Ξύπνησα το πρωί και άνοιξα το κηνιτο μου . Είχα δυο κλήσεις απο τον Daniel πληκτρολογω το νούμερο του και βάζω το ακουστικό στο αυτι .
" καλημέρα Daniel !!"
" καλημέρα ψυχή μου ! Καλο κοιμοιθοικες σημερα εσυ ! "
" ναιιι "
" θα πάμε κάπου ? "
" λίπον εγω θέλω να πάω για ψώνια με την Λυδια οπότε θα σε πάρω τηλεφωνο να σου πω να σιναντιθουμε σε καμοια καφετέρια ! "
" ααα Οκ ! Εγω θα πάω για μπάνιο στην θαλασσα "
" που ?"
" δεν ξερω θα πάω με τον Αλέξανδρο "
" ααα Οκ θα τα πούμε πάω να φάω πρωινο. "
" για μωρο μου ! " η αληθεια ειναι οτι ζήλεψα λίγο . Και ειναι λογικό . Εχει σωματαρα πρωσοπαρα και γενεικα τα εχει ολα ! Και τα κοριτσια πέφτουν σαν ποντίκια στην φάκα! Χωρις να το σκευτω μπενω στο μπάνιο και αρχίζω να κανω οτι κανει κάποιος το πρωι πήγενω στην ντουλάπα μου και βάζω τα ρουχα μου. Κάθομαι στο κρεβατι μου και περνω τηλεφωνο την Λυδια.
" πάμε για ψώνια ? "
" ναι τι ωρα ? σε μια ωρα θες ? "
" ναι Οκ. "
" τα λεμε σε μια ωρα στο Starbucks απέξω Οκ ? "
" ναι γεια ! " μου λεει και μου κλίνει το τηλεφωνο . Κατεβενω κατω και δεν ΒΡΕΙΣΚΩ κανέναν ! Η μαμα και ο μπαμπάς δουλια και ο Πέτρος ! Δεν ξερω! Πήγενω στην κουζίνα και αρχίζω να τρώω. Μολης τέλειωνω πήγενω και κάθομαι στον καναπε . Και χαζευω στην τηλεωραση . Η αληθεια ειναι οτι βαριεμε απίστευτα . Ανεβενω πανω να διαβάσω . Και σε μια ωρα κατεβενω και περνω τηλεφωνο ενα ταξι να ερθει να με πάρει . Μπεικα μεσα και κατευθινθικαμε πρως τα Starbucks . Κατεβικα και είδα την Λυδια να με περιμένει
" αγαπη μου τι κανεις ? "
" ολα καλα "
" ναι "
" πάμε τοτε "
Αρχίζουμε να περπατάμε και να μπενουμε σε διαφωρα μαγαζια . Δεν ειθελα παρα πολλα πραγμματα . Αρχίσαμε τα ψώνια και σε μιση ωρα πιγαμε να πιούμε εναν καφε στα mikel και περνω τηλεφωνο τον Daniel ." έλα τέλειοσες τα ψώνια ? "
" ναι ειμαστε στα mikel . Εσυ ? "
" εγω κανω ηλιοθεραπεία στο cabana !!"
" ααα Οκ μην σε ενωχλω τοτε ! "
" μην λες ΒΛΑΚΙΕΣ ! Ερχωμε απο εκει να κάτσουμε . Μου ελιψες ! "
" Οκ σε επιμένω "
" γεια μωρο μου "
Έκατσα και άρχισα να πηνω τον καφε μου . Ενω η Λυδια μιλούσε με τον Πέτρο . Εκλισε το τηλεφωνο και μου ειπε οτι φεύγει και οτι παει βόλτα με τον Πέτρο ! Την χερετισα και έφιγε . Εγω καθομουν και περίμενα τον Daniel . Σε δέκα λεπτα ειχε ερθει . Σικοθεικα και με πλησίασε. Με αγγαλιασε και μου έδωσε ενα γλυκο φιλακι . Μετα έκατσε στην καρέκλα που καθόταν πριν η Λυδια και με κοιτούσε .
" τι ψωνίσες? "
" οχι εσώρουχα παντός !!!"
" Σου έμεινε ρε παιδι μου "
" ναι εγεινα ρεζίλι ! Πως να μην το θύμαμε ?"
" συγα ! Τι πιρες ?"
" δυο φωρεματα και τρία σωρτσακια απο ρουχα και κατι βαφτικα !!"
" για την Θεσσαλονίκη εε ? "
" ναι ! "
" εγω παλι .. Δεν ξερω τι να πάρω μαζι μου . Θα πάρω μαγιο τέσσερις βερμουδες δυο πατελονια και μπλουζακια ! Και τα Βανς μου και τα ολ σταρ μου .. Αύτα !!"
" εε τα αγόρια ειναι εύκολα ! "
" εεε ναι! Μικρη κοκετα ! "
Καθομασταν και μιλούσαμε αρκετη ωρα μέχρι που έπρεπε να πάω σπιτι μου .
YOU ARE READING
"Η αγάπη θέλει τρέλα !"
Teen FictionΤι θα γίνει οταν η Μελινα μια απο τα πιο ομωρφα κορίτσια του σχολείου της .. Αρχίζει να εχει αισθήματα για τον κολλητό του διδύμου αδελφού της ? ένα παιδι που ειναι συνεχεία σπίτι της ? και απο τα χυροτερα παιδιά του σχολείου ? θα μπορέσει αυτή η δι...