Η ωρα περασε και ο Daniel έπρεπε να παει στο σπιτι του. Τον χερετισα και ανεβείκα πανω στο δωμάτιο μου . Είχα τιψεις ναι ! Δεν ειμουν καλα . Και λογικο . Δεν ηταν οραιο να εσθανετε έτσι ο αδελφός μου για εμένα .. Έκατσα και σκευτικα καλα . Και το ενδεχόμενο να χωρισω με τον Daniel περνούσε απο το μιαλο μου . Δεν το θέλω αλλα δεν ξερω .... Ξερω οτι δεν μπορω να ζήσω μακρια του . Αλλα ο αδελφός μου ειναι πανω απο ολα. Δεν μπορω εγω να είμαι καλα . Με καποιον που αυτός γνωρίσε και αποδεχτεικε πρώτος . Και εγω να του τον περνω απο τα χερια ... Το θεωρώ πολι άσχημο. Όσο και αν δεν το αντέχω . Όσο και αν πονέσω δεν μπορω να τον βλεπω να στεναχωριεται . Ακομα και αν εγω είμαι χάλια ... Δεν ξερω .. Τοτε ακούω την κατω πόρτα της εισόδου να χτυπάει δυνατά κα καταλαβενω πως ειναι ο αδελφός μου . Ωχχχχ ! Εχει και νεύρα. Τον ακούω να ανεβενει τις σκάλες . Μπενει φουριοζος στο δωμάτιο μου και με κοιτάει με ενα βλέμμα... Με κοιτάει με μίσος ?
" λίπον πες στον γκομενο σου να μην με ξανα πλησιάσει γιατι θα γινει χαμός ! "
" τι λες ρε Πέτρο ? επιδι μια φωρα σου ειπε όχι σημενει οτι δεν σε θελει για φίλο του ? αν και έτσι οπος τα έχεις κανει! Αυτός δεν θα σε θελει ! Και να σου πω και την αληθεια καλα θα κανει ! "
" Αι χεσου και εσυ ! Που όλη μερα μαζι του εισαι και ολο αγγαλιες και ολο φιλακια . Και ζηλιες ! Που να βγει το παιδι ?!!!"
" παράτα με μορε ! Και πήγενετε να τα ξανα βρείτε ! "
" σιγα ! Άμα δεν χωρισετε εγω δεν του ξανα μηλαω !! " .
" συγγνώμη ειρθες εδω για να μου πεις να χωρισω με τον Daniel ??"
" βασικα οχι ! Δεν θέλω να χωρισιετε .. Απλα μην τον έχεις σινεχεια δείπλα σου ΑΣΤΟΝ ! Τον σκάς ! Δεν έχεις σινιθισει να εχει σχεση ! Εισαι η πρωτη του ! Και ναι ειναι ο κολιτος μου . Και ποτε δεν μου εχει πει οχι για βόλτα ! "
" παντα είπαρχει πρώτη φωρα Πετρουκο ... Και με το αγόρι μου θα κενω οτι θέλω .. "
" Οκ ! " λεει και βγενει έξω χτίποντας την πόρτα Αι χεσε μας Πέτρο ! Εεε οχι δεν θα χωρισω εγω για αυτόν ! Και χεστικα και ο κόσμος τούμπα να γυρίσει ! Λέω και βοιθιζομαι στο κρεβατι μου . Περνώντας το κηνιτο μου στα χερια μου και πληκτρολόγοντας το νούμερο του Daniel . Θα του τα ψαλω και αυτουνου ενα χεράκι ... '
" έλα ποιος ειναι ! "
" εγω Είμαι "
" έλα αγαπη μου !"
" ασε τις αγάπες ! Γιατι πηγές στον Πέτρο ? "
" γιατι ειθελα να του μηλισω "
YOU ARE READING
"Η αγάπη θέλει τρέλα !"
Teen FictionΤι θα γίνει οταν η Μελινα μια απο τα πιο ομωρφα κορίτσια του σχολείου της .. Αρχίζει να εχει αισθήματα για τον κολλητό του διδύμου αδελφού της ? ένα παιδι που ειναι συνεχεία σπίτι της ? και απο τα χυροτερα παιδιά του σχολείου ? θα μπορέσει αυτή η δι...