Part 7

4.6K 389 5
                                    

Κοιταω αυτα τα καταπράσινα ματια του που μπορω να κοιταω για ατελιοτες ωραίς . Ομως πρεπει να συγγεντροθω . Το μάθημα ειχε ξεκινήσει και πραγματικα βαριομουν πολυ ! Πος να μην βαρεθεις με αλγευρα? με τον παπαπετρου ? τέλος σπαντον περνάει αυτο το δυωρο . Ειμουν τοσο κοντα στον Daniel και ομως κανεις απο τους δυο μας δεν εκανε την κυνιση να μηλισει . Βγεικαμε έξω και κατευθινθικα πρως το κιλικειο πήρα ενα σάντουιτς και κατευθινθικα στο παγγακι της παρέας . Και απέναντι μας οι γνωστοί καφροι ! Ο Μάρκος με περνει αγγαλια και παρατηρώ οτι ο Daniel εχει σκυλιασει ... Χαχαχα ! Τοτε ερχετε ενα κοριτσι ! Δεν ξερω απο πια ταξη .. Ασχιμουλα ! Κοντη γιρο στο 1.46 με μαυρα μαλια και μαυρα ματια . και πήγενει στους καφρους. Μολης την κοιτάει ο Daniel την πιάνει απο την μέση και φεύγουν ! Μαααααα δηλαδή τι ειναι η κοπελα του ? και εμένα γιατι με φιλισε ! Γαμοτο μου μεσα ! Θέλω να του σπασω αυτο το πανέμορφο προσοπο .. Μα τι λέω ? εχω νεύρα τωρα ! Περνω το σάντουιτς μου και φεύγω ! Ειθελα να μινω μονη μου . Τα παιδια με ξέρουν καλα και δεν προσπάθησαν να με ακολουθήσουν. Είχα νευριασει πολυ ! Πιγα στην μπροστινη αυλη και τους είδα να φασονοντε ! Χτιπισα το χέρι μου με γροθιά στον τιχο ... Ακουστικε ενα κρακ ! Και κατάλαβα πος κατι είχα σπάσει . Ο πόνος ηταν ανυποφορος ! Πήγα στην πισω αυλη και φώναξα την Λυδια !

" Λυδια " είπα ενω δακρια είχαν αρχίσει να τρέχουν στο πρωσοπο μου . Η Λυδια και μαζι όλη η παρέα ειρθαν απο πανω μου ! Έτρεξε και ο αδελφός μου να δει τι γεινετε .

" χτιπισα το χέρι μου λογικα έσπασε ! " ο Πέτρος ειχε πανικοβλιθει . Έβγαλε το κηνιτο απο την τσέπη του και πηρε τηλεφωνο την μαμα ! Καθησα στο παγγακι μην μπορώντας να κανω κατι αλλο και περίμενα την μαμα μου . Ενω τα παιδια είχαν ανεβεί πανω για να κάνουν μάθημα .. Εγω τους έπιασα δεν θα πήγεναν ! Τι χέρι μου πονουσε σαν τρελο ! Τοτε βλεπω το αυτοκηνιτο της μαμάς να σταματάει στην είσοδο και να τρέχει πρως το μερος μου ...

" πονας πολυ ? " κουνισα καταφατικά το κεφάλι και πήγαμε στο αυτοκηνιτο ! Σε δέκα λεπτα είμασταν στο νοσοκομειο . Μπεικαμε μεσα και κατευθινθικαμε πρως το ιατριο . Ο πόνος απο το χέρι γινόταν ολο και ποιο αβασταχτος ! Κάναμε τις απαρετιτες εξετάσεις που τέλεικα τα πραγματα δεν ηταν τοσο σοβαρά !ειχα ενα απλο τραύμα ! Που σε τέσσερις μερες θα μου τέλειονε! Αφου είχαμε τέλειοσει απο τις εξετάσεις πειγαμε στο σπιτι . Η μαμα πείρε τηλεφωνο τον μπαμπα να του το πει που ανισιχισε τρέλα ! Και η μαμα μου έφτιαξε σούπα !

" μαμα το χέρι μου χτιπισα δεν πονάει ο λεμος μου " παραπονέθηκα !

" μια σούπα μονο καλο μπορει να σου κανει" μου λεει και μου την δινει ! Μολης τέλειωνω ανεβενω πανω για να ξεκουραστω λιγάκι ! Ενω η σκέψη του Daniel με την κοντη δεν ευγένε απο το μιαλο μου !
Τοτε χτυπάει η πόρτα και στο δωμάτιο μου μπενει ο μπαμπάς !

" πονας μελινα μου ? " μου λεει καθός με αγγαλιαζει

" καλα είμαι δεν εχω τπτ "

" πος χτιπισες ? " οχι τι να πω τωρα ?

" εμμ έπεσα απο το παγγακι ! "

" να προσεχείς!! Βρε "

"'Ενταξη μπαμπακα ! "

" γεια σου γλυκια μου " μου λεει και μου δινει ενα φιλακι στο μάγουλο . Σκεπάζομε με τα σκεπασματα και βάζω τα ακουστικα μου .. Το τραγουδι παντα με χαλαρονει ..

" ολα καλα ?😨😧👍❤ " μουυ στέλνει μηνιμα η Λυδια

" ναι δεν ειναι κατι σοβαρο ! Το πολυ σε δυο μερες θα εχει περάσει ! Πεστο και στους άλλους να μην ανησυχούν ...☺👌💙"

" Οκ άντε ξεκουρασου τωρα! 😘✌💚"

"Οκ γειαααα 😊💜👋😘" λέω και κληνω το τηλεφωνο και σινεχιζω την μουσικη . Δεν μπορούσα να κοιμηθώ ! Σκευτομουν όλη την ωρα τα ματια του ... Το φιλι του ! Μα τι εχω πάθει ? αναροτιομουν .. Μα ποσά πολλα μπορει να κανει ενα φιλι . Μας κανει να νιώσουμε πραγμματα που ποτε δεν περιμέναμε οτι θα νιώσουμε ! Ειναι το όπλο μας να κανουμε τον άλλον να σταματάει να μήλαει με τον καλητερο τροπο ! Και να του δείξουμε τι πραγματικα νοιώθουμε . Οταν είδα οτι ο Daniel εκανε οτι εκανε με την κοντη φρικαρα ! Υσος να είμαι μια απο τις πολλές για αυτόν! Μα για εμένα ειναι ξεχωριστός γαμοτο ! Αυτο ειναι που με τρομάζει ! Καθομουν εκει και άκουγα δυο ωραίς μουσικη κοιτώντας το ταβάνι ! Ενω το χέρι μου με πεθενε στον πόνο ! Και εγω γιατι να είμαι τοσο οξιθιμη ρε παιδι μου ? εγω φτεω για την κατάντια μου ! Τότε χτιπαει η πόρτα και μεσα μπαίνει ενας αγχωμένος Πέτρος . Ερχετε στο κρεβατι μαζι μου και μπενει μεσα απο τα σκεπασματα . Ερχετε κοντα μου και με αγγαλιαζει . Ειμαστε αγαπημένοι οταν θελουμε !

" ανχοθεικα πολυ για το άμα υσουν καλα αδελφούλα ! "

" είμαι καλα τορα "

" μπράβο μην ξανα κανεις βλακεία ομως ! "

" Οκ μου εφερες μίπος τα μαθήματα ? "

'' ναι ! Αδελφούλα ! Όριστε το σημιοματαριο μου πανω στο θρανίο σου . Κρατά το όσο θες εγω πάω για καφε με τα παιδια "

" Οκ ευχαριστω .. " του είπα με φιλισε στο μάγουλο και έφηγε . Ειθελα να κάτσω και να καω στο διάβασμα ....

"Η αγάπη θέλει τρέλα !"Where stories live. Discover now