Part 21

4.3K 337 7
                                    

Κατσαμε στην στάση και περίμεναμε το λεωφορείο .

" ολα έξω μου τα έβγαλες εεε ε? "

" εεε στυβο κανω .."

" εχε χάρη που δεν θέλω να τσακοθουμε ..."

" ένταξη . "

Τοτε χτυπάει το τηλεφωνο μου . Ηταν ο Μαριος.

" έλα βρε ! "

" τι κανεις ομορφια μου !? "

" καλα είμαι εσυ ? "

" καλα τι εγεινε πως και με πείρες ? "

" ρε ο Νικόλας τα εχει πάρει μαζι σου .. Τον παρατισες για τον Daniel . Δεν παραταμε τους φιλους μας για τους γκομενους ρε μελινα ! "

" πρώτον ο Daniel δεν ειναι γκομενος μου δεύτερον δεν τον παράτισα αυτός εχει νεύρα και ξεσπάει πανω μου . Και τρίτον πρεπει να πάω στυβο δεν εχω χρωνο να σου μηλισω τορα "

" Οκ θα τα πούμε θα σε πάρω το βραδυ ! "

" Οκ για θα τα πούμε bye!!!" Κληνω το τηλεφωνο

" ποιος ηταν και τι ηταν αυτα που έλεγες για εμένα ? "

" οχι τπτ ο Μαριος ηταν ... Μου ειπε για τον Νικόλας που τσακοθικαμε . Και μου ειπε οτι τον παράτισα για τον γκομενο ! Δλδ εσένα ! Και είπα οτι δεν εισε το αγόρι μου "

" δεν είμαι ? "

" οχι δεν εισε Daniel βασικα δεν ξερω καν τι ειμαστε εμεις οι δυο . "

" τι θες να ειμαστε ? "

" δεν ξερω.. "

" έλα που δεν ξέρεις για να μου το λες κάπου έχεις το μυαλο σου "

" αληθεια δεν ξερω απλα δεν ξερω τι εχουμε ! "

" Οκ ! Θέλεις να γίνεις το κοριτσι μου ? "

" εεε ? πως το λες εστι ? "

" θέλεις να γίνεις το κοριτσι μου ? μπορει να μην τα εχω ξανα φτιάξει με κοπελα . Αλλα σου είπα οταν βρω την κατάλληλη θα γινει και αυτο . Μπορει να κανω κάποια λάθοι γιατι δεν το εχω ξανα κανει αλλα οτι λαθει και να κανω θα τα κανω για καλο και δεν θέλω να μου θυμόνεις . Σε αγαπάω " μου λεει και χαμωγελαει ! Απο τα γίνετε ! Μου τα ζητάει οντος ?

" και εγω σε αγαπάω ... Και ναι θέλω να γίνω το κοριτσι σου " του λέω με ενα χαμωγελο ... Και χαμωγελαει και αυτός με πλησιάζει και με φιλαει . Το φιλι μας ηταν τοσο γλυκο τοσο όμορφο . Ειθελα να κρατήσει για παντα αυτη η στιγμη . Να ειμαστε εστι για παντα . Τοτε φτάσαμε στην στάση και κατεβεικαμε απο το λεωφορείο . Με έπιασε απο το χέρι και πήγαμε στο στάδιο . Είδα την κυρια μου και αρχίσαμε την πρωπονιση . Μετα απο δυο ωραίς τέλειοσαμε και πήγαμε ξανα στην στάση . Είμασταν όλη την ωρα αγγαλια . Πόσο μου άρεσε αυτη η αγγαλια . Τωρα πια ειναι δικός μου ! Τοσο φανταστικό ! Τοτε ειρθε το λεωφορείο και μπεικαμε μεσα . Κατσαμε σε δυο θέσεις και με φιλισε ελαφρια !

" εισουν πολυ καλη σημερα .!!"

" ευχαριστω βρε ! "

" τπτ αγαπη μου !!" Μου λεει και δίνουμε ενα φιλι . Φτάσαμε στην στάση μου

" πρεπει να φύγω "

" γεια σου μωράκι μου .. Μολης φτάσεις πάρε με .. Μην το ξεχάσεις ομως "

" Οκ μπαμπα ! " του λέω και του δεινω ενα πεταχτο . Βγεικα απο το λεωφορείο και σε δεκα λεπτα ειμουν έξω απο το σπιτι μου . Μπεικα μεσα . Έκανα ενα μπάνιο έγραψα καληνυχτα στον Daniel και κοιμιθικα ..

"Η αγάπη θέλει τρέλα !"Where stories live. Discover now