Κληνω το τηλεφωνο μου και η Λυδια με κοιτάει !
" τέλεια ρουχαααα"
" ναι ειναι ολα τέλεια !!"
" λες να θυμοσει ο Daniel που πήρες μπουστακια ;;"
" σίγουρα αλλα θα του περάσει ! "
" έλα αφου ξέρεις οτι τον πήραζει ! "
" δεν με νοιάζει να με εμπιστευετε !!"
" εεε καλα δεν προσπαθω να να σου βάλω μιαλο . Αφου εισαι ξεροκεφαλη !!"
" ναι ευχαριστω ρε"
" τπτ κολλ!!" Τοτε ερχετε η σερβιτόρα και μας δινει τα ροφιματα μας . Πίνουμε μια γουλια και βγάζουμε selfies !βαζουμε δυο στο insta gram και μετα απο και ωρα φεύγουμε για το ξενοδοχείο . Πήγενω στο δωμάτιο και δεν ειναι εκει ο Daniel . Αφεινω τις τσαντες μεσα στην ντουλάπα και κάθομαι στο κρεβατι . Πιάνω το κηνιτο μου και πληκτρολογω τον αριθμό του Daniel . Μετα απο τρία χτιπιματα το σικονει .
" που εισαι ? είμαι στο δωμάτιο ;;"
" είμαι στην πισίνα !!"
" ερχομαι !!" Δηλαδη οταν ενωει ειναι στην πισίνα ? μονη τους ? ααα πολυ τον άφησα !! Κατεβενω κατω και πάω στην πισίνα ! Τον βλεπω στην ξαπλώστρα ξαπλομενο με μαγιο και απο διπλα τον Πέτρο . Και δέκα κοριτσια στην πισίνα ! Τον πλισιαζω και γυρίζει να με κοιτάξει . Σικονετε ορθειος και ερχετε κοντα μου . Είπα να μην το κανω θεμα και το άφησα να πέσει κατο και αυτοο!
" αγαπη μου πως περασατε ;;"
" τέλεια !!"
" ααα όραια θες να ανέβουμε πανω ;;"
" ναι πάμε ! Και ειρθε και η Λυδια ! " το λέω δινατα οστε να το ακούσει ο Πέτρος . Ο Daniel περνει τα πραγμματα του και ανεβενουμε πανω . Με περνει αγγαλια και με σπρώχνει στο κρεβατι . Με κοιτάει στα ματια και αρχίζει να με φιλαει .
" πρεπει να κανεις μπάνιο εισαι με το χλοριο της πισίνας !!" Με κοιτάει και χαμωγελαει
" πάμε μαζι ? " μου λεει και εγω στριφογιριζω τα ματια μου !
" ένταξη !!" Του λέω και με κοιτάει ενω σικονετε απο το κρεβατι . Με σικωνει και με οδηγεί στο μπάνιο .....
---------------------------------------------------
Τορα ειμαστε στο κραβατι ο καθένας με το κηνιτο του και βγάζουμε selfies ... Ναι το ξέρωω .. Τοτε χτιπαει το τηλεφωνο μου . Το σικωνω και ηταν η Λυδια .
" έλα αγαπη διακοπτω απο κατι ;;" Με ρωτάει
" οχι ρε .. Καθόμαστε απλα !!"
" ωραία για πες θα πάμε πουθενα να φάμε ;;!! "
" ναι θέλετε να σιναντιθουμε στην είσοδο σε μια ωρα ;"
" ναι Οκ !!"
" γειαα" κληνω το τηλεφωνο και σικωνομαι να ντιθω
" σικω θα πάμε για φαγητο ντισου !!"
" Οκ ! " αρχίζω να ντινομαι και να βαφομαι . Υσιωνω τα μαλλια μου και φτιάχνω την τσαντα μου . Ο Daniel καθετε στο κρεβατι και κρατάει το κηνιτο του. Μολης με βλέπει σικονει το βλέμμα του και χαμωγελαει. Τον πλισιαζω και δίνουμε ενα τέλειο φιλι. Σικονομαστε και βγενουμε απο το δωμάτιο..
YOU ARE READING
"Η αγάπη θέλει τρέλα !"
Teen FictionΤι θα γίνει οταν η Μελινα μια απο τα πιο ομωρφα κορίτσια του σχολείου της .. Αρχίζει να εχει αισθήματα για τον κολλητό του διδύμου αδελφού της ? ένα παιδι που ειναι συνεχεία σπίτι της ? και απο τα χυροτερα παιδιά του σχολείου ? θα μπορέσει αυτή η δι...