Part48

3.2K 276 6
                                    

Περνει το κηνιτο της και το βάζει στο αυτι . Το βάζει σε ανοικτή ακρόαση οστε να ακούμε ολοι μας.

" έλα αγαπη μου τι κανεις ;;"

" έφυγε Λυδια έφυγε !!" Λεει και εγω αρχίζω να κλαίω . Γιριζει και με. Κοίταζει

" ποιος έφυγε ρε μελινα ;;"

" ο Daniel μα δεν φταίω ! Αληθεια σου λέω ! "

" ολα καλα ? εισαι καλα ? θες να έρθω απο εκει .;;"

" θέλω να μινω μονη μου !!" Λεει και κληνει το τηλεφωνο . Είδα το ανχος στα ματια της και μέτα την είδα να βγενει απο το δωμάτιο . Τι γίνετε ρε παιδια ? την ακολουθίσα γριγορα και άνιξα την πόρτα με την δέικο μου κάρτα . Πήγα στο κρεβατι μα δεν ηταν εκει . Μπεικα στο μπάνιο και αυτο που είδα με σόκαρε πραγματικα . Η μελινα με το ξιραφακι στα χερια . Γίρισε και με κοίταξε . Το βλέμμα μας σιναντιθηκε και ΕΝΟΙΟΣΑ αυτα τα καυτά κάστανα της ματια να καίνε τα δικά της . Την πλισιασα και εσκιψα μπροστα της . Ειρθα κοντα της και έπιασα το ξιραφακι . Ο πέταξα στην μπανιέρα . Και ένωσα το κουτελο μου με το δέικο της . Με αγγαλιασε και την φιλίσα στο στόμα . Δεν το πιστεύω οτι σκευτικε να αυτοκτονίσει για εμένα! Γαμοτο ! Δεν θέλω να την πληγώνω ! Εγω φταίω για ολα.. Την αγαπάω τρέλα και δεν θέλω να την πληγώνω . Δεν αξίζει να πάθει κακο για εμένα ! Προτιμώ να πεθάνω εγω ! Αλλα ξερω οτι αμμα ζήσω μακρια της θα είμαι χάλια... Σαν να μην ζω.. Την σφιγγω στην αγγαλια μου με αυτήν την σκέψη και την περνω στα χερια μου την ξαπλωνω στο κρεβατι και κλινώ την πόρτα . Ξαπλωνω διπλα της και την βάζω κατο απο τα σκεπασματα . Την περνω αγγαλια και την φιλαω .

" συγγνώμη ! " μου ψιθυρίζει λες και κάποιος κοιμόταν και κλίνει τα ματακια της .

" μην το ξένα κανεις αυτο ! " της λέω και πιάνω τον κάρπο του χεριού της για να καταλάβει γιατι πραγμμα μιλάω . Μου εγνεψε καταφατικά και την φιλίσα . Το φιλι ηταν τοσο γλυκο είμασταν αγγαλια και δεν ειθελα να ξεκολισω ποτε απο κοντα της. Την φιλίσα στο μετοπο και την γιρισα οστε να άκουμπαει η πλάτη της στην κοιλιά μου και να βολεύει .

" καληνυχτα " μου ψιθιρισε

" καληνυχτα μελινα μου ! " της είπα και εκλησα τα ματια μου

-----------------------------------------------------------------

Ξιπνισα το πρωι και τον είδα διπλα μου . Εκείνη την στιγμη μου ειρθαν σκινες απο την χθεσινή βραδια . Τι πιγα να κανω αληθεια ? είμαι τοσο ερωτευμένη ποια ? που θα πεθενα για αυτόν ; Δεν έπρεπε να το σκευτω καν . Τοτε τον ένοιωσα να κουνιέται . Το χέρι του τιλιχτικε γύρω απο την μέση μου και με έφερε κοντα του. Μου χαμωγελασε . Με αυτο το χαμωγελο που τρελενομαι . Του χαμωγελασα και τον αγγαλιασα . Μετα απο κανένα μισάωρο αγγαλιας αποφασίσαμε να πάμε για πρωινο . Ντιθικαμε και κατεβεικαμε κατω να φάμε το πρωινο μας . Εκει είδαμε τον Πέτρο με την Λυδια να τρώνε . Σερβιριστείκαμε απο τον μπουφέ και κατσαμε μαζι τους .

" καλημέρα παιδια !! " ειπε ο Daniel ενω ο Πέτρος φενοταν να μην ειναι καλα . Η Λυδια χαμωγελασε ζεστά και μας κοίταξε

" καλημέρα αγάπες !!"

" τι κάνετε ;" Ρωτισα εγω και ο Πέτρος απλα κουνισε το κεφάλι του . Ειξερα οτι κατι δεν πιγενε καλα . Φενοταν απο χίλια μίλια μακρια . Κοίταξα τον Daniel και δεν ηταν και αυτός στα καλητερα του . Πήρα μια βαθια ανάσα και έκανα την ερωτιση που τόση ωρα με εκεγε

" τι σιμβενει εδω ; "

" τιποτα!" Λενε ταυτόχρονα .

" ναι Οκ για ΛΕΤΕ !!"

" δεν ειναι κατι αγαπη μου ! " μου λεει ο Daniel και με φυλάει στο λεμο

" μάλιστα... " τέλειοσαμε το φαγητο και μετα είχαμε εκδρομη στο Κέντρο Ιστορικής Διαδρομής Εβραϊσμού Θεσσαλονίκης και στο Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ανεβείκαμε παλι πάνω. Ετιμαστικαμε και μπεικαμε στο λεωφορείο .

"Η αγάπη θέλει τρέλα !"Where stories live. Discover now