Το λεωφορείο ερχετε και εμεις μπενουμε μεσα . Καθόμαστε σε δυο θεσεις και με κρατάει ...
" να σου πω κατι ? μην με μαλοσεις " μου λεει ο Daniel με παράπονιαρικο ύφος . Τον κοιταω σοβαρά και αυτός γελάει λιγουλακι.
" πες το και απομακρινσου σιγα σιγα " του λέω και γελάει λίγο
" σου έκανα πιπιλια " μου λεει και πάει ποιο πισω
" ποοοο και τωρα θα καταλάβει ο γκομενος οτι εχω αγόρι γαμωτο ! "
" ρεεε ! Θα σου κανω αλλες οκτο ! " μου λεει και γελάω ενω αυτός ειναι θυμωμένος .
" εντάξει μην μου κανεις αλλες ! " του λέω και τον περνω αγγαλιτσα . Και αυτός με φιλαει στο κουτελο. Μετα απο δέκα λεπτα μεσα στο λεωφορείο φτάσαμε έξω απο το κολιμβιτιριο . Απο οτι θύμαμε οταν ήμουν πεντε έκανα εδω κολύμβηση αλλα κρύονα οπότε τα παράτισα την επόμενη μερα . Φρικτό!!
" έλα μπενουμε ! " μου λεει και με πιάνει απο το χέρι. Μπενουμε μεσα και βλέπουμε κάποια αγωρια να καθοντε σε ενα παγγακι . Μολης ερχόμαστε ολοι μας κοιτάζουν και κάποιοι σικονονται για να κάνουν χειραψία με τον Daniel . Ενας ειχε καρφοθει πανω μου . Με κοιτούσε και μου έκλεινε το μάτι σινεχια ! Ένοιτε οτι δεν θα έλεγα τπτ στον Daniel στην ειδια ομάδα ειναι .
" λίπον απο εδω η κοπελα μου η μελινα ... " λεει και μου δινει ενα πεταχτο φιλακι κάνοντας με να χαμωγελασω λίγο απο αμηχανία .
" όπα εχει κοπελα ο Daniel ;; Πως εγεινε αυτο ρε μαλακα !;; Κατι του κάνατε !!" Λεει ενας απο τους σιμπεκτες του και μερικοί γελάνε ! Μαζι και εγω λίγο ..
" και για πες πως εγεινε αυτο ? "
" απλα βρεικα την ξεχωριστή " λεει και με κοιτάει με νωιμα . Ενω η άλλοι κάνουν το χαρακτηριστικό "οοοοοοοο" και γελασαμε λίγο ... Αυτός που με φλερταρε τόση ωρα σικονετε με ενα υρονικο βλέμμα και πλησιάζει τον Daniel κατι του λεει στο αυτι και ο Daniel εξόργιζετε και του παιζει μια μπουνια..
" τι θες ρε πουστη ;;" Του λεει ο Daniel και ο προηγούμενος σικονει το κεφαλι του και φένετε το σημάδι απο την μπουνια κάποιοι σιμπεκτες σικονονται και πανε να τους χωρισουν. Ενω εμένα με βάζει πισω απο την πλάτη του οστε να μην μου ερθει καμοια μπουνια ...
" οραιο γκομενακι δεν λέω ! Καβλα !!" Λεει και ο Daniel εξόργιζετε . Παει κοντα του αλλα δεν καταφέρνει να τον διρει αφου ολοι εχουν μαζευτεί τριγιρο του .. Ρε παιδια τι γίνετε ?
YOU ARE READING
"Η αγάπη θέλει τρέλα !"
Teen FictionΤι θα γίνει οταν η Μελινα μια απο τα πιο ομωρφα κορίτσια του σχολείου της .. Αρχίζει να εχει αισθήματα για τον κολλητό του διδύμου αδελφού της ? ένα παιδι που ειναι συνεχεία σπίτι της ? και απο τα χυροτερα παιδιά του σχολείου ? θα μπορέσει αυτή η δι...