εχω ξανα κανει αυτο . Και ειναι καπος άβολο .
" κατι περνάει απο το μυαλό μου !!"
" πουλιά στον αέρα πιανεις! "
" το εχω και αυτο το προτερήμα . "
" ναιιιι ? θα δουμε άμα έχεις το προτερήμα να ανταπεξέλθεις την τιμόρια σου !!"
" δωκιμασε με ! "
" αυτο να το πάρω ως πρόκληση ? "
" παρτο οπος θες .. "
" με αναβεις ασχιμα ! "
"Κράτισου ΜΕΧΡΗ αυριο ! " .. Τι θα κανω αυριο όντως ? θα αυτοκτονίσω ! Ποοο πρεπει να πω στην Λυδια να ερθει απο το σπιτι μου να το σιζιτισουμε λίγο αυτο το θεμα . Μετα απο κανένα μισάωρο σιζιτισης φύγαμε και ο καθένας πήγε στο σπιτι του να ετιμαστει για αυριο . Η αληθεια ειναι οτι είμαι ετιμη να προχορισω με τον Daniel . Αλλα το θεμα ειναι οτι αυτός τις πιδαει ολες και ... Δεν ξερω .. Μπορει να θελει έμπειρες ! Ξαπλωνω αγανάκτησμενη στο κρεβατι μου και πιάνω στα χερια μου το κηνιτο μου ..
" έλα Λυδια ! "
" έλα αγαπη μου εγεινε κατι ;;"
" ρε θέλω να έρθεις απο εδω!!"
" ρε δεν μπορω ! Μήλα μου στο skype "
" ok " κληνω το τηλεφωνο και ανοίγω τον υπολογιστη . Κληδωνω την πόρτα του δωματίου μου και κανω βιντεο κλήση στην Λυδια .." έλα βρε αγαπη μου .. "
" κοιτα εχω θεμα , !!"
" για πες !!" '
" ρεε ξέρεις οταν αυριο πάμε Θεσσαλονίκη . Ο Daniel θελει να κανουμε έρωτα ! Και εγω είμαι παρθένα !!"
" και τι ΦΩΒΑΣΕ μην δεν σε θελει για αυτό? "
" ρε δεν ξερω αυτός ιποτιθετε τις πιδαει ολες και δεν τον νοιάζει . Δεν ιποτιθετε οτι θελει ποιο έμπειρες ? "
" άμα ζεις με το ιποτιθετε κολλ μου δεν πας μπροστα! Και άμα λες οτι σε αγαπάει και άμα το ενωει θα κανει τα παντα για εσένα ! Θα θελει να εισε μονο δέικια του ! "
" ναι το ξερω αλλα ..! "
" δεν είπαρχει αλλα ! Άμα εσυ εισαι ετιμη θα το κανεις ! "
" ευχαριστω βρε !!"
" ρε ! Πας καλα εγω σε ΛΑΤΡΕΒΩ ρε κολλ μου .... Λίπον κοιμισου και μην ζαλίσεις αλλο το μια λουρακι σου με ΒΛΑΚΙΕΣ . Άντε καληνυχτα τα λεμε αυριο ! Για σου κολλ " ο τρόπος που εχει και με κανει να είμαι καλα με εκπλιζει μερικές φορες ! Αλλα την αγαπω αυτήν την κοπελα . Ειναι αληθινή κολητη . Και λεει αληθεια . Άμα με αγαπάει θα με αγαπάει για αυτο που είμαι . Με αυτές τις σκέψεις με πείρε ο ύπνος .
YOU ARE READING
"Η αγάπη θέλει τρέλα !"
Teen FictionΤι θα γίνει οταν η Μελινα μια απο τα πιο ομωρφα κορίτσια του σχολείου της .. Αρχίζει να εχει αισθήματα για τον κολλητό του διδύμου αδελφού της ? ένα παιδι που ειναι συνεχεία σπίτι της ? και απο τα χυροτερα παιδιά του σχολείου ? θα μπορέσει αυτή η δι...