Part35

3.1K 301 7
                                    

Μπεικα μεσα στο δωμάτιο του αδελφου μου . Και τους είδα να φωνάζουν. Πλησίασα τον Daniel και του έδωσα το ποιο δηνατο χαστούκι που μπορούσα να του δοσω . Αρχεισα να τρέχω και πήγα στο δωμάτιο μου . Αυτός με κοινιγισε μα εγω έκλισα την πόρτα και προσπαθούσα με όλη μου την δηναμη να τον εμπόδισω να μην μπει . Μα δεν μπορούσα . Άνοιξε την πόρτα και μπεικε μεσα. Με τραβειξε απο την μέση και με κόλλησε στον τοίχο καθός τα δάκρυα μου έτρεχαν σαν ποτάμι.

" μην κλαις γαμωτο μου !"

" φυγέ μακρια μου για παντα δεν θέλω να σε βλεπω !!"

" δεν μπορω σε αγαπω γαμωτο !!"

" οπος αγαπουσες τις αλλες οκτο φαντάζομαι "

" καμοια άλλη δεν θέλω γαμωτο "

" φυγέ! " του λέω και με αφήνει μα με πλησιάζει

" φυγέ ! " του ξανα λέω πιο συγα και αυτός φεύγει . Αφήνοντας με να κλαίω καθισμένη στο πάτομα . Έφυγε ! Δεν μπορούσα να το πιστέψω ! Οχι ! Δεν μπορούσα ! Δεν μπορω να πιστέψω πως οι άνθρωποι που αγαπας τοσο πολυ σε πληγονουν αφάνταστα ! Γιατι ; Γιατι ; Να μην νοιώσει οπος ένοιωσα ! Δεν έμαθε να αγαπάει γαμωτο ; Ειξερα οτι θα ειναι δύσκολο ολο αυτο . Μα δεν πήστεβα οτι θα με πληγώνε έτσι ! Τον μισω! Γαμωτο ! Υσος έτσι θέλω να πιστεβω ! Μα θα το παλέψω να τον ξεχάσω . Με όλη. Μου την δηναμη . Κλιδοσα την πόρτα του δωματίου μου και άρχισα να κλαίω . Δεν αντέχω αλλο . Θα με ψάχνει παντου . Μα καμοια δεν θα ειναι σαν και εμένα ! Βιθιστικα στα σκεπασματα και το μονο που έκανα ειναι να ακούω το τραγούδι που μου ειχε αφιερώσει " κακομαθημενο " γιατι γαμωτο. ;; Φώναζα και πέταγα τα μαξιλάρια στον τοίχο απέναντι μου ! Ευγαλα ενα χαρτι και ενα στιλο απο την τσαντα έκατσα οκλαδον και άρχισα να γράφω με κεφαλέα γραμματα !

"Ο DANIEL "
ΒΛΆΚΑΣ
Ψεύτης
Εγωιστης
ΑΝΟΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΑΓΑΠΉΣΕΙ
ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ..
δεν ξερω γιατι τα έγραφα ολα αυτα... Μα δεν με ενοιαζε εκείνη την στυγμη. Έπιασα ο τηλεφωνο και πήρα την Λυδια ! Ηταν η μονη που ειθελα αυτήν την στιγμη .

" έλα αγαπη μου "

" Λυδια .. Θέλω να έρθεις απο εδω "

" τι έγινε ? "

" χωρισα με τον Daniel "

" ερχομαι τορα θα κοιμιθω εκει! "

" ευχάριστω"

" ερχομαι " μου λεει και κληνει το τηλεφωνο . Μετα απο δώδεκα λεπτα το κουδούνι χτυπισε και έτρεξα να ανοίξω την πόρτα . Την άνοιξα και μεσα μπεικε η Λυδια . Με αγγαλιασε και ανεβείκαμε πανω . Μπεικαμε στο δωμάτιο μου κάθησαμε στο κραβατι και της τα είπα ολα ! Είχα αναγγη να μηλισω σε καποιον. Και η Λυδια ηταν η μονη που ειθελα!

" κοιτα ! Είναι βλάκας ! Παράτα τον !!"

" θα προσπαθήσω " εκείνη την στιγμη ακουγετε ο χαρακτηριστικός ήχος για το μυνιμα στο κηνιτο μου . Το ανοίγω και βλεπω ενα μυνημα απο τον Daniel η Λυδια με πλησιάζει και ΑΡΧΕΙΖΟΥΜΕ να το διαβάζουμε .. Ενω τρογαμε το οικογενειακό παγωτό μου ειχε φέρει η Λυδια .... Το μυνιμα έγραφε :

" ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΓΑΜΩΤΟ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΆΣΩ !! ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΓΑ ΜΕ ΚΑΜΟΙΑ ΆΛΛΗ .. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΣΤΕΒΕΙΣ ;; ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΑΛΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΜΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΣΈΝΑ !! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΑΚΡΥΑ ΣΟΥ ΡΕ ΜΕΛΙΝΑ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΆΛΑΒΕΝΕΙΣ . Ο ΑΔΕΛΦΌΣ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΙΓΜΗ ΑΔΗΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ! ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΧΆΣΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΛΑΚΙΑ !! ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΊΖΕΙ !! ΣΕ ΛΑΤΡΕΒΩ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΒΩ ΤΟΣΟ ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΩ ΠΟΤΕ !!! ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΜΕΛΙΝΑ !! ΟΤΑΝ ΣΕ ΕΊΔΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΠΕΘΑΝΑ !! ΔΕΝ ΑΞΙΖΩ ΤΑ ΔΆΚΡΥΑ ΣΟΥ !! ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΈΛΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΑΜΩΓΕΛΟ ΣΟΥ !!ΣΕ ΑΓΑΠΆΩ ΟΜΩΡΦΗ ΜΟΥ !!! " το κοίταξαμε και δεν ξερω τι να πω ... Δεν ειθελα να του απαντήσω . Πιρα αγγαλια την Λυδια και φάγαμε ολο το οικογενειακό παγοτο και μετα πέσαμε για ύπνο γιατι ηταν πολυ αργα ..

"Η αγάπη θέλει τρέλα !"Where stories live. Discover now