Part29

3.8K 308 8
                                    

Το χερετισα και ειρθε και με πείρε ο μπαμπάς μου. Πήγα στο σπιτι . Ηταν μεσημέρακι . Έκατσα και έφαγα σαλάτα και μετα ανεβείκα στο δωμάτιο μου για διάβασμα . Τέλειοσα τα μαθήματα μου για την δευτερα και ξαπλοσα στο κρεβατι μου . Δεν είχα σκοπο να κοιμιθω .. Ποτε δεν κοιμαμε τα μεσιμερια. Έκατσα στο κρεβατι μου και έβαλα να δω μια τενεια ... Ειρθε και ο Oscar και μου εκανε πάρεουλα . Έπινα ζέστη σοκολατα και σοκολατα έτρογα ! Η τενεια κρατισε 1:30 ωρα αλλα ηταν τοσο διασκεδαστική που δεν κατάλαβα για ποτε περασε η ωρα ! Μολης τέλειοσα κατεβεικα κατω για να αφήσω τα πιάτα και τα ποτιρια που έτρογα πριν . Τα αφήνω και ξανα ανεβενω πανω . Στέλνω μηνιμα στον Daniel

" έλα βρε αγαπη μου που εισε.;;" Του στέλνω και κληνω το κηνιτο μου . Ειμουν μονη μου στο σπιτι και κανεις δεν ηταν εδω . Μου αρέσει να είμαι μονη μου ! Εσθανομε τέλεια ! Αλλα μην με πείτε σνομπ ! Παντα ειπαρχουν φωρες που θελουμε την ίσιχια μας . Να κανουμε οτι θελουμε και να μην μας ακούει κανεις ! Έτσι έβαλα μουσικη στο στερεό και άρχισα να χωρευω . Ανεβοκατεβενοντας σαν ντίβα τις σκάλες ! Γενεικα ειχε πολυ πλάκα ! Και γελούσα με τις χαζομαρες που έκανα ! Μωλις κουραστικά να κανω οτι μου ερθει . Έκατσα στον καναπε και εκλησα την μουσικη . Έπιασα στα χερια μου το κηνιτο μου και είδα οτι ο Daniel μου ειχε γράψει μινιμα .

" έλα εγω είμαι σπιτι και παίζω pro με τον Μιχάλη ! Εσυ ? "

" εγω είμαι σπιτι μονη μου και έβλεπα τενεια τορα ομως βαριεμε ! Και λέω να πάω βόλτα τον Oscar ! "

" ααα Οκ θες να τα πούμε σε μια ωρα ? "

" ναι στο παρκάκι !"

" Οκ αγαπη μου καλα να περάσεις ! Και να προσεχείς !!"

" ένταξη ! Άντε καλο παιχνιδι . " σικοθικα απο τον καναπε και σιρθεικα ΜΕΧΡΗ το δωμάτιο μου. Έβαλα ενα απλό μπεζ ιφασματινο σορτσακι και μια άσπρη μπλουζα και τα νικε μου . Και πήρα τον Oscar του έβαλα λουρι και βγεικαμε απο το σπιτι. Περνω τηλεφωνο την μαμα και της λέω οτι τον πάω βόλτα για να μην εχουμε και φασαρίες . Σινδεω τα ακουστικα με το κηνιτο μου και ακούω μουσικη . Σταματάμε σε ενα παγγακι για να βάλω λιγω νερο στο μπολακι του Oscar και καθόμαστε για να ξεκουραστουμε . Τοτε βλεπω μια παρέα αγοριών να περνάνε απο μπροστα μου . Ενας γύριζει και λεει κατι στους άλλους . Και τοτε καταλαβενω οτι ηταν αυτός ο σιμπεκτης του Daniel που τον ειχε δυρει ... Μολης το καταλαβενω περνω τον Oscar και σικονομαστε απο το παγγακι . Πριν καλα καλα καταφέρω να φύγω ερχετε αυτός και με πιάνει απο την μέση ...

" ξεκολα ανομαλε ! " του λέω και αυτός με φέρνει ολο και ποιο κοντα του . Ενω εγω ειμουν ετιμη να ξερασω απο το αγγιγμα του .

" έλα βρε ...μην φωναζεις εμεις που ειμαστε και φίλοι !!!"

" παράτα με ! " του λέω και του δεινω μια άγγονια στο προσοπο με αποτέλεσμα να τον κανω να απομακρυνθεί απο κοντα μου . Ο Oscar άρχισε να γαυγιζει και εγω έφυγα ! Οταν είχα πλέον απομακρυνθεί τον άκουσα να μου φωνάζει " μου αρέσουν οι άγριες να ξέρεις .... Μην ανισιχεις δεν τέλειοσαμε εμεις μωρο μου ... " νευριασα . Θα το έλεγα σηγουρα στον Daniel το ξερω οτι μπορει να τσακονονται στην προπόνηση και τετεια αλλα εγω αυτα τα πραγμματα δεν τα δέχομε ! Και τέλος ! Μολης έφτασα στο σπιτι είχα αρκετα νεύρα για το το ειχε γινει συμερα ! Πήγα στο μπάνιο και έκανα ενα ντουζακι . Έβαλα καθαρα ρουχα και κατεβεικα κατω . Έφτιαξα εναν καφε και βγεικα απο το σπιτι . Άρχισα να περπατάω πρως το παρκάκι . Ήμουν ετιμη να του τα πω ολα ! Οποίο και αν ειναι το τίμημα. Δεν μπορει να τον κοροϊδεύει πισω απο την πλάτη του . Ξερω οτι θα ζηλέψει τρέλα ο Daniel αλλα τουλαχιστον να ξέρει την αλιθεια ! Τέλος σπαντον δεν θέλω να χάλασω και την καρδούλα μου . Σε δέκα λεπτα ειμουν στο παρκάκι και είδα τον Daniel να καθετε σε ενα παγγακι απασχολημένος με το κηνιτο του. Πήγενω κοντα του και τον χερεταω . Αυτός σικονετε και με περνει αγγαλια καθός με φιλαει στο στόμα .

" τι σε βασανίζει ? " με ρωτάει ! Μα πως το κατάλαβε οτι κατι μου σιμβενει ?.

"Η αγάπη θέλει τρέλα !"Onde histórias criam vida. Descubra agora