Part62

3.2K 269 1
                                    

Αυτη την φωρα δεν θα επετρεπα να ειναι τα αγόρια μαλομενα . Γι αυτο γράφω μυνιμα στον Πέτρο " λίπον τορα στην τουαλέτα !!"με το που το γράφω πάω στην τουαλέτα . Καθισα έξω εκει που πλενουμε τα χερια και τον περίμενα . Εχω πολλα να του πω . Μόλις μπενει μεσα στο μπάνιο με κοιτάει σαν να μην ξέρει τι σιμβενει .

" τι εγεινε ρε ;"

" εσυ θα μου πεις ! Τι εγεινε με τον Daniel ;"

" Ποοο ρε μελινα τπτ δεν εγεινε !!"

" ναι .. Οκ δεν είμαι χαζη ! Ξερω οτι εισαι θυμωμένος γιατι πειγα να αυτοκτονίσω !"

" ναι ρε ! Ναι ! Δεν θέλω να σε φτάσει στο σιμιο να αυτοκτονισεις ! "

" ηταν μια στιγμη ΑΔΗΝΑΜΙΑΣ ! "

" δεν με νοιάζει ! "

" θέλω και καντο για εμένα να τα ξανα βρείτε !"

" δεν ξέρωω μελινα ! "

" θέλω να το κανεις ! Δεν ξέρει κατι ο Daniel ! Αλλα δεν ειναι καλα ! Μην χαλιομαστε ρε !"

" ένταξη πάμε στο τραπέζι !"

" πάμε ! " του λέω και ξανα γιρναμε στο τραπέζι . Η βραδια κιλισε ευχάριστα και επιτέλους ! Τα αγόρια σιμφιλιοθεικαν

----------------------------------------
... Πέρασαν οι επτα μερες της εκδρομής ... Σημερα ξανα γειριζουμε στο moud της πραγματικότητας. Μπεικαμε στο αεροπλάνο και αγγαλιασα τον Daniel ! Τορα θα αρχίζαμε τα μαθήματα και τέλος οι βολτιτσες και οι ΒΛΑΚΙΕΣ . Σιγγεντροση ! Και ... Άμα περάσω αλλου ? άμα δεν είμαι μαζι με τον Daniel μου ? πως θα ζήσω !;; Τον κοίταξα στα ματια και φενοταν οτι και αυτός σκευτετε κατι .

" μελινα ... Άμα περάσουμε αλλου τι θα γινει ? " με ρωτάει και γουρλωνω τα ματια μου . Πως γίνετε να σκευτομαστε τα ίδια πραγμματα . Αυτο με τρομάζει μερικές φωρες !!

" δεν ξερω... Υσος θα πρεπει να χωρίσουμε να έχεις και το ελεύθερο να κανεις οτι θες .. "

" μην λες ΒΛΑΚΙΕΣ ! Δεν παιζει . Δεν με νοιάζει ποσο μακρια θα μένουμε. Το βραδυ θα ερχομαι να κοιμόμαστε αγγαλια "

" μην λες ΒΛΑΚΙΕΣ! "

" σ'αγαπάω μικρη μου ! "

" και εγω σε αγαπάω " του λέω και δίνουμε ενα γλυκο φιλι . Άκουμπαω πανω το και κλείνουμε τα ματια μας . Εχουμε πολυ δρομο ΜΕΧΡΗ να επιστρέψουμε στην αθηνα .

------------------------------------------------------

"Έλα αγαπη μου φτάσαμε . !" Με ξυπνάει η φονη του Daniel . Ανοίγω τα ματια μου και του χαμωγελαω . Σικονομαστε και περνουμε τα πραγμματα μας . Η μαμα και ο μπαμπάς μου μας περίμενε στον χωρο οπου περνάμε τος βαλίτσες μας . Την αγγαλιαζω ! Μου είχαν λίψει παρα πολυ !

" τι κανεις αγαπη μου ? " με ρωτάει η μαμα

" καλα είμαι εσείς πως περασατε ; " τους ρωτάω και κλινώ πονηρά το μάτι μου στο μπαμπα !

"Η αγάπη θέλει τρέλα !"Where stories live. Discover now